Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal, ik ben nog een beetje nieuw hier.

Maar ik wilde dus even weten of het ook mogelijk is om op het laatste moment te beslissen of ik ook mee ga met de rit :nasty:. Want ik ben dus een jongen fan van de zzz, en heb dus nog te weinig geld om er zelf een te kopen, maar gelukkig heeft me moeder er een <_< , nu moet ik haar alleen even zien te overtuigen dat zij ook mee wil, of dat ik de auto mee mag, want ik ben wel al de gelukkige bezitter van een rijbewijs. :D

Groeten, Arnoud

Link naar reactie

Even een praktische vraag.

Ik wil voor de zekerheid ff checken voor ik definitief (2 nachten) ga boeken in hotel "de Oude Molen" of ons hondje er wel welkom is.

Ik kan het expliciet niet vinden in de hotelinfo van het hotel. <_<

Misschien dat 1 van jullie meer weet?

Zo uit mijn hoofd weet ik dat Tobiastoeter weleens zijn hondje meeneemt en zou dan met het zelfde probleem zitten.

In hotel "oud Schin" staat het wel vermeld, maar het liefst zitten we natuurlijk bij de grote meuk voor de gezelligheid. :nasty:

MarZZZel

Link naar reactie
Even een praktische vraag.

Ik wil voor de zekerheid ff checken voor ik definitief (2 nachten) ga boeken in hotel "de Oude Molen" of ons hondje er wel welkom is.

Ik kan het expliciet niet vinden in de hotelinfo van het hotel. <_<

Misschien dat 1 van jullie meer weet?

Zo uit mijn hoofd weet ik dat Tobiastoeter weleens zijn hondje meeneemt en zou dan met het zelfde probleem zitten.

In hotel "oud Schin" staat het wel vermeld, maar het liefst zitten we natuurlijk bij de grote meuk voor de gezelligheid. :nasty:

MarZZZel

Hondje is geen probleem maar jij :schater: (misschien ff bellen)

Link naar reactie
Hondje is geen probleem maar jij :schater: (misschien ff bellen)

Dank je Huub,

mede namens Vlokje-San (variant op Andjing-San)

Hij gaat een paar dagen bij mijn zoon logeren, het hondje is inmiddels al 16 jaar en dus toch al een beetje erg tua.

Ik kan in ieder geval met een gerust hart bij jou op de kampong op bezoek gaan, zonder dat je Sumo mijn cavia opeet. <_<

Link naar reactie
nou welkom om het forum dan en succes met het overtuigen van je moeder.

....... het moet dus eigenlijk "My Mother and her Z3" zijn <_<

Ja nog wel ja, maar ik zou hem toch wel een keer willen gaan overnemen, om hem nog wat aantrekkelijker te maken :D , of ik moet haar of me vader zo gek zien te krijgen, om er alvast een eisenmann onder te zetten :nasty:.

Dus maar dat van mijn naam had ik ook al bedacht, ik had alleen nog niet de optie gevonden om je naam te kunnen weizigen, en die heb ik nog steeds niet gevonden:P

Link naar reactie
Hallo allemaal, ik ben nog een beetje nieuw hier.

Maar ik wilde dus even weten of het ook mogelijk is om op het laatste moment te beslissen of ik ook mee ga met de rit :D. Want ik ben dus een jongen fan van de zzz, en heb dus nog te weinig geld om er zelf een te kopen, maar gelukkig heeft me moeder er een <_< , nu moet ik haar alleen even zien te overtuigen dat zij ook mee wil, of dat ik de auto mee mag, want ik ben wel al de gelukkige bezitter van een rijbewijs. B)

Groeten, Arnoud

Ja...Da's een leuke, de ZZZ van je ma pikken :nasty: en dan lekker hier inschrijven... :D

Zereneus, als Z3 liefhebber ben je natuurlijk welkom hier en uiteraard ook op het Limbo Treffen de 19e.

Het is wel altijd leuk op wie we kunnen rekenen, dus als je iets kunt regelen... :D

Link naar reactie
Ja...Da's een leuke, de ZZZ van je ma pikken <_< en dan lekker hier inschrijven... :nasty:

Zereneus, als Z3 liefhebber ben je natuurlijk welkom hier en uiteraard ook op het Limbo Treffen de 19e.

Het is wel altijd leuk op wie we kunnen rekenen, dus als je iets kunt regelen... :D

Tja aangezien me moeder niet actief is met die soort dingen, en ik het zonde vind om die auto te laten staan;), heb ik me dus maar aangemeld. Maar ik ga dan toch wel even serieus proberen te regelen om te gaan. Ik neem aan dat er dan ook mensen zijn met een eisenmann? Dus dat is dan misschien wel een goeie om haar daarvan te overtuigen.

Link naar reactie
Dus maar dat van mijn naam had ik ook al bedacht, ik had alleen nog niet de optie gevonden om je naam te kunnen weizigen, en die heb ik nog steeds niet gevonden:P

Die mogelijkheid is er niet.

Er is maar één manier om deZe 'fout' recht te Zetten: Zorgen dat je nu je eigen Z3 krijgt... <_<

Link naar reactie
Even een praktische vraag.

Ik wil voor de zekerheid ff checken voor ik definitief (2 nachten) ga boeken in hotel "de Oude Molen" of ons hondje er wel welkom is.

Ik kan het expliciet niet vinden in de hotelinfo van het hotel. <_<

Misschien dat 1 van jullie meer weet?

Zo uit mijn hoofd weet ik dat Tobiastoeter weleens zijn hondje meeneemt en zou dan met het zelfde probleem zitten.

In hotel "oud Schin" staat het wel vermeld, maar het liefst zitten we natuurlijk bij de grote meuk voor de gezelligheid. :D

MarZZZel

Ons hondje gaat op visite bij vrienden want ze is niet welkom in dat hotelletje :nasty:

Link naar reactie
Programma 19 augustus

10.00 uur, vertrekken vanuit Baanheide (Nijswiller, Limburg)

11.30 uur, tussenstop, lunch

13.00 uur, aankomst Nürburgring

18.00 uur, avondeten in Nürburg

19.30/20.00 uur, afsluiting

Voor mensen die van ver komen wordt geadviseerd om voor de vrijdag nacht een hotel te boeken.

Voor zondag 20 augustus staat er een filmdag in de planning.

(voorlopige) deelnemers:

01. Zedri

02. M coupe for life

03. Pierre

04. Huub

05. Not2Fast

06. SledgeHammer

07. Marvin

08. Roodkapje

09. BmwM-optic

10. Adopat

11. Rob

12. Bridders

13. YellowRider

14. Navigator

15. Tobiastoeter

16. Annewilko

17. biancavdl

18. epuoc

19. *Nicole*

20. MarcelZ3

21. Iloon

22. Coconut

23. Karin

24. Me and My Z3

Nu er 24 ZZZ komen (dat is 72*Z) is het toch de laatste dagen stil aan dit draadje :unsure:

Sledge, je zit toch wel op schema? :D

Link naar reactie
Het lijkt me leuk om ook de 18e met z'n allen wat af te spreken voor het eten.

Als het een grote groep wordt toch maar ergens reserveren?

Wie doet er mee?

Is hier ook nog animo ???

Anne Wilko

Huub Reinata

Link naar reactie
Richard is toch de man van Karin ?? Die met die getjoende snor... B)

Inschrijfnummer Nr. 23...

Zedri bedankt voor dit compliment chapeau voor Zedri. :foto:

Je bent helemaal correct Karin is de vrouw van mijn dromen en met haar kom ik naar Limburg.

Misschien mag ik zelfs wel even, heel even in haar ZZZ rijden :thumbup::thumbup:

Je opmerking over die getjoende snor zal hier thuis vrees ik meermalen herhaald worden :thumbup:

Link naar reactie

Hallo z3 en z4 rijders,

Ik las over jullie rit op 19 augustus as.

Nou leek het mij ook leuk om mee te gaan, alleen ik heb nog geen ZZZ, ik rijd in een Seat Torpedo GT.

Verder ken ik al wat mensen van het forum, ik zou graag mee willen.

Ik hoor het wel.

groeten Math :nono:

Link naar reactie

Groot excuses voor mijn ontwetendheid Richard. :nono: Ben nu eenmaal slecht in het onthouden van namen/koppels.

Math (van Zedri) is groot BMW-fanaat dus ik denk dat wij hier met iemand anders te maken hebben. Ik heb er verder geen problemen mee. Je moet natuurlijk wel achter aan de rij aansluiten. ;) ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.