Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu ik een beetje overzicht heb over mijn rooster, ga ik graag mee. Bijrijder, weet ik nog niet. Hoe laat staat ongeveer het diner op de planning? Ik had de vorige tour toch wel honger

na die lange tocht, en op de terugweg begin je alles een beetje wazig te zien. (een korte stop langs de burgerking deed wonderen)

LIMBURGERS EN BELGEN:

Wie wilt er weer gezamelijk mee oprijden?

Zedri?

MarcZ3? (ach, kom op Marc!!! :rolleyes: )

Navigator?

Smidje Verholen? (die volgens mij echt 500m bij mij vandaan woont)

Link naar reactie
Nu ik een beetje overzicht heb over mijn rooster, ga ik graag mee. Bijrijder, weet ik nog niet.

Yes! Wéér een "inschrijving! Het loopt storm :muur:

Iedereen is benieuwd/nieuwsschierig wie Corabossers is :unsure:

*en Anja g willen we/ik ook niet missen op de meeting ^_^

Link naar reactie

Vriend(inn)en, op dit moment regeren :muur: familie-omstandigheden even mijn bestaan. Daardoor ga ik komend weekend in elk geval niet naar het roeien in Londen. En als er op de zondag geen bijzondere ontwikkelingen zijn, kom ik wellicht alsnog om 10.00 uur naar De Witte Bergen :unsure: . Een rondje door de dreven van mijn jeugd is tenslotte erg aantrekkelijk! En om jullie weer even te zien is natuurlijk helemaal :schater::schater: !!

In dat geval zal ik waarschijnlijk alleen zijn en zeker niet deelnemen aan het diner.

Michiel ^_^ .

Link naar reactie
Anytime Huub, anytime.........

Cora Edwin heb je twee keer vermeld, de anderen had ik al.. :unsure:

Ja hallo! Als je de ene keer Edwin bent en de andere keer Edwin H. weet ik niet meer wie Edwin is hoor :muur: Kan hij zijn kloontje niet meenemen .. is het probleem toch opgelost? Okok .. ik pas de lijst wel aan .. en we zijn weer terug op 24 ^_^

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.