Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat betreft de met touristen overvolle dorpjes, denk dat het wel meevalt met deze rit :m:

Uhm ..... ;) we kunnen natuurlijk Spakenburg nog even aandoen :schater::schater::schater:

Ja leuk....... zeker op zondag..... ;)

Urk dan maar doen?

Staphorst nemen we al mee in de Frieslandroute Altijd spannend op zondag :lol:

Link naar reactie
Ik moest zelfs twee keer opzij voor paarden .  :blush:

Correctie SD: het waren geiten

Ik kijk voor mijn 'echte' beroep dagelijks naar geiten Cora, en wat ik net zag waren echt paarden :huh::schater: Ik doelde op vanavond... ;)

Oh chips, ja, da's waar ook .. jij hebt er voor gestudeerd en moet zeker het verschil weten tussen een geit of een paard rijden. Maar ok, ik begrijp nu dus ook (pas) dat je vanavond de rest van de route hebt gereden en je daar een aantal obstakels bent tegen gekomen, in de vorm van een 4-voeter zonder hoorns. Duidelijk .. ik rijd dan wel een Z3 maar ben eigenlijk toe aan een :(:muur:

Link naar reactie
Je hebt geen idee met wat voor genetisch gemanipuleerde abberaties SD te maken krijgt :blush:  (ik ook niet trouwens) Dolly uit jou handen SD????

Vast niet uit zijn handen :muur: ;)

Ok ... genoeg voor vandaag (hoeveel uur vandaag weer in het forum rondgehangen? :huh: )

Bedtijd! :(

Morgenavond tel ik de nieuwe aanmeldingen voor de 4e rit weer; spannend!

Link naar reactie
Je hebt geen idee met wat voor genetisch gemanipuleerde abberaties SD te maken krijgt :blush:  (ik ook niet trouwens) Dolly uit jou handen SD????

Vast niet uit zijn handen :muur: ;)

Ok ... genoeg voor vandaag (hoeveel uur vandaag weer in het forum rondgehangen? :huh: )

Bedtijd! :(

Morgenavond tel ik de nieuwe aanmeldingen voor de 4e rit weer; spannend!

Succes morgen met taxi chauffeuren...

Link naar reactie
Je hebt geen idee met wat voor genetisch gemanipuleerde abberaties SD te maken krijgt :blush:  (ik ook niet trouwens) Dolly uit jou handen SD????

Vast niet uit zijn handen ;) :D

Ok ... genoeg voor vandaag (hoeveel uur vandaag weer in het forum rondgehangen? :huh: )

Bedtijd! :(

Morgenavond tel ik de nieuwe aanmeldingen voor de 4e rit weer; spannend!

Succes morgen met taxi chauffeuren...

Dank je Chris. Tot vrijdag.

:muur:

Link naar reactie
Je hebt geen idee met wat voor genetisch gemanipuleerde abberaties SD te maken krijgt :muur: (ik ook niet trouwens) Dolly uit jou handen SD????

Nee hoor Chris, ik stop niks terug in beesten! Dus met Dolly had ik niks te maken, al heb ik daar wel een paar weken gewerkt (toen ze er was). Je lacht je een kriek als er elke dag bussen (!) mensen stoppen om een foto te maken van een lammetje.. :schater:

Link naar reactie
Het wachten is op de datum voor een meeting in het oosten....................... :blink: :D

Geduld is een schone zaak. Maar ik zal Michiel eens voorzichtig polsen... Wat zeg ik, die reageert wel als 'ie dit leest. :wacko:

Zit stiekem ff als "guest" mee te spieken en jawel hoor...... :lmao: ..........

Maar, Rob, ik zie er wel heil in hoor. Alleen moet ik wel even iets meer rust hebben in werk :lmao: en 2-huizigheid :muur: . En ach, we kennen beiden de diverse lokale varianten (IJsseldijk, Holterberg, Posbank). Er zijn er wel wat meer te verzinnen in Salland en Achterhoek of op de Veluwe.

We hebben het er nog wel over!

Michiel :huh: .

Link naar reactie
Het wachten is op de datum voor een meeting in het oosten....................... :blink: :D

Geduld is een schone zaak. Maar ik zal Michiel eens voorzichtig polsen... Wat zeg ik, die reageert wel als 'ie dit leest. :wacko:

Zit stiekem ff als "guest" mee te spieken en jawel hoor...... :lmao: ..........

Maar, Rob, ik zie er wel heil in hoor. Alleen moet ik wel even iets meer rust hebben in werk :lmao: en 2-huizigheid :muur: . En ach, we kennen beiden de diverse lokale varianten (IJsseldijk, Holterberg, Posbank). Er zijn er wel wat meer te verzinnen in Salland en Achterhoek of op de Veluwe.

We hebben het er nog wel over!

Michiel :huh: .

't Heeft bepaald geen haast, Michiel. 't Zou eventueel meeting 6 kunnen worden, na Friesland. En anders wordt het # 7. Who cares?

Link naar reactie
Heb je ook met hele kuddes touristen te maken. Zullen de commentaren weer niet van de lucht zijn ^_^

Zijn ze gewend daar. Rij er regelmatig tussen de MG's en Lotus7-varianten. Echt lachen :schater: wordt het pas als je met 2 of 3 clubs tegelijk arriveert.

Michiel.

Link naar reactie
Heb je ook met hele kuddes touristen te maken. Zullen de commentaren weer niet van de lucht zijn ^_^

Wat bedoel je Chris, commentaar van de toeristen of van sommige forummers? :muur:

Link naar reactie
De touristen Rob, de touristen. Van de Forummers is het geen probleem toch? Die kan je altijd van repliek dienen toch?

Mee eens. Trouwens, er was slechts ietwat commentaar op Volendam. That's all. Al is commentaar een groot woord. Maar genoeg daarover. Ja, de rit was toppie.

Nog even terug naar de plekken die Michiel noemde: er is zat te bedenken hier in het oosten. Prachtige weggetjes met mooie boerderijtjes, ik zie het al helemaal voor me. Als Michiel zo ver is gaan we maar eens wat proefrijden. Na Friesland, uiteraard. ^_^

Link naar reactie
diverse lokale varianten (IJsseldijk, Holterberg, Posbank). Er zijn er wel wat meer te verzinnen in Salland en Achterhoek of op de Veluwe.

Ja Posbank is mooi, en Park Sonsbeek (Arnhem) Ben ik opgegroeid....

heb ik ook nog wel een hele fraaie kant en klare route van liggen (van de Alfa 147 erfenis) :angry:

Link naar reactie
diverse lokale varianten (IJsseldijk, Holterberg, Posbank). Er zijn er wel wat meer te verzinnen in Salland en Achterhoek of op de Veluwe.

Ja Posbank is mooi, en Park Sonsbeek (Arnhem) Ben ik opgegroeid....

heb ik ook nog wel een hele fraaie kant en klare route van liggen (van de Alfa 147 erfenis) :angry:

Bedoel je voor het oosten of voor Zeeland??

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.