Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

Het lijkt me leuk om ook de 18e met z'n allen wat af te spreken voor het eten.

Als het een grote groep wordt toch maar ergens reserveren?

Wie doet er mee?

Misschien heb je wel gelijk, te kort dag.

Was toch redelijk op tijd begonnen met het oplaten van een ballonnetje. :(

En Huub was de enige die 'm de lucht in zag gaan.

Wilko

Link naar reactie
  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het gaat om de reacties van de overnachters, Wilko. Het zou leuk zijn als we met z'n allen bepalen waar we eten. Nu komt het van enkelen en de rest moet zich daarop aanpassen. Alle reacties krijg je immers niet vandaag of morgen bij elkaar. Maar dit is prima zo, bel maar. Anders weten we vrijdag nog niets.

Link naar reactie

In heel Schin op Geul niets te boeken, alles vol

De oude molen is ook geen optie, om 18.00 aan tafel en eten wat de pot schaft.

Na enig zoeken het volgende gevonden Restaurant A Gen Kirk

Worden dan 2 tafels en er kan a la carte gegeten worden.

I.v.m Bierfeesten in Gulpen is reserven een noodzaak, het liefst voor 15.00 vandaag.

Anne

Link naar reactie
In heel Schin op Geul niets te boeken, alles vol

De oude molen is ook geen optie, om 18.00 aan tafel en eten wat de pot schaft.

Na enig zoeken het volgende gevonden Restaurant A Gen Kirk

Worden dan 2 tafels en er kan a la carte gegeten worden.

I.v.m Bierfeesten in Gulpen is reserven een noodzaak, het liefst voor 15.00 vandaag.

Anne

Gewoon reserveren

Link naar reactie

Wij willen ook gewoon gezellig met elkaar eten dit lijkt redelijk zo niet jammer weer een ervaring rijker.

We moeten toch iets, als we met elkaar onzin uit willen kramen ;)

Het zou heel leuk zijn als de gasten die thuis slapen :( en in de buurt wonen aan tafel aanschuiven.

Link naar reactie

Ik heb eens naar de weersvoorspellingen gekeken voor zaterdag, en ze voorspellen geen geweldig weer.

Wanneer het weer slecht is, is er weinig animo op en rondom de Nordschleife, en is het niet aan te raden om met onze tailhappy Zetjes een rondje te doen op de ring.

Daarom stel ik voor om dan een kijkje te gaan nemen in de Erlebenis welt, indien er intresse voor is.

Dit ligt langs het circuit, en is eigenlijk een museum waar de geschiedenis van de Nordschleife en veel legendarische foto's, auto's staan. De inkomprijs bedraagt 11 euro per persoon. Is niet niets maar als autosportfan zeker een aanrader.

Hier een linkje

Jullie laten maar horen of er intresse in is :wave: .

Link naar reactie
Ik heb eens naar de weersvoorspellingen gekeken voor zaterdag, en ze voorspellen geen geweldig weer.

Wanneer het weer slecht is, is er weinig animo op en rondom de Nordschleife, en is het niet aan te raden om met onze tailhappy Zetjes een rondje te doen op de ring.

Daarom stel ik voor om dan een kijkje te gaan nemen in de Erlebenis welt, indien er intresse voor is.

Dit ligt langs het circuit, en is eigenlijk een museum waar de geschiedenis van de Nordschleife en veel legendarische foto's, auto's staan. De inkomprijs bedraagt 11 euro per persoon. Is niet niets maar als autosportfan zeker een aanrader.

Hier een linkje

Jullie laten maar horen of er intresse in is :wave: .

\

Ik heb mijn regenbanden er al onder ;) :D

Dan is het lekker rustig op de ring, hebben we met zijn allen lekker de ruimte :D

Link naar reactie
Wij willen ook gewoon gezellig met elkaar eten dit lijkt redelijk zo niet jammer weer een ervaring rijker.

We moeten toch iets, als we met elkaar onzin uit willen kramen :D

Het zou heel leuk zijn als de gasten die thuis slapen :wave: en in de buurt wonen aan tafel aanschuiven.

De gasten laten weinig los of ze bij ons aanschuiven ;)

Link naar reactie
In heel Schin op Geul niets te boeken, alles vol

De oude molen is ook geen optie, om 18.00 aan tafel en eten wat de pot schaft.

Na enig zoeken het volgende gevonden Restaurant A Gen Kirk

Worden dan 2 tafels en er kan a la carte gegeten worden.

I.v.m Bierfeesten in Gulpen is reserven een noodzaak, het liefst voor 15.00 vandaag.

Anne

:wave: geregeld ,reserveren om een uur of zeven en dat wij elkaar daar ontmoeten??

Link naar reactie
Gereserveerd voor +/- 20.00 en hoe toevallig 20 personen.

Afstand van de Oude Molen naar A Gen Kirk is +/- 6 kilometer.

Wilko

Huub, ik wil me nergens mee bemoeien, maar volgens mij staat er dat er al gereserveerd is om 20:00 :wave:

Oke overheen gelezen,staat ook zo'n onzin tussen laat mensen ontopic blijven ;)

Link naar reactie
Dan zullen wij het ijs breken en voor zover ik nu weet kan ik vrijdag gezellie bij jullie aanschuiven met mijn vriendin.

Mocht er wat tussenkomen dan laat ik jullie dat zeker ff weten!!!!

En alvast Welkom in Limland!!!!

;) coupe for life!!!

Kijk dat vind ik nou leuk, helemaal toppie :wave:

Mogen meer limbo vrienden volgen :D

Link naar reactie

In de 5-dagen kalender staat:

"Gezellig met ons twintigen uit eten op uitnodiging van Anne & Wilko"

Onze lange rooie uit Friesland heeft een heerlijke post geplaatst in de kalender. Het water loopt me al in en vooral uit de bek! :wave: Gulpen, nota bene bij Pierre om de hoek! Die verwachten we dus sowieso, zoals de Fransen zeggen.

Link naar reactie
Moet mij helaas excuseren, de Z heeft drie weken lang regen gezien en is vrijdagavond toe aan een wasbeurt. Zo kan ik hem zaterdag niet voor het publiek tentoon stellen. :D Tot zaterdag dus, en maak er een gezellige avond van. (maar drink met mate ;) )

Ja Danny, maar als wij gaan rijd mijn vriendin met haar auto, je zou mee kunnen rijden, wan de :wave: blijft ook in de garage staan tot zaterdag.

Ik hoor het wel

greetzzz

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.