Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kunt ze (hullie) allemaal zo makkelijk gek maken met het feit dat je een vrouw bent, dat het bijna niet leuk meer is. Ik had in dit

hanen draadje gezegd dat ik een babe was en je moest ze zien rollen :schater: :foto: :D :huh:

Je moet eigenlijk roodkapje nog meekrijgen (is volgens mij ook een vrouw) en dan word het echt ANP persberichten op zondag. B) :lol:

Edit: ik zie net dat roodkapje al mee gaat. Nou ik hoor het zondag wel op de radio. Jammer dat ik er niet bij kan zijn. ;)

Link naar reactie
En als er op de zondag geen bijzondere ontwikkelingen zijn, kom ik wellicht alsnog om 10.00 uur naar De Witte Bergen :foto: . Een rondje door de dreven van mijn jeugd is tenslotte erg aantrekkelijk! En om jullie weer even te zien is natuurlijk helemaal :schater::schater: !!

In dat geval zal ik waarschijnlijk alleen zijn en zeker niet deelnemen aan het diner.

Michiel :huh: .

Michiel,

Wij kunnen alleen maar hopen dat de omstandigheden dusdanig "goed" zijn dat je zondag kans ziet om van de partij te zijn.

Link naar reactie
Je kunt ze (hullie) allemaal zo makkelijk gek maken met het feit dat je een vrouw bent, dat het bijna niet leuk meer is. Ik had in dit

hanen draadje gezegd dat ik een babe was en je moest ze zien rollen :schater: :foto: :D :huh:

Je moet eigenlijk roodkapje nog meekrijgen (is volgens mij ook een vrouw) en dan word het echt ANP persberichten op zondag. B) :lol:

Edit: ik zie net dat roodkapje al mee gaat. Nou ik hoor het zondag wel op de radio. Jammer dat ik er niet bij kan zijn. ;)

Goed dat ik nu zeker weet dat je een "hullie" bent, anders had ik je snel nog een girlspowerberichtje gestuurd om je over te halen vooral tóch mee te rijden :schater:

Link naar reactie
Ik ben er zondag ook, vermoed ik. Eten weet ik nog niet  :lol:

bijrijder ook niet  :foto:

Rimbro??? Is toch een dag na de verjaardag (dacht ik)?? :huh:

Helaas pindakaas ;)

Ben er deze keer dus niet bij B)

Wij hebben inderdaad zaterdag een verjaardag (belangrijk!), maar zondag hebben we hondenoppas bij een goede vriendin van ons....

Jammer, maar veel plezier zondag en tot de volgende keer!

Ri :D bro

Link naar reactie
Cora/Chris,

Onze Z3 komt zondag as. ook. We weten alleen nog niet met hoeveel personen :D (oppas). Er wordt in ieder geval niet mee gegeten.

CU, Jos

Wie neemt je Z3 mee of heb je een op afstand bestuurbare uitvoering? We horen het nog wel. Weet je, ik zet je op de lijst met maximaal 2 personen :schater:

Link naar reactie
:D chris je hebt post :fez:

:fez: roodkapje rijdt mee en eet mee 2 pers. :lol:

:D neem twee introducee's mee

:m: dick en marian rijden mee met een heuse M en eten mee :schater:

:D aad met zoon rijden mee met 1.8 :(

Top.... Leuk dat jullie er weer zijn!!

Aan allen... mijn mail is gecrashed!! Graag mail naar chrisvanlawick [naar] hotmail [punt] com bedankt!!

Link naar reactie
Cora/Chris,

Onze Z3 komt zondag as. ook. We weten alleen nog niet met hoeveel personen :lol: (oppas). Er wordt in ieder geval niet mee gegeten.

CU, Jos

Jos,

Hoop dat de oppas jullie gaat lukken, zou leuk zijn als Esther ook weer mee kon komen :D

Link naar reactie
:( chris je hebt post  :fez:

:fez:  roodkapje rijdt mee en eet mee 2 pers.  :(

  :huh:  neem twee introducee's mee

  :(  dick en marian rijden mee met een heuse M en eten mee :schater:

  :D aad met zoon rijden mee met 1.8  :D

Top.... Leuk dat jullie er weer zijn!!

Aan allen... mijn mail is gecrashed!! Graag mail naar chrisvanlawick [naar] hotmail [punt] com bedankt!!

:fez: rot voor je dat je mail is gecrashed

:m: maar het is maar mail, erger crash met de z :D

:lol: ik hoorde al niets, niets voor jou. dus ik had het al gepost dus mailen hoeft niet meer :huh:

Link naar reactie
Bedenk me opeens iets Chris: :D  :lol:  :(  :huh: Toch niet door mijn excelbestandje?!??!  :D  :(  :(  :(

Ik hoop het ook niet.............. :m:

Het is iig helemaal :skull:

:(:(:huh:

Oh my "piep" ... je hebt vandaag wel meer "very weird stuff" in je inbox gekregen! :D Daarover later meer .. you've got HOTmail :D

Link naar reactie
:santa: hoop dat ze uit hun dak gaan en inschrijven als member op het forum  :lol:

Met de Z-power gaat ook dat lukken! Ik heb ze op de lijst gezet (zie eerste bericht)

:D ik zal ze ook alvast wegwijs maken op het forum kunnen ze al vast lezen dat hun naampjes genoteerd staan :(

Link naar reactie
:santa: hoop dat ze uit hun dak gaan en inschrijven als member op het forum  :m:

Met de Z-power gaat ook dat lukken! Ik heb ze op de lijst gezet (zie eerste bericht)

:D ik zal ze ook alvast wegwijs maken op het forum kunnen ze al vast lezen dat hun naampjes genoteerd staan :D

Maak ze gewoon het volgende wijs: zodra je op de lijst staat ben je verplicht je in te schrijven op dit forum :lol: Wat denk je? Komt dat een beetje betrouwbaar over of is het een beetje te pusherig :(

Link naar reactie
28 deelnemers! Record :(

Ach, die goede oude tijd...wat waren we toen nog jong en nerveus

:m:

Forum_Meeting_08.jpg

:D ik zie daar dikke jassen en hier en daar een hardtop, winter ? :lol:

Normaal gesproken wel........... alhoewel.... er zijn er ook die midden in de zomer liever ingeblikt rijden met hun roadster hoor :schater::schater:

Link naar reactie
Hoi Allemaal,

Het rondje UTRECHT, de 4e rit, wordt prachtig dankzij een aantal enthousiaste Z3 rijders! En .... er zijn inmiddels 28 auto's aangemeld (stand 13-9-2005)!

Datum: zondag 18 september 2005.

Route: Provincie Utrecht

Startplaats: De Witte Bergen (Van der Valk)

Rijksweg 2

3755 MV Eemnes (Laren)

Tel. +31 (0)35 539 58 00

Fax. +31 (0)35 531 38 48

wittebergen@valk.com

Dé positieve reacties/bestuurders (excl. bijrijd(st)er):

ChrisXL en Yvonne

Zedri

DJ Leonardo

Rob

Ivodl

Tobiastoeter en Ans

Remmuz en Anne-Marie

Superduder

Cora en Rolf

Roodkapje

Crusader

j.alders

André en Martine

Huub en Reinata

Berre

MarcelZ3

Mark

ZCoupeFreak

Edwin (H.) en Nadia

Navigator

Paul Liebregts

Smidje Verholen

Sledgehammer

Ivo

Anja

Jos

Dick en Marian

Aad en zoon

Wie volgt nog meer?

Utrecht Boppe,

Cora

(27-7-05: Inhoud aangepast: Friesland gewijzigd in Utrecht)

(03-8-05: Inhoud aangepast: Aanmeldingen toegevoegd)

:fez: 28 deelnemers ( misschien nog meer ? ) dat beloofd veel goeds nu het weer nog :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.