Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

Jullie moeten wel weten dat het verboden is om camera's mee te nemen in de wagen (en te filmen) tijdens de rit...

Je riskeert dat men je de toegang tot het circuit ontzegt. Kijk de website's er maar eens op na...

Achterliggende reden is dat er vaak spectaculaire beelden te schieten zijn van ongevallen e.d.

En men wil absoluut vermijden dat de "touristenfahrten" ooit eens verboden gaan worden, doordat er sensatiebeelden in de pers verschijnen.

@ Sledge : zag ik op één van de foto's niet dat jouw bijrijder een camera bijhad ?

Link naar reactie
  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben er twee weken geleden nog geweest met mijn Renault Megane Break met de hondjes achterin.

Vrouw heeft foto's gemaakt, geen enkel probleem.....

Zal wel meevallen en trouwens ik vind dat dat mag voor 16 euri voor een rondje :newblush:

Link naar reactie
Jullie moeten wel weten dat het verboden is om camera's mee te nemen in de wagen (en te filmen) tijdens de rit...

Je riskeert dat men je de toegang tot het circuit ontzegt. Kijk de website's er maar eens op na...

Achterliggende reden is dat er vaak spectaculaire beelden te schieten zijn van ongevallen e.d.

En men wil absoluut vermijden dat de "touristenfahrten" ooit eens verboden gaan worden, doordat er sensatiebeelden in de pers verschijnen.

@ Sledge : zag ik op één van de foto's niet dat jouw bijrijder een camera bijhad ?

Oh, dat wist ik niet. Heb toch vaak gezien dat de bijrijder de rit ervaart achter de camera.

Eigenlijk een beetje schijnheilig... heb toch al redelijk wat foto's geschoten naast de baan. Oke, "spectaculaire" foto's berusten dan op geluk en toeval maar toch is dit niet veel anders dan op de baan.

Maar goed, wat niet mag moet men dan toch respecteren.

Link naar reactie
Ik ben er twee weken geleden nog geweest met mijn Renault Megane Break met de hondjes achterin.

Vrouw heeft foto's gemaakt, geen enkel probleem.....

Zal wel meevallen en trouwens ik vind dat dat mag voor 16 euri voor een rondje :newblush:

Valt me wel een beetje tegen voor een Porsche en BMW fan een Renault met hondjes :schater::schater:

Je laat je toch niet beinvloeden door Originalo broer (tje) met zijn Peut en Diahatsjoe een beetje consistent gedrag svp -_-

Link naar reactie

Ik heb met de bestuurder van de Ferrari gesproken, was een Zwitser.

Had net een weekend in Spa geracet en was onderweg naar huis.

Op de terugweg dus nog even wat rondjes op de Ring met het dak omlaag en helm op, zijn vrouw noteerde de tijd en nam de tijd op met een echte Ferrari stopwatch :newblush:

Link naar reactie
Schoen, ist doch unehrlich verteilt auf der welt :D

Jawol, herr obergruppensturmfürhrer...

Ik moest het doen met de auto van het vrouwtje...een gele lease-bak... :lol::party::P

gt8xz.jpg

Link naar reactie
Ook ik heb daar zojuist geboekt, Marvin. Veerle komt mee. Ruud, Patrick, Huub, iets voor jullie??

Ik heb ook geboekt daar voor de vrijdag en zaterdagnacht :lol:

Tobiastoeter was op visite vandaag die heeft ook voor diezelfde nachten geboekt :party:

Rob heb jij ook voor die 2 nachten geboekt ??

Link naar reactie
Daar staat tie dan tussen een Ferrari F430 en een Porsche GT 3.

Die beide auto's hebben ook een rondje of 10 geragd, mooi man :lol:

toffe pics broeder :party:

Link naar reactie
Ik heb ook geboekt daar voor de vrijdag en zaterdagnacht :party:

Tobiastoeter was op visite vandaag die heeft ook voor diezelfde nachten geboekt :P

Rob heb jij ook voor die 2 nachten geboekt ??

Nee, alleen vrijdag op zaterdag. Ga na de Ring naar huis, want zondag weer andere belangrijke aangelegenheden. :lol:

Link naar reactie
Heb ook voor vrijdag-en zaterdagnacht geboekt.Hoop allen nog dat ik vrij krijg :party:

Anders meld ik me ziek met het ZZZZvirus

ZZZZvirus ???????????? Z4-virus ???????????? :lol:

Heb ik wat gemist Patrick !!!!!!????? :P :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.