Ga naar inhoud

Xenon inkoopactie


Rubenz3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok, ik zal woensdag overleggen met xenonshop wat de prijs is bij afname van 5 stuks (of meer wanneer iemand zich nog meldt). Dan kunnen we kijken of we voor het einde van de week de deal nog rond krijgen.

Misschien hebben sommigen angst dat het niet past of het niet aan durven zelf te monteren.

Voorstel : een soort klusdag bij mij op een zaterdag, zodat iedereen die xenon wil aan het einde van de dag dan ook daadwerkelijk xenon werkend in de koplampen heeft.

Is dan ook gelijk een gezellige bijeenkomst.

Link naar reactie
Misschien hebben sommigen angst dat het niet past of het niet aan durven zelf te monteren.

Voorstel : een soort klusdag bij mij op een zaterdag, zodat iedereen die xenon wil aan het einde van de dag dan ook daadwerkelijk xenon werkend in de koplampen heeft.

Is dan ook gelijk een gezellige bijeenkomst.

Prima idee, ik doe mee ;)

Link naar reactie

Ping Roodkapje :D

Het lukt me niet (vraag me niet waarom ;) ) om jou een PM te sturen of erop te antwoorden. Ik heb wel je PM ontvangen. Stuur me even je mailadres zodat ik het via outlook kan proberen.

Link naar reactie
Ping Roodkapje :D

Het lukt me niet (vraag me niet waarom ;) ) om jou een PM te sturen of erop te antwoorden. Ik heb wel je PM ontvangen. Stuur me even je mailadres zodat ik het via outlook kan proberen.

Forum hapert af en toe, heb er ook al last van, ik stuur de gegevens :D

Link naar reactie
Gul voorstel Ruud!!! ;)

Dus mensen, twijfelen jullie nog ivm montage, twijfel niet langer en meld je aan!!! :D

vergelijkaz7.png

Leuke pic Sledge!!

En weer een mooie aanbieding Roodkapje, moet zo zeker een aantal over de streep kunnen helpen :D

Link naar reactie
Misschien hebben sommigen angst dat het niet past of het niet aan durven zelf te monteren.

Voorstel : een soort klusdag bij mij op een zaterdag, zodat iedereen die xenon wil aan het einde van de dag dan ook daadwerkelijk xenon werkend in de koplampen heeft.

Is dan ook gelijk een gezellige bijeenkomst.

Klasse actie Ruud ;)

Ben toch nog bij je deze week of in het weekend dus meteen ff kijken of en hoe het kan passen.

:D :D :muur: wordt weer een dure herfst

Link naar reactie
Klasse actie Ruud ;)

Ben toch nog bij je deze week of in het weekend dus meteen ff kijken of en hoe het kan passen.

:D :muur::muur: wordt weer een dure herfst

oh god gaat het dan toch gebeuren? :o

hm.

ok eerst zien, dan een oordeel vellen.

hm. :D

we zullen zien.

Link naar reactie

Mooi gebaar Ruud en nog gezellig ook.

Nog ff een vraag. Eerder in dit topic heeft de bewuste toko vermeld dat ze voortaan een nieuwe leverancier hebben die de sets leverd die geen storing op de nieuwe boordcomputers van BMW, Mercedes, etc. geven.

We hebben het toch over die sets?!

Indien ja, one for me met 10.000k lampen.

Link naar reactie
Mooi gebaar Ruud en nog gezellig ook.

Nog ff een vraag. Eerder in dit topic heeft de bewuste toko vermeld dat ze voortaan een nieuwe leverancier hebben die de sets leverd die geen storing op de nieuwe boordcomputers van BMW, Mercedes, etc. geven.

We hebben het toch over die sets?!

Indien ja, one for me met 10.000k lampen.

Wacht nog even af of er nog meer geintereseerd zijn, zal dan even informeren of het gaat over de nieuwe sets, van inteferentie hebben wij geen last van met de ZzZ ;)

Link naar reactie
Wacht nog even af of er nog meer geintereseerd zijn, zal dan even informeren of het gaat over de nieuwe sets, van inteferentie hebben wij geen last van met de ZzZ :D

Heb je helemaal gelijk in, maar ik had van hen begrepen dat het voor dezelfde prijs was (geldt ook voor de verschillende sterktes van de lampen) en da's dan mooi meegenomen toch?

Je weet maar nooit waar de Xenons later misschien ingaan ;)

Link naar reactie

Nu er dus verschillende sets leverbaar zijn had ik graag van jullie de kleurtemperatuur geweten. Er kan gekozen worden uit:

- 6000K. (Hagel Wit licht)

- 8000K. (Wit licht met blauwe gloed)

- 10000K. (Blauw)

- 12000K. (Blauw / Paars)

Daarnaast had ik graag een bevestiging van het type lamp, H7 of HB4. Weet je dus niet met 100% zekerheid welk type lamp je hebt, kijk dit goed na en haal indien nodig een lampje eruit.

Alle gegevens zijn terug te vinden op pagina1. Namen in groen zijn definitief.

@Edwin, zal het aanpassen. ;)

Link naar reactie
@Edwin, zal het aanpassen. ;)

thanks. mijn definitieve opgave volgt na een bezoekje aan Roodkapje.

Weet niet of ik daar morgen al langs ga of dat het zaterdag wordt. Of is dat te laat?

Link naar reactie
Mooi gebaar Ruud en nog gezellig ook.

Nog ff een vraag. Eerder in dit topic heeft de bewuste toko vermeld dat ze voortaan een nieuwe leverancier hebben die de sets leverd die geen storing op de nieuwe boordcomputers van BMW, Mercedes, etc. geven.

We hebben het toch over die sets?!

Indien ja, one for me met 10.000k lampen.

Zou je dat wel doen? Dat is al bijna lila.. Imho is 8500K de maximale temp. 6000K vind ik de mooiste (= meest wit).

Link naar reactie
Zou je dat wel doen? Dat is al bijna lila.. Imho is 8500K de maximale temp. 6000K vind ik de mooiste (= meest wit).

Ik heb ergens gelezen dat naarmate de lampen gebruikt/ouder worden het blauwe er vanaf gaat, maar ja wat leest hoeft niet perse' waar te zijn. :lol:

Da's eigenlijk een beetje de achterliggende gedachte en Montreal Bleu is inderdaad ook een beetje lila.

Ik ga uit van de Super Bright 50Watt Xenon Kit, deze geven de helft meer licht dan de standaard 35Watt kits en dan zou 8000k voor mij ook volstaan. ;)

De prijs van deze kit is normaal € 239,= de staffelprijs zal wel een stukje lager liggen, maar mocht dit niet het geval zijn dan ga ik voor de 35Watt single beam kit.

De bewuste kit waar we in ons forum over hebben betreft de single beam 35Watt kit met een normale prijs van € 179,= en een staffelprijs bij afname van min. 8 stuks uitkomt op € 150,=

Zie link voor het gemak::

http://www.speurders.nl/autosonderdelen/tu..._xenon_kit.html

Link naar reactie
Ik heb ergens gelezen dat naarmate de lampen gebruikt/ouder worden het blauwe er vanaf gaat, maar ja wat leest hoeft niet perse' waar te zijn. :lol:

Da's eigenlijk een beetje de achterliggende gedachte en Montreal Bleu is inderdaad ook een beetje lila.

Ik ga uit van de Super Bright 50Watt Xenon Kit, deze geven de helft meer licht dan de standaard 35Watt kits en dan zou 8000k voor mij ook volstaan. ;)

De prijs van deze kit is normaal € 239,= de staffelprijs zal wel een stukje lager liggen, maar mocht dit niet het geval zijn dan ga ik voor de 35Watt single beam kit.

De bewuste kit waar we in ons forum over hebben betreft de single beam 35Watt kit met een normale prijs van € 179,= en een staffelprijs bij afname van min. 8 stuks uitkomt op € 150,=

Zie link voor het gemak::

http://www.speurders.nl/autosonderdelen/tu..._xenon_kit.html

Marcel, ik moet je wel gelijk geven dat het blauwe naarmate ze ouder worden er idd. vanaf gaat.

Ik had niet voor de 50 watt versie gegaan, hoe ze dit aanbieden met dubbel zo veel licht is onzin,

ik had dan ook voor de normale 35watt versie gekozen en 8000 kelvin is al blauw genoeg.

Maar dat is imho, zelf bepaal je waar je voor gaat ;) :wub:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.