Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

Hoe ouder, hoe gekker: Wil wel degelijk een rondje of meer meemaken. Met het verstand op tien en de blik op afzienbare afstand moet dat toch te doen zijn. :newblush:

Ja.... twijfel nog. Het gaat me om de overige "idioten" op de ring. En dan bedoel ik niet de forumleden natuurlijk!

Link naar reactie
  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

midden in onze vakantie met de kids huilen.gif

Anne

Geeft toch niks...Jullie kunnen altijd af komen om een toertje te maken in en/of rond Limburg... :newblush:

Link naar reactie

Ik kom ook definitief ! :)

Ik ben vermoedelijk die week tot donderdag in Vlissingen voor m'n werk en rij dan rechtstreeks naar Schin op Geul waar ik al een reservering heb lopen bij dit hotel !! :D Niet al te duur daar ! :)

Scheelt me ongeveer een rit van 450 km extra !? :D

Misschien dat er nog meer members in dat hotel "duiken" ! :newblush:

:wave:

Link naar reactie
Rechterkant, Bas, rechterkant.

Bas,

Ik had de auto afgelopen zondag om precies te zijn 6 dagen, dus ik kon hem nog nie zo goed, ben toch de ring opgegaan, gewoon voor het gevoel.

Heb toen ook niet alles gegeven wat de auto in zijn mars heeft, dusse, schaam je niet en doe het gewoon!!!!

Dan ben je meteen een ervaring rijker.

Ook ik heb alleen maar rechts gereden, en werd constant ingehaald.

Maar het was wel de dag van mijn leven op de ring, en de rit er naar toe!!!!

:newblush: coupe for life

Link naar reactie

Die zat op dat moment niet op de ring, maar door zoiets zou ik me dus niet laten inhalen!!!!

Heb wel hard gereden, maar weet nog niet zo goed wat de auto allemaal kan, en dus kijk ik eerst ff de kat uit de boom, voor ik hem parkeer tegen een boom, (of vangrail). Zou zonde zijn.

Moet toch eerst ff goed testen wat hij kan, kun je na een week nog niet weten he!!!

Link naar reactie
Ik kom ook definitief ! :)

Ik ben vermoedelijk die week tot donderdag in Vlissingen voor m'n werk en rij dan rechtstreeks naar Schin op Geul waar ik al een reservering heb lopen bij dit hotel !! :D Niet al te duur daar ! :)

Scheelt me ongeveer een rit van 450 km extra !? :D

Misschien dat er nog meer members in dat hotel "duiken" ! :newblush:

:wave:

Ook ik heb daar zojuist geboekt, Marvin. Veerle komt mee. Ruud, Patrick, Huub, iets voor jullie??

Link naar reactie

Ik vind het allemaal niet meer leuk...................

Het lijkt erop dat dit het leukste evenement van het jaar gaat worden en net dan kan ik er niet bij zijn omdat ik zogenaamd sociaal met mijn gezin op vakantie ga.

Uit medeleven vraag ik dus om te stoppen met dit draadje en mij niet verder te teasen.

STOP a.u.b. , ik kan er niet meer tegen.

huilende%20man2.jpg

Wilko

Link naar reactie
Als ik vrij kan krijgen duiken wij samen in het hotel met Adorée als nanny :nono:

Kan nog gezellig worden !! :lol:

Alhoewel, zonder Wilko en Anne ????????????? :(

huilen4op.gif

Link naar reactie
Doet mij goed om te zien dat er veel animo voor deze rit is. :lol:

Voor de mensen die twijfelen de ring op te gaan, rij eerst eens een rondje mee met de mensen die al wat ervaring hebben op gedaan. Dan weet je wat je kunt verwachten. :nono:

Da's wellicht een goed idee. Misschien ook leuk voor films en foto's. Ach we zien wel.

Link naar reactie
Doet mij goed om te zien dat er veel animo voor deze rit is. :newblush:

Voor de mensen die twijfelen de ring op te gaan, rij eerst eens een rondje mee met de mensen die al wat ervaring hebben op gedaan. Dan weet je wat je kunt verwachten. :P

OK Sledge lijkt me leuk een ritje met je mee te maken als ervaren rijder -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.