Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb er zin in. Nu hopen op mooi weer kunnen de kappen open. ;)

groetjes iloon -_-

De weergoden hebben nog iets goed te maken na wat Ze ons aan hebben gedaan tijdens de eerste Limbo rit... :skull:

Anders leggen we geld bij-elkaar, kan eentje van ons een kaartje kopen voor de Discovery om Pluvius onder Zijn Zak te gaan schoppen... :rolleyes:

Link naar reactie
De route bestaat 90% uit "immer gerade aus", dus dat moet geen problemen geven. -_-

Sledgehammer bedoelt natuurlijk dat een duidelijk aangegeven weg te volgen is... :rolleyes:

Maak jullie maar geen Zorgen dat er niks te sturen valt... ;)

Link naar reactie

Dat wordt echt gezellig in Schin op Geul. B)

Vraagje: bij reserveren van de kamer kon je het diner boeken. Ik heb dat niet gedaan; indien gewenst kan dat altijd nog wel, denk ik dan. Hebben jullie geboekt voor diner??

Link naar reactie
Dat wordt echt gezellig in Schin op Geul. B)

Vraagje: bij reserveren van de kamer kon je het diner boeken. Ik heb dat niet gedaan; indien gewenst kan dat altijd nog wel, denk ik dan. Hebben jullie geboekt voor diner??

Nee niet geboekt voor diner, is toch niet noodzakelijk ? kan denk wel ter plekke ?

Link naar reactie
Het lijkt me leuk om ook de 18e met z'n allen wat af te spreken voor het eten.

Als het een grote groep wordt toch maar ergens reserveren?

Wie doet er mee?

Wij met ons tweeen zonder Sumo willen wel iets afspreken,wij rijden vroeg in de middag al naar Limburg om onze tent op camping Vinkenhorst op te zetten en waar we 4 of 5 dagen blijven camperen

Link naar reactie

b8aaa0b32a.gif

Het ligt misschien niet voor de hand zo te rijden, maar zou er iemand komen komen via de A 61, denk hier aan:

die Auffahrt Wehr zur A61 in Fahrtrichtung Koblenz wird voraussichtlich bis Ende Oktober wegen Bauarbeiten gesperrt sein.

Bitte folgen Sie der ausgeschilderten Umleitung (Autobahnauffahrt Mendig).

Bron.

Link naar reactie
???Ik heb je mailtjes en aanzoeken ontvangen,maar jij die van mij ook???

Ja Huub hartelijk dank hiervoor we hebben reeds gereserveerd op G10 of G 9 dus dat komt goed.

Dus als Sledge ons nu nog op de lijst wil zettten dat we graag meegaan .B)

De thuis blijvende boys hebben zodoende ook een leuk weekend B) :lol:

Groetjes Karin

Link naar reactie
Allebei de dagen inderdaad maar geen eten B)

Heb wel gezegd dat we na 21.00 uur arriveren ivm werk, douchen, omkleden en nog een stukje rijden.

Ik laat de bezigheden op zondag maar voor wat ze zijn en heb zojuist bijgeboekt voor overnachting van zaterdag op zondag, had al geboekt voor vrijdag op zaterdag. Al die gezelligheid wil ik niet missen. En nu maar hopen dat daar een bar is die wel wat gewend is... B)

Link naar reactie
Ik laat de bezigheden op zondag maar voor wat ze zijn en heb zojuist bijgeboekt voor overnachting van zaterdag op zondag, had al geboekt voor vrijdag op zaterdag. Al die gezelligheid wil ik niet missen. En nu maar hopen dat daar een bar is die wel wat gewend is... ;)

;) :D :D :D :blink:

Link naar reactie
Filmdag??? explain!!! :blink:

Misschien dat die dag bestaat uit het filmen van het in één klap tunen van zoveel mogelijk ZZZ-tjes, bij één van de commerciële zenders. Een primeur, om in één klap zoveel mogelijk ZZZ-tjes op te waarderen naar iets moois. :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Vandaag wat 'Field-work' gadaan:

Er word gewaarschuwd voor Berescheid:

berescheidoa1.jpg

En mooie uitZichten:

uitzichtvy3.jpg

monschauvu4.jpg

Strak gesnoeide beukenhagen Zijn Zéér geliefd in de voor eifel:

beukenhaaghw6.jpg

Net Zoals brandhout:

brandhoutee7.jpg

In Zedri voel ik me net een:

roofvogellu6.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.