Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

Zet Veerle en mij in principe ook maar op het lijstje om samen te gaan eten. Maar of dat in het hotel moet zijn??

Diner in Hotel De Oude Molen ligt misschien voor de hand; daar slapen de meesten.

Bij reservering van de kamer werd gevraagd of je het diner daar wilde nuttigen. Ik heb dat niet bevestigd om nog alle kanten op te kunnen.

Of we zo maar met z'n allen ongereserveerd kunnen dineren, waar dan ook, geen idee. Ik kan me voorstellen dat op z'n minst de kok dat graag vooraf wil weten.

Tony en ik rijden samen op, maar we zijn lekker vroeg in limboland +/- 15:30 uur.

Eten twijfel ik om ook in het hotel te eten.

Ik hoor nog graag van een bekende daar uit de buurt wat een leuke knip is :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tony en ik rijden samen op, maar we zijn lekker vroeg in limboland +/- 15:30 uur.

Eten twijfel ik om ook in het hotel te eten.

Ik hoor nog graag van een bekende daar uit de buurt wat een leuke knip is :thumbup:

Ook mijn verwachte aankomsttijd.

Link naar reactie

Het lijstje aangepast, nu al 15 personen.

Dat is idd te veel om zo maar ergens binnen te stuiteren.

Heb verder geen idee waar er goed gegeten kan worden in die omgeving. Daarin kan een van de Limbo's ons misschien helpen. Voordeel van eten in het hotel is dat er geen BOB nodig is........

Voor reservering lijkt Woensdag mij de uiterste dag.

Wilko

Link naar reactie
Het lijstje aangepast, nu al 15 personen.

Dat is idd te veel om zo maar ergens binnen te stuiteren.

Heb verder geen idee waar er goed gegeten kan worden in die omgeving. Daarin kan een van de Limbo's ons misschien helpen. Voordeel van eten in het hotel is dat er geen BOB nodig is........

Voor reservering lijkt Woensdag mij de uiterste dag.

Wilko

Het worden er mogelijk meer: de mensen die dit nog niet gelezen hebben en eveneens daar overnachten.

Link naar reactie
Komen we elkaar onderweg misschien wel tegen :P

Misschien weet pierre of danny of zedri of wie komt nog meer uit limboland ? nog een leuke eetknip, of dat je in het hotel goed kan eten ???

Ik weet heeeel veel als jullie het eens worden wat het moet worden :thumbup:

en wat het mag kosten :m:

Link naar reactie

Ik kan vragen of er vrijdagavond in Eetcafe Baneheide gegeten kan worden met Zo'n groep.

Lijkt me voor ons een geZellige tent, goed eten, niet te duur en een beetje in de buurt.

Doen ??

Link naar reactie
We zouden er graag bij willen zijn, lijkt ons heel leuk te rijden op de Ring. Ellie is echter ziek en een hele dag zou teveel van het goede zijn. Ze mag dat weekend een paar dagen uit het ziekenhuis en we zijn dan in ons buitenhuisje in Belgisch Limburg, niet zover van het vertrekpunt.

Het lijkt ons leuk even langs te komen en de ZZZ's te bekijken en jullie uit te zwaaien.

Tot zaterdag!

Groeten

Aad

Dat is leuk dat jullie ons dan toch nog komen uitZwaaien... :(

We gaan dat ritje beslist vaker doen dus er komen nog kansen genoeg om eens mee te gaan... ;)

Sterkte en beterschap toegewenst voor Elly.

Link naar reactie
Gezien de laatste posts blijkt er belangstelling te zijn om vrijdag gezamelijk te gaan eten.

Dan maak ik maar een lijstje

Anne en Wilko

Huub en Reinata

Joostvdl 2x

Nicole 2x

Marvin 1x

Rob en Veerle

Ruud en Marijke

Tony en Ans

Richard en Karin

totaal 17x

Wie nog meer?

En gaan we dan in het hotel eten?

Wij willen ook graag meeeten, gezellig :( . done edit huub

Link naar reactie
Ik weet heeeel veel als jullie het eens worden wat het moet worden :(

en wat het mag kosten ;)

Het moet voor een groep zijn het liefst aan 1 grote tafel of waar er tafeltjes verschoven mogen worden.

Dus geen dure tent waar je kleine beetjes krijgt voor veel geld.

Gewoon een gezelige knip liefst vlak bij ons hotel :lol:

Misschien ook gezellig voor de limbo's om met ons mee te eten, genoeg praatstof ;) :D

Link naar reactie
Misschien ook gezellig voor de limbo's om met ons mee te eten, genoeg praatstof ;) ;)

Als ze maar niet weer gaan opscheppen hoe mooi hun Provincie is en hoe lief hun "taaltje" klinkt :(

Link naar reactie
Ik kan vragen of er vrijdagavond in Eetcafe Baneheide gegeten kan worden met Zo'n groep.

Lijkt me voor ons een geZellige tent, goed eten, niet te duur en een beetje in de buurt.

Doen ??

Dit doorkruist wel enigszins het initiatief van Wilko, mensen. Daarnaast moet me van 't hart: ik ga liever zonder auto op stap. Hou wel van een paar :( of wijntjes bij het eten.... Wat mij betreft zoeken we 't dan ook dichter bij "huis".

Link naar reactie
Als jullie niet willen rijden wordt het moeilijker, Rob wordt al een jaartje ouder dus dan daalt het restaurantbereik naar een straal van 1km, dan is er niet veel meer keus dan lekker bij de Oude Molen eten met zijn allen :schater:

Wat wil de meerderheid, laat maar horen. Gaat mij slechts om dat BOB, zoals Wilko ook al aangeeft.

Is er geen keus in Schin op Geul??

Hoezo jaartje ouder??? :(

Link naar reactie
Dit doorkruist wel enigszins het initiatief van Wilko, mensen. Daarnaast moet van 't hart: ik ga liever zonder auto op stap. Hou wel van een paar :( of wijntjes bij het eten.... Wat mij betreft zoeken we 't dan ook dichter bij "huis".

Wil niets doorkruizen maar kunnen kiezen uit mogelijkheden, eetcafe banenheide naar hotel oude molen is 11 km.

Ik stel maar wat voor en sluit me met de meerderheid aan ;)

Eten de limburgsche vrienden mee ????

Link naar reactie
Wil niets doorkruizen maar kunnen kiezen uit mogelijkheden, eetcafe banenheide naar hotel oude molen is 11 km.

Ik stel maar wat voor en sluit me met de meerderheid aan :lol:

Eten de limburgsche vrienden mee ????

We zullen er over nadenken, je hoort het snel van ons!!!!

:( wel een leuk idee, gaat een vet weekend worden als ik het allemaal zo hoor!!! ;)

greetzzz ;) coupe for life!!!!!

Link naar reactie
en sluit me met de meerderheid aan

Ja wij allemaal waarschijnlijk, maar wat wil die meerderheid. Zie daar maar eens achter te komen op korte termijn en via het forum. Dat gaat moeizaam... Poll misschien??

Link naar reactie
Ja wij allemaal waarschijnlijk, maar wat wil die meerderheid. Zie daar maar eens achter te komen op korte termijn en via het forum. Dat gaat moeizaam... Poll misschien??

Misschien heb je wel gelijk, te kort dag.

Dan eten hotel de oude molen, Huub en Richard met meisjes komen ook hier eten lees ik elders, en de limburgsche vrienden wat denken die daarvan om daar ook te eten met zijn allen ????????

Link naar reactie
Ben ik even weg en dan wordt mijn lijstje aangepast ;)

Als ik de reacties zo lees gaan we eten in de oude molen.

Heeft een van de Limo's een referentie?

Zal ik eens bellen wat de mogelijkheden daar zijn?

Wilko

Zoveel reacties zijn het feitelijk niet, maar je moet wat; iemand moet een beslissing nemen voor zo'n groep ongeleide projectielen ( :( ), anders schiet het niet op. Wat mij betreft, ga geheel je gang, we horen het graag.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.