Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik organiseer vaker tourritten voor AutoFans.nl; wat wij meestal doen is meerdere meetingpoints maken, zodat iedereen vervolgens individueel van punt naar punt kan rijden zonder gevaarlijke situaties te veroorzaken (nog ff snel door rood enzo). Bij AF hebben de meeste een tomtomtomtomtom iod, zodat iedereen de meetingpoints vindt.

C ya Sunday

Ik neem aan dat je dus ook komt? Blijf je ook eten later???

Indien je een Walkie Talkie hebt of 2 neem mee zondag.. :lol:

Link naar reactie
ik organiseer vaker tourritten voor AutoFans.nl; wat wij meestal doen is meerdere meetingpoints maken, zodat iedereen vervolgens individueel van punt naar punt kan rijden zonder gevaarlijke situaties te veroorzaken (nog ff snel door rood enzo). Bij AF hebben de meeste een tomtomtomtomtom iod, zodat iedereen de meetingpoints vindt.

C ya Sunday

De waypoints zijn bekend, en zullen voor vertrek worden uitgedeeld.

Ik kan de waypoints exporteren naar TomTom.

Als je in TomTom kiest voor "avoid motorways" (snelwegen vermijden?) gaat het heel aardig. Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee, dus het is mischien een beetje tricky om zondag op die manier te gaan rijden.

Link naar reactie
Te koop voor nog geen 100 E bij de Macro, 4 delig walkietalkie set van Motorola. bereik 5 km!

Wie gaat er morgen naar de Makro? Ik moet er zo'n 100 km voor rijden; beetje zonde! Ik zou er wel twee willen hebben. Nee, geen 2 setjes maar 2 WT'tjes. Kan je een setje van 4 WT's opsplitsen in 2 setjes van 2 (jaja, een 10 voor rekenen :banaan: ) If yes: wie wil setje met me delen? En .. wie wil dan 4-delig setje voor mij ophalen/meenemen bij de Makro :rolleyes:

Link naar reactie
Te koop voor nog geen 100 E bij de Macro, 4 delig walkietalkie set van Motorola. bereik 5 km!

Wie gaat er morgen naar de Makro? Ik moet er zo'n 100 km voor rijden; beetje zonde! Ik zou er wel twee willen hebben. Nee, geen 2 setjes maar 2 WT'tjes. Kan je een setje van 4 WT's opsplitsen in 2 setjes van 2 (jaja, een 10 voor rekenen :banaan: ) If yes: wie wil setje met me delen? En .. wie wil dan 4-delig setje voor mij ophalen/meenemen bij de Makro :rolleyes:

Cora, voor de meeting stel ik die van mij ter beschikking, moet je maar even met Ivodl overleggen hoe jullie dit gaan doen.

En rekenkundig gezien, kun je 1 walkie talkie met een hamer door midden slaan en dan.... :lmao:

Link naar reactie
BMWoptic, kunnen we je op de lijst zetten?

Het blijft droog én zonnig .. lijkt me ok voor de rit, toch?

Laat je het nog even weten.

M-optic heeft via PM aan mij laten weten dat hij ook meekomt.

Net als ik blijft hij 's avonds niet eten.

Wij zullen samenkomen boven Maastricht met Sledge, e.a. en samen verder rijden.

Tot zondag,

Link naar reactie
Te koop voor nog geen 100 E bij de Macro, 4 delig walkietalkie set van Motorola. bereik 5 km!

Wie gaat er morgen naar de Makro? Ik moet er zo'n 100 km voor rijden; beetje zonde! Ik zou er wel twee willen hebben. Nee, geen 2 setjes maar 2 WT'tjes. Kan je een setje van 4 WT's opsplitsen in 2 setjes van 2 (jaja, een 10 voor rekenen :rolleyes: ) If yes: wie wil setje met me delen? En .. wie wil dan 4-delig setje voor mij ophalen/meenemen bij de Makro :rolleyes:

De Macro zit in Vianen, ongeveer 3 km hier vandaan...ik wil morgen wel even kijken. Cora, mail me even je 06 dan houden we contact!

Link naar reactie
Cora, voor de meeting stel ik die van mij ter beschikking, moet je maar even met Ivodl overleggen hoe jullie dit gaan doen.

En rekenkundig gezien, kun je 1 walkie talkie met een hamer door midden slaan en dan.... :rolleyes:

Sledge,

Toppie! Als we die dan meteen even door midden slaan is het opgelost!

Thanks :rolleyes:

Link naar reactie
Te koop voor nog geen 100 E bij de Macro, 4 delig walkietalkie set van Motorola. bereik 5 km!

Wie gaat er morgen naar de Makro? Ik moet er zo'n 100 km voor rijden; beetje zonde! Ik zou er wel twee willen hebben. Nee, geen 2 setjes maar 2 WT'tjes. Kan je een setje van 4 WT's opsplitsen in 2 setjes van 2 (jaja, een 10 voor rekenen :rolleyes: ) If yes: wie wil setje met me delen? En .. wie wil dan 4-delig setje voor mij ophalen/meenemen bij de Makro :rolleyes:

De Macro zit in Vianen, ongeveer 3 km hier vandaan...ik wil morgen wel even kijken. Cora, mail me even je 06 dan houden we contact!

Ivo, you've got mail :D

Link naar reactie
BMWoptic, kunnen we je op de lijst zetten?

Het blijft droog én zonnig .. lijkt me ok voor de rit, toch?

Laat je het nog even weten.

M-optic heeft via PM aan mij laten weten dat hij ook meekomt.

Net als ik blijft hij 's avonds niet eten.

Wij zullen samenkomen boven Maastricht met Sledge, e.a. en samen verder rijden.

Tot zondag,

Da's mooi! Nummer 30 staat op de lijst!

Tot zondag en vergeet je :rolleyes: niet

Link naar reactie
ik organiseer vaker tourritten voor AutoFans.nl; wat wij meestal doen is meerdere meetingpoints maken, zodat iedereen vervolgens individueel van punt naar punt kan rijden zonder gevaarlijke situaties te veroorzaken (nog ff snel door rood enzo). Bij AF hebben de meeste een tomtomtomtomtom iod, zodat iedereen de meetingpoints vindt.

C ya Sunday

Ik neem aan dat je dus ook komt? Blijf je ook eten later???

Indien je een Walkie Talkie hebt of 2 neem mee zondag.. :rolleyes:

"C ya Sunday" ... Ibro is nummer 31!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.