Ga naar inhoud

Xenon inkoopactie


Rubenz3

Aanbevolen berichten

Denk het niet Danny, want ze verkopen nu alle "neppers" met maar liefst met een gebruik van 100W.

Om toch maar het Xenon effect te benaderen.

De keus wordt steeds lastiger he?

Ik weet het het ik ben een rotjong. :lol:

Om het nog moeilijker te maken

Bij twijfel kan je altijd nog gaan voor bleu vision is meer als 3x goedkoper en verzekerd van mooi helder wit licht, is ook nog altijd 4000 kelvin wat 2 x zoveel is als een normale halogeenlamp ;)

Link naar reactie
  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ga voor 8000K voor de :) . Weet alleen niet met zekerheid welk type lamp ik dan moet hebben voor het S54 model. Weet iemand dat?

Daarnaast wil ik nog een setje 8000K voor een Golf V. Ik meen dat ik daarvoor H4 moet hebben. Moet ik nog even nakijken.

Link naar reactie
Misschien hebben sommigen angst dat het niet past of het niet aan durven zelf te monteren.

Voorstel : een soort klusdag bij mij op een zaterdag, zodat iedereen die xenon wil aan het einde van de dag dan ook daadwerkelijk xenon werkend in de koplampen heeft.

Is dan ook gelijk een gezellige bijeenkomst.

Ruud,

Helemaal top :D Ikzelf ben één van die personen die het niet zo 123 aandurft :)

Link naar reactie
En zou 50Watt geen aanslag zijn op je bekabeling? Heb er zelf ook over nagedacht hoor om een 50Watt setje te nemen.

standaard halogeen koplamp is 55 Watt, dus dat zal wel meevallen :D

Startstroom (piek) zal wel (nog) hoger liggen dan bij de 35 Watt, vrees ik :)

Link naar reactie
Ik weet dat Pierre H7 in zijn S54 heeft, maar dat wilt niet zeggen automatisch zeggen dat jij dat ook hebt. Kap open en kijken wat er op de fitting staat, is de enigste zekerheid. :banaan:

Helemaal waar. Ik zal morgenmiddag eens kijken. Ben helaas niet eerder in de gelegenheid :blink:

Link naar reactie
Dus 2 setjes H7 8000k ?

Hé Ruud,

Ik weet nog niet met 100% zekerheid of die H7 in de :wave: gaan passen. Zal vanmiddag even moeten gaan kijken. Of weet jij toevallig of dat zou moeten gaan lukken? Ik weet dat Pierre in eerste instantie ook H7 wilde hebben voor zijn -_- . Zijn beide een S54 en het leeftijdsverschil is ook nog geen jaar. Niet dat dat veel wilt zeggen :P

Link naar reactie
Hé Ruud,

Ik weet nog niet met 100% zekerheid of die H7 in de ;) gaan passen. Zal vanmiddag even moeten gaan kijken. Of weet jij toevallig of dat zou moeten gaan lukken? Ik weet dat Pierre in eerste instantie ook H7 wilde hebben voor zijn B) . Zijn beide een S54 en het leeftijdsverschil is ook nog geen jaar. Niet dat dat veel wilt zeggen :thumbup:

Ruben ik heb al H7 (alle nieuwere ZZZ-tjes hebben deze AFAIK), dus zal jij ze ook wel hebben B)

Link naar reactie

@ Ruben, ik wil best H7 bestellen maar kom dan niet klagen als het HB4 had moeten zijn. :thumbup: B)

@Pierre: Wat dacht je van deze? http://www.xenonwhite.de/6f012496f3146a701...97aa1454202.php

euronormal.jpg

mteckomplettpolo.jpg

Ik heb ook een Amerikaanse led leverancier gevonden die 360graden ledjes levert in de juiste kleur. Alleen die verzenden pas vanaf $30,- ik denk dat bovenstaand lampje aardig in de buurt komt.

@SimonSays: Verdere gegevens volgen komende week. ;) Welke kleur wil je hebben?

Link naar reactie

Sledge,

Heb gisteren bij D&W ledjes gekocht, weet alleen niet of het 360 graden zijn, ziet er eigenlijk al OK uit hetzelfde witte licht :thumbup:

Als je genoeg van die 360 graden dingen kunt bestellen houd ik me aanbevolen.

(willen we die niet allemaal bij Xenon erbij bestellen anders ziet het echt niet uit :nono: )

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
Ik wacht even jou resultaat af. :D Ons xenon kitje is 6000K, en sommige hebben 8000K, die benodigen dus een iets blauwer lampje.

Zijn deze zeker, schijnen ook 360 graden.

W5W.JPG

BTW, die tape was geschikt tot 130 graden celsius. ;)

Ja de tape plakt nog, zaterdag een flink stuk gereden nadat ik de auto weer aan de praat had gekregen, had een stekkertje verkeerd om aangesloten :nono: ;)

En idd deze ledjes zien er hetzelfde uit :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.