Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Info voor jullie lijst.

Kom met mijn ex-vriendin (Hanneke).

Voor het nassen zijn we ook van de partij.

BTW: 29 inschrijvingen zijn er wel een boel, als kop en staart elkaar maar weer weten te ontmoeten aan het eind van de rit.

MarZZZel

Hanneke staat er bij.

Kop en staart weten waar de eindbestemming is. De tussenliggers zullen het lastiger krijgen ^_^

Link naar reactie

Ik denk dat we af moeten van het streven alle auto's bij elkaar te houden TIJDENS de rit.

De laatste meetings is dat gelukt, maar als de groep groter wordt, levert dit veel vertraging en irritatie bij zowel deelenemers als overige weggebruikers op ^_^

Een goed routeboek, gecombineerd met een paar tussenstops werkt IMHO beter.

Link naar reactie
Hoi DjL,

Nee hoor het is dan wel mijn ex-vriendin, maar het is wel mijn huidige echtgenote.

Ik had van Cora eigenlijk wel commentaar verwacht, maar jij bent dus (ook) fijnbesnaard en clever.

Ik durfde hier mijn vingers niet aan te branden <_< Ik had onder de members galery het volgende gelezen "Mijn naam is Marco en mijn vriendin heet Patricia" en had jullie even met elkaar verward. Ik ga toch niet zeggen "En wat vindt Patricia daar van?". Nu blijkt dat dat Marco is en jij, tja, bent Marcel. Pfffffff .. ik word gek van al die namen! ^_^

Link naar reactie

Cora,

Zie je wel, ik had het toch goed je bent dus toch (ook) fijnbesnaard en clever!!!

Jij bent notabene degene die ons heeft overgehaald mee te doen.

Je weet wel het verhaal van "mijn meisie is best wel terughoudend, maar als het klikt dan is ze zo loyaal als geen ander"

Valt het 12,5 cent Euromuntje ???

Note: woeker wisselkoers

Link naar reactie
DJL,

En je houdt ook nog van zeilen!! (mijn liefde)

Pefect man, misschien is het dan leuk om met een flottieltje naar Engeland te zeilen, dan raak je elkaar zeker niet kwijt.

Ik heb geen eigen schip (meer) maar ik ga ieder jaar mee met een jacht dat naar vakantie bestemming gevaren moet worden. Ik ben de zeiltrim expert aan boord (nog uit m'n intructeurs en wedstrijd tijd) Da's altijd mooi. Dit jaar waren we in 1 keer naar Denemarken gegaan (heftig!)

Aankomend jaar is er sprake van een meer zuidelijke bestemming. Als je tegen die tijd in de buurt bent moet je het maar zeggen!

Link naar reactie

ook al ben ik bij lange na niet een zeiler die alleen de zee op kan, klinkt een zeiltochtje na een z3-ritje wel erg leuk. Een soort Biathlon. We kunnen er met Ivo zijn parachutespringen een triathlon van maken, al zal deze schijtluis dan afhaken (denk ik). ^_^

Link naar reactie
Hebben jullie eigenlijk al een id wat voor weersvoorspelling er wordt afgegeven voor zondag?

Divm de keuze van het tenue en het opzetten van een event. hardtop, of zijn we allemaal "diehards" en gaan we massaal open rijden?

Bewolkt, beetje zon, geen regen. Laten wij daar gezamelijk voor bidden. Ga mij niet vertellen dat je nu al de hardtop uit de kast gaat trekken. :blink:

Link naar reactie

Nee je hebt helemaal gelijk Sledge, dat een Ztje zonder bh er seksieer uitziet weet elke Zrijder en het geheel moet er natuurlijk wel een beetje link uitzien.

Ik hoop niet dat ik met hardtopverhaal iets los heb gemaakt bij DJL, (die had toch wat probleempjes na de "bang") want in mijn onschuld zag ik dit even over het hoofd.

Link naar reactie
Ga mij niet vertellen dat je nu al de hardtop uit de kast gaat trekken. :blink:

Bij mij zit ie d'r nu op hoor! :m:

Maar speciaal voor jullie doe ik 'm zondag af, goed?

Overigens, Marcel, was er niks mis met m'n HT door die aanrijding maar hij paste niet meer goed. Inmiddels heb ik alle afstelmogelijkheden geprobeerd en hij zit nu als een juweeltje.

Even ingespoten met rubbertreatment van Valma..en klaar!

Link naar reactie

Fijn om te horen DJL, waarschijnlijk 1 van de achterste vergrendelingspunten door de klap verschoven.

Je bent nu natuurlijk wel gebombardeerd tot hardtopjusteerder van het Forum.

Wat het zeilen betreft, ik heb een 30 foot KZJ waar iedereen die wil meezeilen welkom is (maar 29x2 man/vrouw wordt zwemmen).

Wat overigens wel gaaf is wat jou waarschijnlijk ook zal aanspreken, ik heb tevens 3 Lazers liggen, gaaf voor windkracht 4>.

Kikken man.

Link naar reactie
Fijn om te horen DJL, waarschijnlijk 1 van de achterste vergrendelingspunten door de klap verschoven.

Je bent nu natuurlijk wel gebombardeerd tot hardtopjusteerder van het Forum.

Wat het zeilen betreft, ik heb een 30 foot KZJ waar iedereen die wil meezeilen welkom is (maar 29x2 man/vrouw wordt zwemmen).

Wat overigens wel gaaf is wat jou waarschijnlijk ook zal aanspreken, ik heb tevens 3 Lazers liggen, gaaf voor windkracht 4>.

Kikken man.

Eh, het niet passen van de HT heeft NIKS met de aanrijding te maken (gelukkig)

maareh dat zeilen vind ik wel tof. Laat maar weten als je een keer met wedstrijd trim wil varen.

Overigens zeilen met een Laser is heel gaaf maar dan liever met 6 a 7 Beaufort en met radiaal zeil :m: WOW da's pas blazen! :m:

Heb ik ook wel eens met 9 gedaan. Maar dat was toch wel een beetje taai :blink:

Link naar reactie

Is inderdaad lekker blerren DJL. In je eentje over het water met een Laser da's maximaal en het is niet de 1e keer dat ik met mijn 95kg (blote kont koppel en speer) over de mast werd gelanceerd, maar goed ik lees dat je ook wel wat gewend bent. (overigens wel goed voor de buikspieren)

Mijn meisje vind het met zon & bakweer met windkracht 3 het fijnst. (met een vet rif in het grootzeil en de rolfok geminimaliseerd tot een onderbroek en het liefst met 2 putsen op sleep).

Gelukkig kan je (ook nog) meer plezier beleven met/in een kzj.

Als ik extreem wil varen, dan vaar ik met mijn zoon en wat ruwe bolsters en dan kan het niet hard genoeg gaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.