Ga naar inhoud

Xenon inkoopactie


Rubenz3

Aanbevolen berichten

Heb het weekend na een avondje stappen mijn rechterhand flink oppengehaald ( ;) :D ), dus ben even een beetje gehandicapt. Kan dan ook moeilijk even het een en ander nakijken wat type fitting betreft :D

Doe voor mij dan maar voor de Zzz H7!

Link naar reactie
  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Verder nog mensen die meedoen, bestelling sluit vanavond, morgen wordt er besteld.

Ruud,

Zou je voor mij ook nog een setje stadslicht willen bestellen? De blauwe neem ik aan voor voor een K8000 kit :D

Alvast bedankt.

Groetjes,

Link naar reactie
Xenon in de golf ;) :D

Ja, ik hak de knoop door. Zolang niemand iets tegen Eva zegt ben ik van de partij. Het was me goed bevallen in de Z dus nu ook maar in de Golf met de donkere dagen in aantocht. 150 euro is net een lekker prijsje voor iemand die nog geen nieuw werk heeft :angry:

Dan heb ik tevens een klusje voor de klusdag van 11 november. Kan je dan ff naar het type nr van m'n stuurhuis kijken Ruud? :) Kunnen we een andere opsnorren -_-

Voor mij graag 1 maal H1 in 6000K

Link naar reactie
Donderdag ga ik bestellen, ik bestel gelijk ledjes voor de stadslichten.

Dus voor degene die het type fitting en kleur nog moeten doorgeven, liefst voor donderdag 2 november :D

LEDjes voor de stadslichten... Wat kost dat, hoe ziet 't eruit, en welke kleurtjes? :lol: Kunnen wij dat ook bijbestellen?

Link naar reactie
Wanneer komen de setjes binnen Ruud?

Hopelijk voor de 11e. Anders wordt het alleen koffiedrinken en worstebroodjes eten :m:

Ook leuk...

Ik had trouwens vanmiddag je gruwelverhaal gelezen over je schade. Tjonge wat een horror...

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ruud heb je nog een setje witte ledjes over voor de verkoop.

Ik heb volgens mij 6000k xenon maar heb idd van die gele lampjes in mijn bumper.

Laat het me ff weten dan hoef ik niet verder te zoeken <_<

Zijn nu ook al weer op, ik bestel nog wel bij er blijft vraag naar.

Kan je op 10 december ( als je komt ) mee nemen ;)

Link naar reactie

Met alle respect maar laten we Ruud tijdens de borrel een keer lekker laten borrelen?

Anders wordt het weer een klusdag.

Sorry dat ik me ermee bemoei maar .........

Link naar reactie
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb jij zin om er 10 december 1 in te bouwen? <_<

Ik zelf niet, je moet ook eens NEE kunnen zeggen. dus bij deze Nee niet op 10 december ;)

Je mag het wel zelf doen, of misschien dat er nog andere forummembers zin hebben om je te helpen, het is een fluitje van een cent, zeker al heb je het al eens eerder ingebouwd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.