Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moet mij helaas excuseren, de Z heeft drie weken lang regen gezien en is vrijdagavond toe aan een wasbeurt. Zo kan ik hem zaterdag niet voor het publiek tentoon stellen. :D Tot zaterdag dus, en maak er een gezellige avond van. (maar drink met mate :D )

Doe dat dan maar op donderdag Danny :wave: ;)

Link naar reactie
Ja Danny, maar als wij gaan rijd mijn vriendin met haar auto, je zou mee kunnen rijden, wan de ;) blijft ook in de garage staan tot zaterdag.

Ik hoor het wel

greetzzz

Ah, een ijdeltuitje, wat de M betreft. :D Wij noord-, oost- en westerlingen hebben die luxe ook niet, wij komen aan, zoals de weergoden dat bepalen... Vuil, mogelijk. :wave:

Link naar reactie
In de 5-dagen kalender staat:

"Gezellig met ons twintigen uit eten op uitnodiging van Anne & Wilko"

Onze lange rooie uit Friesland heeft een heerlijke post geplaatst in de kalender. Het water loopt me al in en vooral uit de bek! :) Gulpen, nota bene bij Pierre om de hoek! Die verwachten we dus sowieso, zoals de Fransen zeggen.

Ik zal jullie bijna kunnen horen :D maar zal het helaas niet redden vrijdag voor het eten, wellicht kan ik nog ff langsflitsen als de kids in bed liggen, moet alleen ff weten waar jullie uithangen na 20.00 uur -_-

Link naar reactie
Ik zal jullie bijna kunnen horen :) maar zal het helaas niet redden vrijdag voor het eten, wellicht kan ik nog ff langsflitsen als de kids in bed liggen, moet alleen ff weten waar jullie uithangen na 20.00 uur -_-

vanaf 20.00 samen_eten.gif

daarna ff s371.gif nummer staat in PM

Link naar reactie
En anders op de bier-, wijn- of rooklucht af. En anders zie je die lange rooie uit Leeuwarden wel ergens.

Lange rooie of niet

Andere uiterlijke kenmerken kunnen we op dit moment nog niet vaststellen, maar wetenschappers zijn er al wel naar op zoek. Britse onderzoekers kijken bijvoorbeeld naar de kleurstoffen (pigmenten) die zorgen voor de kleur van oog, haar en huid. Ze onderzoeken de genen die zorgen voor rood haar en sproeten. En die informatie is vooral in Groot-Brittannië erg waardevol!

Waarschijnlijk weten we over een aantal jaren meer over een aantal persoonlijke kenmerken, zoals iemands gestalte of gelaatstrekken. Het is goed mogelijk dat we dan met DNA kunnen voorspellen hoe lang of oud iemand is, of hij/zij krullen heeft of juist kalend is. -_-

Link naar reactie
Lange rooie of niet

Andere uiterlijke kenmerken kunnen we op dit moment nog niet vaststellen, maar wetenschappers zijn er al wel naar op zoek. Britse onderzoekers kijken bijvoorbeeld naar de kleurstoffen (pigmenten) die zorgen voor de kleur van oog, haar en huid. Ze onderzoeken de genen die zorgen voor rood haar en sproeten. En die informatie is vooral in Groot-Brittannië erg waardevol!

Waarschijnlijk weten we over een aantal jaren meer over een aantal persoonlijke kenmerken, zoals iemands gestalte of gelaatstrekken. Het is goed mogelijk dat we dan met DNA kunnen voorspellen hoe lang of oud iemand is, of hij/zij krullen heeft of juist kalend is. -_-

Ik had het gewoon over onze Huub. Lang, rood haar, maar geen krullen, sproeten of kalend. Gewoon een lange slungel met sluik, lang haar. En een zwarte QP 2.8. Begrijp je verhandeling dan ook niet.

Link naar reactie

Het komende weekend wordt steeds spannender! Naast de gevaren van de Nurburgring zaterdag, gaan we zondag de spanning meemaken van heuse filmopnames, begrijp ik uit het bericht van onze Sledge in de kalender.

Zorg dus dat je erbij bent als je je kinderen/kleinkinderen wilt laten zien wat papa/opa deed in zijn jonge jaren met wat toen zo'n mooie auto was...! :thumbup:

Link naar reactie
bij de openingstijden van de touristenfahrt staat dat hih open is van 8.00 tot 19.30. zie hier.

dus ik weet nie of we ons zorgen moeten maken.... :blink:

Jullie weten wel dat het hier om 2 verschillende circuits gaat? Het enige waar je je evt. zorgen om zou kunnen maken is de grote drukte om het circuit heen ivm de DTM

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.