Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer Chris, maar ik begrijp je beslissing. Drie is ook een beetje teveel van het goede. :D

Zedri

M coupe for life

Pierre

Huub

Not2Fast

SledgeHammer

Marvin

Roodkapje

BmwM-optic

Adopat

Rob

Bridders

YellowRider

Navigator

Tobiastoeter

Annewilko

biancavdl

epuoc

:(

Aardig lijstje al zo, heb nog wat forummembers gesproken die ook meegaan :D

En Huub er komt gezelschap op de kamping :D :D

Link naar reactie

Ben net terug van een zeilvakantie en zie dat weekend in LimboLand ook wel zitten.

Of we proberen Huub over te halen om ook tussen de muren te slapen, of wij (Han en ik) gaan ook tussen de lappen. :thumbup:

Bijkomstig probleem is dat ik alleen geen tent heb, maar die zal daar wel te huren zijn denk ik maar zo.

Ben per slot van rekening een kamponger :harhar: (als er maar een kalie of een bottle cheboh is) :(

Gaat gezellig worden. -_-

MarZZZel

Link naar reactie
Ben net terug van een zeilvakantie en zie dat weekend in LimboLand ook wel zitten.

Of we proberen Huub over te halen om ook tussen de muren te slapen, of wij (Han en ik) gaan ook tussen de lappen. :harhar:

Bijkomstig probleem is dat ik alleen geen tent heb, maar die zal daar wel te huren zijn denk ik maar zo.

Ben per slot van rekening een kamponger :banaan: (als er maar een kalie of een bottle cheboh is) :thumbup:

Gaat gezellig worden. -_-

MarZZZel

Wel je linkerhand gebruiken he???? :(

Link naar reactie
Wel je linkerhand gebruiken he???? :(

Ja Chris, jij kent de gewoontes -_-

Maar stel je eens voor dat op nog geen 2 meter afstand van mij dan een beeldschone Nona Manies aan het mandie is (voor haar beter stroomopwaarts) :thumbup:, dan zal een ieder van jelui groen van jalouzie zijn, dat te missen en dan weet ik nog zo net niet of mijn rechterhand dan niet moet inspringen. :schater:

Link naar reactie
Ja Chris, jij kent de gewoontes :D

Maar stel je eens voor dat op nog geen 2 meter afstand van mij dan een beeldschone Nona Manies aan het mandie is (voor haar beter stroomopwaarts) ;), dan zal een ieder van jelui groen van jalouzie zijn, dat te missen en dan weet ik nog zo net niet of mijn rechterhand dan niet moet inspringen. :schater:

:huh: Je bent echt een inlander.... :schater::schater::schater:

Link naar reactie

He jongens ik ga graag mee, zou iemand mij het vertrek adres kunnen geven? Baanheide kent de routeplanner niet! Ik denk dat ik niet overnacht. Denk dat ik sochtends gewoon vroeg aanrijd. Wil effe weten hoever het vanuit brabant is.

ps ik heb geen navigatie dus graag het adres kan ik ff op de routeplanner zoeken

groetjes iloon

Link naar reactie

01. Zedri

02. M coupe for life

03. Pierre

04. Huub

05. Not2Fast

06. SledgeHammer

07. Marvin

08. Roodkapje

09. BmwM-optic

10. Adopat

11. Rob

12. Bridders

13. YellowRider

14. Navigator

15. Tobiastoeter

16. Annewilko

17. biancavdl

18. epuoc

19. *Nicole*

20. MarcelZ3

21. Iloon

Zo'n opkomst had ik niet verwacht. :D

De route bestaat 90% uit "immer gerade aus", dus dat moet geen problemen geven. :huh:

Link naar reactie
Zo'n opkomst had ik niet verwacht. :D

Nog vijf Z'tjes en we hebben een nieuw record... ;)

Ik verheug me enorm op dat week-end... :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.