Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

Aangezien jullie ergens een dealine stelden betreffende het eten enzo, hier even de stand van zaken voor wat ons betreft.

Ik kom dus zeker meedoen aan de toerrit zondag en zal vergezeld worden van mijn vrouw Christel. Wij blijven echter niet eten 's avonds, wegens nog twee kids thuis "home alone".

@sledgehammer : ik vertrek vanuit Hasselt (Belgie) en rijd via E 314 naar A2 en zo verder...

Waar en wanneer denk jij te vertrekken ?

Je kan evt. via PM verder afspreken met mij ...

@ Chris : ik had mijn gegevens plus foto naar je mialadres gestuurd, zal het even opnieuw doen via hotmail.

Link naar reactie
  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aangezien jullie ergens een dealine stelden betreffende het eten enzo, hier even de stand van zaken voor wat ons betreft.

Ik kom dus zeker meedoen aan de toerrit zondag en zal vergezeld worden van mijn vrouw Christel. Wij blijven echter niet eten 's avonds, wegens nog twee kids thuis "home alone".

@sledgehammer : ik vertrek vanuit Hasselt (Belgie) en rijd via E 314 naar A2 en zo verder...

Waar en wanneer denk jij te vertrekken ?

Je kan evt. via PM verder afspreken met mij ...

@ Chris : ik had mijn gegevens plus foto naar je mialadres gestuurd, zal het even opnieuw doen via hotmail.

Graag Navigator... ik zie ze zo wel aankomen

Link naar reactie
Cora,

Zie je wel, ik had het toch goed je bent dus toch (ook) fijnbesnaard en clever!!!

Jij bent notabene degene die ons heeft overgehaald mee te doen.

Je weet wel het verhaal van "mijn meisie is best wel terughoudend, maar als het klikt dan is ze zo loyaal als geen ander"

Valt het 12,5 cent Euromuntje ???

Note: woeker wisselkoers

Eén muntje? De Jackpot! :blink:

Link naar reactie
@ sledge : ik heb niets meer vernomen van bmwm optic, dus denk dat ik de enige belg ben in jullie buurt.  Zeg me maar waar jullie ergens afspreken en hoe laat en ik kom tot daar.

Ik ben nog aant twijfelen of ik ook mee kan, pm me anders je gsm nr door dan laat ik wat van me horen.

greetz bmwM-optic. hoe zijn de weersvoorspellingen?

of je hotmail adres zodat we samen op msn kunnen afspreken.

Link naar reactie
Berre | Woonachtig in Antwerpen, te ver om denk ik

als Berre wil, kunnen wij wel samen rijden, heb ik al eerder gedaan (ff meeten op de Grens bij Antwerpen) :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.