Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

Weet je, ik laat de aanduiding 1.8 achterop mijn auto lekker zitten. Ik ben megatrots op mijn Z3, ook al is het "maar" een 1.8. Ik geniet van het monstertje zoals íe is en iedereen mag het type zien, ook al las ik ergens op dit forum dat daar ook wel anders over gedacht wordt. Quote "...": "ik vind wel dat een Z3 per se een 6 cyl motor aan boord moet hebben, anders te veel "wel willen maar niet kunnen"-uitstraling en niet te vergeten de prestaties en het geluid"

Weer (nog steeds) ;) : Ik zou me daar ook helemaal niet druk over maken Cora. De 4 cylinder ZzZ is een hele fijne, betrouwbare auto die natuurlijk wat achterblijft in acceleratie en snelheid tov zijn grotere broertjes... Big deal... :muur:

Ik voel me ok, ik ben ok, ik mag er zijn, daar heb ik geen 6 cylinders voor nodig :schater:
Helemaal gelijk :drank:
hoe ging dat mopje ook al weer over mannen en auto's ... compenseert het een het andere, zoiets? please don't take this personal :lol:

:schater::schater: Daar maken we ons niet al te veel zorgen over hoor, een enkeling daargelaten :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wellicht ook even een plan om een poll te plaatsen betreffende de uiteindelijke datum van de meeting.

Als initiator van de 4e Forum meeting aan u de eer, Cora. :D

Chris, de poll staat er al en de score is 50-50 (8 gestemd). Als initiator van de rit ^_^ geef ik de voorkeur aan zondag 18 september. Betekent dit dan ook automatisch dat de rit dus op zondag 18 september is? ;) :huh:

Reden: als Rolf mijn navigatieman is, kan hij zaterdag de 17e niet mee. De zaterdagochtend is gereserveerd voor zijn voetbalactiviteiten. En ja, als ik mijn villa wil, zal hij toch serieus aan zijn voetbalcarrière moeten werken. Het is wat met die voetbalmoeders ..... :P

Link naar reactie

Bij een gelijke stand lijkt het mij dat jij mag zeggen welke dag het gaat worden.

Was de hele poll alweer vergeten :huh: , aangezien die niet gepind was door de heren moddereters ;)

Wat denk je....binnenkort voordat alle vakanties beginnen we rest van de route rijden??? SD heb jij al wat in elkaar kunnen zetten voor het laatste stuk? Is toch zon beetje in jou backyard?

Link naar reactie
Bij een gelijke stand lijkt het mij dat jij mag zeggen welke dag het gaat worden.

Zie .. ik ben toch snel! Ik heb al een nieuwe poll gemaakt (moderator mag de eerste poll wat mij betreft deleten). En uh, nu dus ook de 2e poll meteen maar deleten?

Joepie!!! Zondag de 18e wordt dus de definitieve datum voor de wonderschone rit door de provincie Utrecht.

Maandag a.s. vertrek ik voor een weekje naar Toscane (met een Saab cabrio) dus als er deze week nog gereden "moet" worden, dan kan dat wat mij betreft alleen maar donderdag a.s. óf vrijdag tot max. 15.00 uur. Na Toscane waarschijnlijk nog 2 weekjes met the plane dus dan niet eerder dan 5 september kans op een ritje. Even reactie van SD afwachten?

Link naar reactie

//conspiracy mode: voor de organisatie: de blauwe madeliefjes draaien linksom, ik herhaal: de blauwe madeliefjes draaien linksom// :huh:

Yup, heb een aardig rondje liggen, maar moet hem nog eens proefrijden om te kijken of de stukjes 'fietspad' niet te gek worden. Zal daar Remmuz nog wel eens voor polsen (of andere enthousiastelingen..). Weet inmiddels ook waar we mis gereden zijn, en heb het verbeterd. Om de route iets op te rekken heb ik er een stukje Naarden/vesting en hei bij Huizen bijgedaan. Gooimeerkust werd toch iets teveel 'om'.

Ik kijk wel even of ik de route in kan tekenen in een digitale kaart en ze versturen..

Link naar reactie
Helaas nu het zondag 18 september geworden is, kunnen we niet van de partij zijn.

We wensen jullie een heel fijne Z3 toer toe - we hopen de volgende keer er weer bij te zijn.

Heel erg jammer Aad. Next time weekendje Friesland (mei 2006). Reserveer nu alvast al je weekenden in deze maand, ben je er zeker bij!

Link naar reactie
In principe ?

Da`s dus nog niet zeker, stuur anders ff een pm tegen die tijd. ;)

Ruim een anderhalve maand weg, er kan nog veel veranderen. Maar het beginpunt niet (denk ik) ;)

Ik denk het ook niet <_<

Tip: Je kunt altijd alvast een optie op een kamer nemen en evt. kosteloos annuleren binnen een x-aantal dagen voor de gereserveerde datum B)

Link naar reactie
Helaas nu het zondag 18 september geworden is, kunnen we niet van de partij zijn.

We wensen jullie een heel fijne Z3 toer toe - we hopen de volgende keer er weer bij te zijn.

Jammer Aad, hadden je graag er weer bij gehad! Is er echt niks te verschuiven??? <_<

Link naar reactie
:schater: (hoe ging dat mopje ook al weer over mannen en auto's ... compenseert het een het andere, zoiets? please don't take this personal :) )

Dat klopt idd Cora. Hoe groter de auto des te kleiner........ Daarom heb ik zo'n klein autootje gekocht. ;) :lol:

DJ! :blush: We mogen niet ;) maar uh ... nee, ik zwijg verder maar <_<

Ik wil hier graag nog een B) vraagje bijZetten....... :D

Waarom houden mannen van vrouwen met kleine handje's?? Nou...... ;)

Dan lijken hun ... groter...... :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.