Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

Maandag a.s. vertrek ik voor een weekje naar Toscane (met een Saab cabrio)

Da's vloeken in de kerk Cora......... ;) [joking].

Wow....wat kan een mailtje weer iemand fanatiek maken <_<

Link naar reactie
  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke, donderdag dan maar weer? 10:00 de Witte Bergen aan de A1?

Ivodl kan niet meegaan, kun je jou aanvullingen nog toesturen Ivo?

Hoe zit je met jou tijd donderdag SD?

Helaas is donderdag geen optie voor mij... Vrijdag zou eventueel wel weer kunnen.

Ik hoorde van Remuzz dat het laatste stukje alleen voor de X3 zou zijn en niet voor de Z3. Moet dus aangepast worden, maar hij had daar al een alternatief voor. Pas dus op als je hem zo gaat rijden..

Link naar reactie
Maandag a.s. vertrek ik voor een weekje naar Toscane (met een Saab cabrio)

Cora, wij waren met de Z3 verleden jaar twee weken in Toscane. Ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar we hebben héél veel met de kap dichtgereden. Het was niet te doen, met die brandende zon op je kop, óók niet met de airco vol aan.

Kun je tegen die zon op je hoofd, smeer je goed in, want anders verbrand je bij het leven. ;)

Link naar reactie
Dat weekend komt ons niet zo goed uit want dan zijn we net weer thuis van onze vakantie en hebben dan de nodige kilometers achter de rug we gaan cruisen door Europa met de QPe. :D

@ Huub: Ik zag dat jullie wél komen op meeting #4. :D

Komen jullie dan eerder terug van vakantie? ;)

Link naar reactie
Maandag a.s. vertrek ik voor een weekje naar Toscane (met een Saab cabrio)

Cora, wij waren met de Z3 verleden jaar twee weken in Toscane. Ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar we hebben héél veel met de kap dichtgereden. Het was niet te doen, met die brandende zon op je kop, óók niet met de airco vol aan.

Kun je tegen die zon op je hoofd, smeer je goed in, want anders verbrand je bij het leven. ;)

Rob, dank voor je tip. Ik was vorig jaar één week met de SC (ik mag niet vloeken) in Toscane. Vanaf vertrek tot thuiskomst de kap open gehad. Zwaar genoten van de prachtige omgeving, de zon op mijn bol, de wind door de haren en niet te vergeten het heerlijke eten. Komt dus helemaal goed, don't worry :D

Link naar reactie
Ze zeiden regen mij anders; Goh wat is ie mooi gepoetst, wat glimt ie. ;)

Wordt dus wel een beetje op gelet.

Ik was de eerste die dat zei, jij was er al en ik was de 2e. Vroeg dus.

Maar je hebt gelijk: ik lette er niet speciaal op, maar 't viel gewoon op hoe ontzettend mooi je ZZZ gepoetst was. Zag er zeer strak uit. :D

Link naar reactie
Nog wat teasers....

DSCF0041%20(Medium).JPG

Huub, jouw parkeerplaats is al gereserveerd! :D

Ben razend benieuwd naar de reacties van omstanders als we daar als groep parkeren en jij daar gaat staan! ;)

Link naar reactie
:schater: (hoe ging dat mopje ook al weer over mannen en auto's ... compenseert het een het andere, zoiets? please don't take this personal :) )

Dat klopt idd Cora. Hoe groter de auto des te kleiner........ Daarom heb ik zo'n klein autootje gekocht. ;) :lol:

DJ! :blush: We mogen niet ;) maar uh ... nee, ik zwijg verder maar :blush:

Ik wil hier graag nog een :( vraagje bijZetten....... :D

Waarom houden mannen van vrouwen met kleine handje's?? Nou...... ;)

Dan lijken hun ... groter...... :schater:

Naaaaaaah! Dan lijken de nagels langer! :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Zo, en nu weer even serieus! :(

ChrisXL heeft voor de 3e toerrit een document samengesteld waarin alle deelnemers en bijrijdster vermeld staan. Natuurlijk ontbrak de foto van de Z3 niet. De reden:elkaar herkennen. Een superstrak document.

Ik mis hierin nog één klein detail en wel een foto van de bestuurder en de bijrijd(st)er (typisch iets voor een vrouw?) ^_^

Dus, bij deze: mail me alvast deze ontbrekende foto's zodat het document ge-up-date én uitgebreid kan worden.

Voor het geval de technische details van je Z3 nog niet bij Chris bekend zijn, dan mag je me deze ook mailen (inclusief de Z3 foto). Door de komende vakanties hebben we onze tijd hard nodig om het tot in de puntjes te verzorgen :lol:

Link naar reactie
Hebben we wel iets hulp nodig met het uitprinten... ( anders heb ik weer een compleet overspannen printer, waar niets meer uitkomt) ^_^

Naaaaaaah .. ik ga er van uit dat iedereen die op dit forum zit een computer heeft en van uit die computer loopt vast wel een kabeltje naar een printer. We kunnen het document dus in digitale vorm naar de deelnemers sturen zodat ze .. nou ja, je snapt wel waar ik naar toe wil .. toch? :lol:

Link naar reactie
Tuurlijk, zo kan het ook ja. Zijn we morgen allemaal weer bij elkaar in de Witte Bergen? Zo ja, moet ik het wel vanmiddag weten hoor.

Cora

Remmuz

ik

SD kan alleen vrijdag

Ivodl pas volgende week

hoelaat gaan jullie weg?

Link naar reactie
Tuurlijk, zo kan het ook ja. Zijn we morgen allemaal weer bij elkaar in de Witte Bergen? Zo ja, moet ik het wel vanmiddag weten hoor.

Cora

Remmuz

ik

SD kan alleen vrijdag

Ivodl pas volgende week

Ik heb net het verzoek van mijn ouders gehad: of ik ze morgen naar Roosendaal wil chauffeuren omdat er wéér een tante is overleden (gaat hard op in die leeftijdgroep .. turbohard kan ik wel zeggen). Dus helaas gaat het me morgen niet lukken! Is vrijdag nog een optie (tot max. 15:00 uur?). If not, dan is het wel ongezellig maar goed als jullie hem alvast gaan rijden en ik hem weer na mijn vakantie rij (met iemand of alleen?). ^_^

Link naar reactie
Ik heb net het verzoek van mijn ouders gehad: of ik ze morgen naar Roosendaal wil chauffeuren omdat er wéér een tante is overleden (gaat hard op in die leeftijdgroep .. turbohard kan ik wel zeggen). Dus helaas gaat het me morgen niet lukken! Is vrijdag nog een optie (tot max. 15:00 uur?). If not, dan is het wel ongezellig maar goed als jullie hem alvast gaan rijden en ik hem weer na mijn vakantie rij (met iemand of alleen?). ^_^

Oh dat is heel vervelend (niet voor het rijden, dat kan altijd) Zo zie je maar dat er zat zaken zijn belangrijker dan onze ZzZ :lol:

Anyone up for Friday then?

Link naar reactie

Vrijdag 10:00 is voor mij ook prima. Als we dan wat sneller vertrekken, dan moeten we wel voor 3en terug kunnen zijn.

Ik heb nog geen tijd gehad om het laatste stuk om te leggen, maar er wel een ander punt bij verzonnen wat aardig is. Dus misschien dat vrijdag de laatste kms een stukkie snelweg wordt...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.