Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

B)-->

QUOTE(Richard B @ 12 Aug 2006, 01:21)

Zedri bedankt voor dit compliment chapeau voor Zedri. :nono:

Je bent helemaal correct Karin is de vrouw van mijn dromen en met haar kom ik naar Limburg.

Misschien mag ik zelfs wel even, heel even in haar ZZZ rijden ;) :D

Je opmerking over die getjoende snor zal hier thuis vrees ik meermalen herhaald worden :D

AC-SchnorZer tjoening... ;)

Link naar reactie
nee, idd niet math van zedri.

maar ik ken emanuel en reggie, dus vandaar.

Geen probleem, ik sluit wel achteraan. heb navigatie, zal jullie wel weer vinden.

groet Math.

We hebben dus een hekkensluiter... :nono:

Even je kleur doorgeven en we weten wanneer we weer compleet Zijn... ;)

Link naar reactie

We zouden er graag bij willen zijn, lijkt ons heel leuk te rijden op de Ring. Ellie is echter ziek en een hele dag zou teveel van het goede zijn. Ze mag dat weekend een paar dagen uit het ziekenhuis en we zijn dan in ons buitenhuisje in Belgisch Limburg, niet zover van het vertrekpunt.

Het lijkt ons leuk even langs te komen en de ZZZ's te bekijken en jullie uit te zwaaien.

Tot zaterdag!

Groeten

Aad

Link naar reactie
We zouden er graag bij willen zijn, lijkt ons heel leuk te rijden op de Ring. Ellie is echter ziek en een hele dag zou teveel van het goede zijn. Ze mag dat weekend een paar dagen uit het ziekenhuis en we zijn dan in ons buitenhuisje in Belgisch Limburg, niet zover van het vertrekpunt.

Het lijkt ons leuk even langs te komen en de ZZZ's te bekijken en jullie uit te zwaaien.

Tot zondag!

Groeten

Aad

Is vervelend nieuws dat Ellie zo ziek is en ik hoop dat dat goed gaat,lijkt mij erg leuk jullie weer te zien.

groet Huub ;) en tot de 19 augustus

Link naar reactie
We zouden er graag bij willen zijn, lijkt ons heel leuk te rijden op de Ring. Ellie is echter ziek en een hele dag zou teveel van het goede zijn. Ze mag dat weekend een paar dagen uit het ziekenhuis en we zijn dan in ons buitenhuisje in Belgisch Limburg, niet zover van het vertrekpunt.

Het lijkt ons leuk even langs te komen en de ZZZ's te bekijken en jullie uit te zwaaien.

Tot zondag!

Groeten

Aad

Sterkte en beterschap voor jou en ellie, leuk dat jullie langskomen ;)

Link naar reactie

Hallo mede "Ring-fahrer-freunde" ! :D

Ik heb vandaag op de laatste dag van me vakantie het hotel in Middelburg gebelt en vernomen dat mijn goede werkgever reserveringen heeft gemaakt voor van de week, ;) ........ , dus houd dat in dat ik niet met een eventueele ZZZ groep op rij naar Limbo land maar donderdag al rechtstreeks naar het immer zo schone Schin op Geul rij om mij op jullie aankomst voorteberijden in de Oude Molen. Kan ik alvast de vriendelijke eigenaar op het ergste voorbereiden ! :rolleyes:

Aangezien ik in Zeeland verstoken ben van internet zal ik deze of gene wel bellen om eventueele veranderingen te horen ! ^_^

Tis maar dat jullie het weten, en ik zie jullie daar !!!! B) :D

limburg20armrt7.jpg

Link naar reactie
Hallo mede "Ring-fahrer-freunde" ! B)

Ik heb vandaag op de laatste dag van me vakantie het hotel in Middelburg gebelt en vernomen dat mijn goede werkgever reserveringen heeft gemaakt voor van de week, :D ........ , dus houd dat in dat ik niet met een eventueele ZZZ groep op rij naar Limbo land maar donderdag al rechtstreeks naar het immer zo schone Schin op Geul rij om mij op jullie aankomst voorteberijden in de Oude Molen. Kan ik alvast de vriendelijke eigenaar op het ergste voorbereiden ! :rolleyes:

Aangezien ik in Zeeland verstoken ben van internet zal ik deze of gene wel bellen om eventueele veranderingen te horen ! :D

Tis maar dat jullie het weten, en ik zie jullie daar !!!! B) ^_^

limburg20armrt7.jpg

;) Marvin, regel gelijk parkeerruimte voor de ZZZ'tjes :D

Link naar reactie
Wat raad je aan?

Vrijdagavond is voor mij (hoogst waarschijnlijk) geen optie....

Programma 19 augustus

10.00 uur, vertrekken vanuit Baanheide (Nijswiller, Limburg)

11.30 uur, tussenstop, lunch

13.00 uur, aankomst Nürburgring

18.00 uur, avondeten in Nürburg

19.30/20.00 uur, afsluiting

aankomst hotel en dan nog even flink doorzakken met zijn allen :D :rolleyes: ;)

Dus als je vrijdag niet kan, zaterdag om 09:00 uur aanwezig zijn Baanheide ^_^

Link naar reactie
Programma 19 augustus

10.00 uur, vertrekken vanuit Baanheide (Nijswiller, Limburg)

11.30 uur, tussenstop, lunch

13.00 uur, aankomst Nürburgring

18.00 uur, avondeten in Nürburg

19.30/20.00 uur, afsluiting

Dus als je vrijdag niet kan, zaterdag om 09:00 uur aanwezig zijn Baanheide ;)

OK, ben ik daar, wordt vroeg opstaan en via de A31 rijden, dan schiet het een beetje op... :rolleyes:

leuk als voorproefje voor de ring...

Tot zaterdag!

Link naar reactie
Zou niet rechtstreeks naar de Ring rijden mis je een hoop fun, er komen een aantal Noorderlingen :rolleyes:

Als ik de lijst bekijk zijn Epuoc en Huub voor zover ik weet de enige echte noorderlingen. Huub vertrekt vrijdag al, of eerder.

Link naar reactie

Wij zitten ook in de Oude Molen en proberen rond half 4 op vrijdagmiddag richting Limburg te vertrekken maar.... er zit een kansje in dat het later wordt in verband met mijn werk.

Zodra ik het zeker weet wil ik ons graag op geven voor het diner op vrijdagavond. Hoe laat was de planning daarvoor?

Link naar reactie
Is hier ook nog animo ???

Anne Wilko

Huub Reinata

Gezien de laatste posts blijkt er belangstelling te zijn om vrijdag gezamelijk te gaan eten.

Dan maak ik maar een lijstje

Anne en Wilko

Huub en Reinata

Joostvdl 2x

Nicole 2x

Marvin 1x

Rob en Veerle

Ruud en Marijke

Tony en Ans

totaal 15x

Wie nog meer?

En gaan we dan in het hotel eten?

Link naar reactie

Zet Veerle en mij in principe ook maar op het lijstje om samen te gaan eten. Maar of dat in het hotel moet zijn??

Diner in Hotel De Oude Molen ligt misschien voor de hand; daar slapen de meesten.

Bij reservering van de kamer werd gevraagd of je het diner daar wilde nuttigen. Ik heb dat niet bevestigd om nog alle kanten op te kunnen.

Of we zo maar met z'n allen ongereserveerd kunnen dineren, waar dan ook, geen idee. Ik kan me voorstellen dat op z'n minst de kok dat graag vooraf wil weten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.