Ga naar inhoud

Xenon inkoopactie


Rubenz3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben precies hetzelfde, liefst dezelfde dag nog ingebouwd en werkend. :thumbup: Heb je nog iets met de zekering moeten doen?

Bestellen we dus bij xenonshop? Die hebben ook een breder programma kwa kleur. Moeten we wel 8 bestellingen binnehalen.

HB4/9006 Xenon kit 6000K SUPER BRIGHT!! 50 Watt. Iemand hier ervaring mee? Voor- en nadelen? Gaat natuurlijk weer een grotere spanning door de draden. :huh:

http://www.xenon-shop.nl/hb4_xenon_kits.htm

FF inventariseren:

1. RubenZ3

- Aantal: 1

- Type: ???

2. Pierrez101

- Aantal: 1

- Type: H7

3. Roodkapje

- Aantal: 1

- Type: HB4

4. SledgeHammer

- Aantal: 1

- Type: HB4

5. SimonSays?

- Aantal: 1

- Type: HB4?

x. Joostvdl(???)

- Aantal: ???

- Type: ???

Link naar reactie

Da's waar ook! Jullie alvast een fijne en vooral veilige vakantie gewenst. Geniet zoveel je kunt van cultuur, eten, drinken, boeken, en wat al niet meer, maar vooral van elkaar. :thumbup:

Link naar reactie
Twijfel nog beetje want het mag natuurlijk weer niet van de vrouw... :D Ik ga toch maar ff bellen morgen

Je mag niet naar Munchen, je mag geen lampie kopen, je moet wel af en toe op je strepen gaan staan he. Ik bedoel, ze is een mooie vrouw en nu de moeder van je kind, maar het moet wel leuk blijven he. Ze is op je gevallen omdat je al die rare dingen deed, dan mot ze niet nu gaan morfen :D :D :D :D (ps. doe de groeten ff aan Eva) :blink:

Link naar reactie

Bij xenonshop hebben we minimaal 8 man nodig voor een prijs van €150-. Standaard kosten de kitjes €179,-

Bij camco kosten de setjes bij de huidige afname €185,-.

Op dit moment zijn er maar vier geïnteresseerde (of wil jij EN Ruud een kit?).

Ik stel voor het nog een weekje aan te zien, en anders gewoon bij xenonshop bestellen. Prijs zal nooit hoger zijn dan die van Camco, en ze hebben een breder aanbod.

1. RubenZ3

2. Roodkapje

3. Roodkapje

4. SledgeHammer

5. SimonSays?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.