Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

Ga het jammer genoeg niet halen voor zondag <_< . Moet nog té veel gebeuren aan m'n Z. En dat ga ik gewoonweg niet halen, wil ik het netjes doen..... Ik sla dus maar wéér een keer over. Volgende meeting echter, hoop ik mijn Z3M te kunnen presenteren!

Veel plezier alvast, Marc

Link naar reactie
  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ga het jammer genoeg niet halen voor zondag  :blink: . Moet nog té veel gebeuren aan m'n Z. En dat ga ik gewoonweg niet halen, wil ik het netjes doen..... Ik sla dus maar wéér een keer over. Volgende meeting echter, hoop ik mijn Z3M te kunnen presenteren!

Veel plezier alvast, Marc

Zeer jammer Marc.........

Wordt het toch de zaak dit jaar nog een Zeeuwse meeting te krijgen <_<

Rimbro?????? B)

Link naar reactie
Tuurlijk............. bij deze..

B)

mooie lokatie, Chris :blink:

Volgens mij ben ik daar ook al eens geweest, maar toen met een ander merk auto <_<

ja, is dat de "Alfa" lokatie, Rimbro???

Link naar reactie
Niets is zo fijn als in het zonnetje, open te rijden (de QP's weten gewoon niet wat ze missen)

ik heb ook nog een fiets, hoor :schater:

En mijn ramen kunnen open is ook beter voor mijn Eisenmann gevoel <_<

Link naar reactie
Tuurlijk............. bij deze..

B)

mooie lokatie, Chris :blink:

Volgens mij ben ik daar ook al eens geweest, maar toen met een ander merk auto <_<

ja, is dat de "Alfa" lokatie, Rimbro???

Zo te zien van op de foto's wel, maar ik weet de naam niet meer en ook niet de locatie?

Link naar reactie
Ga het jammer genoeg niet halen voor zondag  B) . Moet nog té veel gebeuren aan m'n Z. En dat ga ik gewoonweg niet halen, wil ik het netjes doen..... Ik sla dus maar wéér een keer over. Volgende meeting echter, hoop ik mijn Z3M te kunnen presenteren!

Veel plezier alvast, Marc

Zeer jammer Marc.........

Wordt het toch de zaak dit jaar nog een Zeeuwse meeting te krijgen <_<

Rimbro?????? ;)

Ik vrees dat mijn agenda en ook die van Ivo tot het eind van het jaar redelijk tot goed gevoeld zijn :blink:

Maar goed, ik wil dat best doen, maar dan niet zonder hulp.....

Link naar reactie

Amsterdam

Arnhem

Bergen op Zoom

Bernheze

Brielle

Cuijk

Culemborg

Delft

Deventer

Eindhoven

Groningen

Halderberge

Hellevoetsluis

Heusden

Hoogeveen

Maassluis

Maastricht

Moerdijk

Nieuwerkerk aan den IJssel

Nijmegen

Oud-Beijerland

Roosendaal

Rucphen

Sint Oedenrode

Tiel

Utrecht

Westvoorne

Woensdrecht

Zoetermeer

deze verschrikkelijke plaatsen moeten we dus maar mijden :schater:

Link naar reactie

Ja, daar wilde ik jullie nog over informeren. Optic moet niet zeuren en gewoon meegaan. ^_^ Volgens mams wordt het 19 graden, wel koud maar geen regen.

Ik heb nog altijd niks van Zedri vernomen, ik zal hem eens morgen gaan bellen, op mail reageert hij niet. ;)

Tot nu toe zijn zeker:

Sledgehammer

Navigator

BMW M-optic (mee!!!)

Smidje

Zedri, naar alle waarschijnlijkheid

De rit naar Utrecht duurt precies 2 uur, dus als wij om 7.45uur vertrekken vanuit Maastricht komt alle in orde. Verzamelplaats: Swentibold tankstation(shell) in Geleen, het eerste tankstation na knooppunt Maastricht

Link naar reactie
Organisatie: M-optic steldde voor walkie-talkies mee te nemen. Hebben jullie hier iets aan? Ik had zelf ook nog een paar thuis liggen. Voor de rit naar Spanje kwamen ze prima van pas, totdat één navigatie "links afslaan" zei, en de andere "rechts afslaan". ^_^

Als het goed is neemt Ivodl al wat mee.

Het is natuurlijk altijd makkelijke om met vervolg ritten zelf allemaal eentje aan te schaffen. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Thnx voor het meedenken ;)

Link naar reactie
Ja, daar wilde ik jullie nog over informeren. Optic moet niet zeuren en gewoon meegaan. 

De rit naar Utrecht duurt precies 2 uur, dus als wij om 7.45uur vertrekken vanuit Maastricht komt alle in orde. Verzamelplaats: Swentibold tankstation(shell) in Geleen, het eerste tankstation na knooppunt Maastricht

@ Sledge : ik stuur je nog een PM met mijn gsm-nummer,je weet maar nooit. Verder zal ik proberen om 7.45 u aan de Shell in Geleen te zijn, op zondag vroeg uit de veren is niet direkt mijn specialiteit... ;)

Link naar reactie
Het is natuurlijk altijd makkelijke om met vervolg ritten zelf allemaal eentje aan te schaffen. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Op filmsets gebruiken ze die dingen ook altijd. Misschien ergens een partij afgeschreven dingen op de kop tikken.

Of...... terug naar vroeger, de tijd van de BAKKIES! :D 27MC's enzo

Ik zal voor de grap eens kijken wat die dingen nu kosten :huh: :D

Link naar reactie

ik organiseer vaker tourritten voor AutoFans.nl; wat wij meestal doen is meerdere meetingpoints maken, zodat iedereen vervolgens individueel van punt naar punt kan rijden zonder gevaarlijke situaties te veroorzaken (nog ff snel door rood enzo). Bij AF hebben de meeste een tomtomtomtomtom iod, zodat iedereen de meetingpoints vindt.

C ya Sunday

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.