Ga naar inhoud

Xenon inkoopactie


Rubenz3

Aanbevolen berichten

INKOOPACTIE GESLOTEN

Inkoopactie bij:

http://www.xenon-shop.nl/

Prijs:

Regulier: €179,-

Actie: < €150,-

Sluiting actie:

woensdag avond om 23.59uur

Kleuren:

- 6000K. (Hagel Wit licht)

- 8000K. (Wit licht met blauwe gloed)

- 10000K. (Blauw)

- 12000K. (Blauw / Paars)

image003.png

INFO:

Nu er dus verschillende sets leverbaar zijn had ik graag van jullie de kleurtemperatuur geweten. Er kan gekozen worden uit:

- 6000K. (Hagel Wit licht)

- 8000K. (Wit licht met blauwe gloed)

- 10000K. (Blauw)

- 12000K. (Blauw / Paars)

Daarnaast had ik graag een bevestiging van het type lamp, H7 of HB4. Weet je dus niet met 100% zekerheid welk type lamp je hebt, kijk dit goed na en haal indien nodig een lampje eruit.

Deelnemers:

1. RubenZ3

- Type: H7

- Kleur: 8000K

2. RubenZ3

- Type: H7

- Kleur: 8000K

3. SledgeHammer

- Type: HB4

- Kleur: 6000K

4. Roodkapje

- Type: HB4

- Kleur:

5. SimonSays

- Type: HB4

- Kleur: 8000K

6. Joostvdl

- Type: H7

- Kleur: 6000K

7. Tobiastoeter

- Type: HB4

- Kleur: 8000K

8. Martin-Z3

- Type: HB4

- Kleur: 6000K

9. Edwin

- Type: x

- Kleur:

10. Marcel-Z3

-Type: HB4

- Kleur: 8000K

11. Martijn

- Type: HB4

- Kleur: 6000K

12. Franzzz

- Type: HB4

- Kleur: 6000K

13. DJLeonardo

- Type: H1

- Kleur: 6000K

-----------------------

Update: 30-10-2006

Link naar reactie
  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat "draadje" heb ik inderdaad gevonden. Dat was meen ik begin 2005 en anno nu zijn de prijzen van Xenon aardig naar beneden gegaan.

Deze heb ik wel gevonden (Camco Systems B.V.), waar de prijs er goed uitziet, maar aangezien ik geen feedback heb van mensen die daar al wel eens hebben gekocht, vraag ik me af of er hier iemand is die een andere zaak kent waar de feedback goed van is.

Link naar reactie
Hoe zit dat nu met achteraf inbouw van Xenon? Werd dat niet verboden?

Dit is wat er op die site staat:

"LET OP:

Auto’s VOOR het bouwjaar 2007 mogen zonder enige problemen een Xenon ombouw kit in de auto installeren, dit is dus ook APK goedkeur! Auto’s met het bouwjaar VANAF 1 Juli 2007 is de regelgeving van achteraf ingebouwde Xenon verlichting sets verscherpt! De auto’s moeten dan zijn voorzien van koplampsproeiers en in hoogte verstelbare koplampen. Dus, dat betekend dat auto's VOOR het bouwjaar 2007 compleet legaal een xenon ombouw kit geïnstalleerd mogen hebben."

Ik dacht dat dit van toepassing was op auto's met een bouwjaar vóór 2006.

Link naar reactie
Dit is wat er op die site staat:

"LET OP:

Auto's VOOR het bouwjaar 2007 mogen zonder enige problemen een Xenon ombouw kit in de auto installeren, dit is dus ook APK goedkeur! Auto's met het bouwjaar VANAF 1 Juli 2007 is de regelgeving van achteraf ingebouwde Xenon verlichting sets verscherpt! De auto's moeten dan zijn voorzien van koplampsproeiers en in hoogte verstelbare koplampen. Dus, dat betekend dat auto's VOOR het bouwjaar 2007 compleet legaal een xenon ombouw kit geïnstalleerd mogen hebben."

Ik dacht dat dit van toepassing was op auto's met een bouwjaar vóór 2006.

-_- :banaan: B) Joepie, dan kan ik dat ook nog op de planning zetten!

Link naar reactie
Michel,

Waar kan jij ze eventueel vandaan halen? En niet onbelangrijk, tegen welke prijs? -_-

Ik weet een bedrijf in het buitenland waar ik ze kan bestellen.

Die setjes zijn iets goedkoper dan bij Camco Systems B.V.

Ongeveer 190,-

Ik zal eens informeren naar wat er mogelijk is qua prijs.

Hangt dan ook af hoeveel leden er mee doen.

Zouden degene die eventueel mee willen doen, even kunnen aangeven?

Link naar reactie
Ik had toen contact met de mensen van Xenonverlichting.nl oid. Dat waren goeie setjes waar ook de ballasten goed waren (vergelijkbaar met de ballasten die BMW zelf ook inbouwd).

site: http://www.xenon-verlichting.nl/content/view/50/58/

Inderdaad superduper n.l. Hella het zelfde type die ik in mijn 525i had, de sets lijken duur maar zo als altijd goedkoop is duurkoop. :D :guitar:

En nog steeds tevreden, zowel voor de Z3 als de opel corsa waar ik ze in heb gemonteerd.

Link naar reactie
Ik had toen contact met de mensen van Xenonverlichting.nl oid. Dat waren goeie setjes waar ook de ballasten goed waren (vergelijkbaar met de ballasten die BMW zelf ook inbouwd).

site: http://www.xenon-verlichting.nl/content/view/50/58/

Ik heb 'm later nog eens gebeld voor de Golf. hij vertelde dat de budget-setjes die hij nu ook verkoopt eigenlijk nog beter zijn dan de setjes die wij hadden. Kwamen minder terug. Die zijn bij hem 325. Weet niet wat voor balaasten dat waren. Die hele goedkope schijn je te moeten mijden, maar weet niet precies waarom.

Link naar reactie
klein tippie: neem een setje met Philips of andere kwaliteits trafo's :D
Product specificatie's :

- I.C. : Philips

- 3200 Ansi Lumen

- 23.000 Volt Transformatoren

- 35 Watt Power Consumption

- 3200 Brand uur (gemiddelde gebruikerstijd van 1 uur p.d. is 8.5 jaar Xenon plezier)

- APK goedkeur!

- 3 jaar garantie!

Dit zijn de specifcaties van de Xenon die bij Camco worden aangeboden.

Link naar reactie

tja, een IC van Philips ... kan zijn dat ze daar de ballast mee bedoelen of alleen maar 1 chippie in de ballast :drank:

denk dat het wel goed zit :banaan:

alhoewel de oscilloscoop plaatjes bij xenon-verlichting.nl me als techneut ook blijmaken ... :D

Tja, het blijft link, hoogfrequent spul in een auto die er nooit voor bedoeld is (heb zelf dus ook geen Xenon in de QP, alhoewel ik dat wel graag wil, leasebak heeft het wel natuurlijk :guitar: )

Zie verder ook mijn opmerkingen in de andere Xenon draadjes over alternatief aansluitschema enzo ...

Link naar reactie

Door drukte ben ik nog niet in staat geweest om contact op te nemen met Camco, maar zal dat zo snel mogelijk doen. Kijken of zij mee willen werken met een group buy.

Ik persoonlijk vind de prijs bij Xenon-verlichting.nl te hoog. Alle waarde naar zijn geld natuurlijk en de kwaliteit ligt wellicht op een hoger niveau. De set die ik zal gaan bestellen is dan ook niet voor in mijn ;) , maar mijn lease auto. Aangezien die er over een goed jaar uitgaat, vind ik een prijs van max € 200 genoeg.

Wat de wetgeving betreft, vond ik het volgende op de website van Xenon-verlichting.nl. Zoals ik als dacht, is de wetgeving m.i.v. 1 januari 2006 van kracht. De Low-Range Xenon is voor auto's vanaf 2006 misschien wel een goed idee.

Geheel nieuw onze Xenon set Low Range met nieuwe ontwikkelde (23watt) 1958Lm Xenon Lampen. Deze Low Range set heeft een lichtopbrengst van minder dan 2000 lumen. Speciaal voor de auto's van 2006 en nieuwer.

U houd de exclusieve uitstraling, levensduur en kleurtemperatuur van de Xenon-lamp en toch nog een licht opbrengst van 2 tot 2,5 maal aan dat van hallogeen.

Er wordt een datasheet bijgeleverd als bewijs dat de xenon lampen onder de grens van 2000Lm blijven, volgens de nieuwe regels kunt u deze set gewoon in uw auto monteren ( vanaf bouwjaar 2006 en verder) zonder automatische hoogte-regeling en was installatie op de koplampen.

Link naar reactie

Vandaag contact gehad met Camcosystems en zij bieden het volgende aan:

Afname

1 t/m 5 ombouwkits = € 185,10 p/st

6 t/m 10 ombouwkits = € 175,15 p/st

11 t/m 20 ombouwkits = € 165,20 p/st

NB: Prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

Normale prijs bedraagt € 199, inclusief BTW; naar mijn mening een mooie aanbieding. Op de lampen zit één jaar en op de balast drie jaar garantie. Het gaat hier NIET om de conversiekit naar Bi-xenon, welke overigens alleen voor H4 wordt aangeboden

Wellicht dat deze onder "inkoopacties" geplaats kan worden door één van de Admins / Moderators, waar geïnteresseerden het type lamp en aantal kits kunnen aangeven. Na inventarisatie zal ik de bestelling doorgeven aan Camco. Betaling dient in één bedrag te geschieden, maar laten we eerst de inventarisatie maar maken ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.