Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

Dé lijst met deelnemers zoals hij nu bij ons bekend is:

versie zaterdag 17 september 16:48 uur :rolleyes:

1. ChrisXL en Yvonne

2. Zedri

3. DJ Leonardo en Eva

4. Rob

5. Ivodl en Judith

6. Tobiastoeter en Ans

7. Remmuz en Anne-Marie

8. Superduper

9. Cora en Rolf

10. Roodkapje en Ruud

11. Crusader

12. André en Martine

13. Huub en Reinata

14. Berre

15. MarcelZ3 en Hanneke

16. Mark

17. Anja

18. Navigator en Christel

19. Smidje Verholen

20. Paul Liebregts

21. Sledgehammer

22. Ivo

23. Edwin en Nadia

24. Aad en Max

25. Dick en Marian

26. Jos

27. Ringo en Richard in auto ChristineXS

28. BMWOptic

29. Libro

30. j.alders (nog geen bevestiging van def. deelname)

Afgemeld:

ZCoupeFreak

Wie oh wie ontbreekt nog óf ziet zich op de lijst staan terwijl hij/zij niet komt?

Link naar reactie
  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Komt Rob niet met zijn gade? (Veerle) En ik mis onze winaar van de vorige keer nog: Z3-tje! Waar zit je Walter? :rolleyes:

Rob (nr. 4 op het lijstje, niet te verwarren met andere Rob: Rob de Knegt) komt inderdaad alleen. Veerle heeft andere bezigheden dit keer.

Niet verder vertellen, maar ze gaat met aantal vriendinnen naar FB. :rolleyes: De beste man treedt hier in de buurt op.

Ik begrijp óók niet dat dat belangrijker is dan de meeting, maar ja... :D

Link naar reactie
Ga het jammer genoeg niet halen voor zondag :rolleyes: . Moet nog té veel gebeuren aan m'n Z. En dat ga ik gewoonweg niet halen, wil ik het netjes doen..... Ik sla dus maar wéér een keer over. Volgende meeting echter, hoop ik mijn Z3M te kunnen presenteren!

Veel plezier alvast, Marc

Jammer Marc! Maar we houden het tegoed. CU @ meeting #5.

Link naar reactie

Ik heb Friedo (Zedri) nu al drie keer via mail/telefoon proberen te bereiken, maar hij schijnt niet aanwezig te zijn. Ik denk dat hij een vakantie heeft geboekt tijdens deze periode en helemaal de meeting vergeten is. :rolleyes: Ik zal vanavond nog één keer proberen contact te zoeken, maar ik vrees dat hij deze tourrit gaat missen. :rolleyes:

Zo, en nu mijn Z poetsen. :D

Link naar reactie
Ik heb Friedo (Zedri) nu al drie keer via mail/telefoon proberen te bereiken, maar hij schijnt niet aanwezig te zijn. Ik denk dat hij een vakantie heeft geboekt tijdens deze periode en helemaal de meeting vergeten is. :rolleyes: Ik zal vanavond nog één keer proberen contact te zoeken, maar ik vrees dat hij deze tourrit gaat missen. :rolleyes:

Zo, en nu mijn Z poetsen. :D

Dat zou wel héél jammer zijn. Maar zou het je verbazen als 'ie er morgen is? Nee toch? Zedri is immers Zedri!

Link naar reactie
BMWoptic, kunnen we je op de lijst zetten?

Het blijft droog én zonnig .. lijkt me ok voor de rit, toch?

Laat je het nog even weten.

M-optic heeft via PM aan mij laten weten dat hij ook meekomt.

Net als ik blijft hij 's avonds niet eten.

Wij zullen samenkomen boven Maastricht met Sledge, e.a. en samen verder rijden.

Tot zondag,

Ik ga mee morgen en neem mijn vader mee. Nu denken jullie natuurlijk dat de auto niet van mij is maar het is dus wel, als je mijn vader soms ziet rijden zie je direct dat een M niets voor hem is. voorige auto van hem was een ford scorpio van '91 en dat was echt "zijn" perfecte auto ivm ophanging zegt hij :rolleyes: .

hij had na 100000km pas de remblokjes moeten vervangen zo zuinig rijd die :schater:

Tot morgen

Groeten BmwM-optic

Mijn naam is Jeroen en pa heet Piet.

Link naar reactie
Ik heb Friedo (Zedri) nu al drie keer via mail/telefoon proberen te bereiken, maar hij schijnt niet aanwezig te zijn. Ik denk dat hij een vakantie heeft geboekt tijdens deze periode en helemaal de meeting vergeten is. B) Ik zal vanavond nog één keer proberen contact te zoeken, maar ik vrees dat hij deze tourrit gaat missen. B)

Zo, en nu mijn Z poetsen. :D

Hoi luitjes en luiteninetjes,

post ik nog eens wat is het meteen een minder leuk bericht, denk ik:

Ik ben er inderdaad niet bij morgen en Zal ik alle FUN missen.

Ik heb na heel lang wikken en wegen een andere invulling aan de dag gegeven en waarempel,

nu ik het Zo aan het intikken ben valt mij een van mijn laatste bosjes haar op de Mac en denk ik:

Waar ben ik mee beZig?? B)

Welnu, hier ga ik Zeker de nodige spijt van krijgen en ik weet, OH JA, dat jullie nu alle registers gaan opentrekken om mij nog op andere gedachten te krijgen..... :D

Maar de knoop is gehakt.

Ik post dit nou pas omdat ik vandaag nog aan het kieZen was wat te doen....sorry.

Ik wil Zeggen: Maak er een mooie dag van met Z'n allen en ik Zie de pic's wel verschijnen.

C U next time. Zedri, die normaal :m: is maar Zich nu een beetje :skull: voelt.......

Link naar reactie

Zedri jammer dat je niet gaat komen ga ook niet proberen om je over te halen,maar is alles goed met je gezondheid als ik het zo lees klink je een beetje "anders als anders"en je schrijft over je laatste plukje haar,hoop dat je bedoeld je wilde haar.

Groet Huub een Forummaat :m:

Link naar reactie
Ah, blij dat je toch nog wat van je hebt laten horen. Jammer, cu next time!!! B)

Wat Huub zegt, alles wel goed verder? :m:

Okay Sledgehammer, ik wist dat je dit meteen Zou leZen dus daarom heb ik geen mailtje gestuurd.

Enneh... Huub, maak je maar geen Zorgen over mijn wilde haar, dat Zit namelijk ergens anders dan bij de meeste mannen....... B)

[Zo, nu weten jullie pas echt dat er niets aan de ehh.. hand is].

Link naar reactie

Beste organisatoren (Cora, Ies, Chris, Remco, etc.): kan ik morgen nog mee?? Jullie hebben vast wel met late aanmeldingen en afmeldingen rekening gehouden, hoop ik. :m:

Pien twijfelt nog steeds, maar ik niet: zij gaat gewoon ook mee!

Geen diner, s.v.p.

Link naar reactie

Tja, ik ben net terug van het vliegveld (tijd vliegt ook enzo). Hmmm, moet ik morgen om 7 uur uit mijn bed om de MQ nog ff te wassen :m:

Maar goed, ik heb er zin (in het rijden dan, niet in het vroeg op staan) B)

Link naar reactie

Ja hoor heb ik weer, uiteraard vanmiddag auto gewassen, shit regen weer gezeemt shit weer regen, waarom heb ik altijd regen na het wassen van de auto????????????????????

Okay toen werd het droog, toen nog maar even snel zeemen en een beetje polish op de doek voor een mooie glans, ik heb de achterband nog niet kunnen vervangen de band is nog niet binnen, ik kan deze rit echt niet missen want ik heb al 3 keer een smoes moeten verzinnen dus morgenochtend zijn wij er zeker.

Ben heel benieuwd wie jullie allemaal zijn, in ieder geval net zo gek als ik ( de meeste dan)

De tank is vol dus tot morgen in mijn jeugdomgeving, leuk om hier weer eens door heen te crossen.

Welterusten voor straks.

André

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.