Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gussie .. de mooiste auto ontbreekt op de foto :lol:

Was het weer lekker rijden heren? Heb ik veel gemist?

Ik ga morgen een weekje weg, komt zondags terug en vlieg dan woensdag de 17e voor nog twee weekjes luieren in de zon. Daarna maar op het forum proberen weer een aantal bij elkaar te krijgen voor proefrijden? Of is de route klaar?

We'll keep in "touch"

Link naar reactie
Gussie .. de mooiste auto ontbreekt op de foto :lol:

Was het weer lekker rijden heren? Heb ik veel gemist?

Ik ga morgen een weekje weg, komt zondags terug en vlieg dan woensdag de 17e voor nog twee weekjes luieren in de zon. Daarna maar op het forum proberen weer een aantal bij elkaar te krijgen voor proefrijden? Of is de route klaar?

We'll keep in "touch"

Weer beter Cora?

We hebben de stukjes waar we over twijfelde nog rondgereden, maar het bekende (eerste) stuk niet gedaan. Het is nog wel handig om hem in zijn geheel te rijden, maar ik ben de volgende data niet in Nederland: 21-27 aug (Italie), 6-14 Sept (Egypte).

Link naar reactie
Het is idd wel handig om de route nog zeker één keer in zijn geheel te rijden. Er waren nog een aantal onduidelijke stukjes.

Wij zijn 12/8 t/m 29/8 op vakantie.

Cora, Super, Chris, het gaat binnenkort stil worden op het Forum. <_<

Link naar reactie
Het is idd wel handig om de route nog zeker één keer in zijn geheel te rijden. Er waren nog een aantal onduidelijke stukjes.

Wij zijn 12/8 t/m 29/8 op vakantie.

Cora, Super, Chris, het gaat binnenkort stil worden op het Forum. :notok:

In Italie heb ik een hotel met internet op de kamer Rob, dus maak je niet te veel illusies <_< Maar met Chris even weg zakt het wel behoorlijk terug ja..

Link naar reactie
Het is idd wel handig om de route nog zeker één keer in zijn geheel te rijden. Er waren nog een aantal onduidelijke stukjes.

Wij zijn 12/8 t/m 29/8 op vakantie.

Cora, Super, Chris, het gaat binnenkort stil worden op het Forum. :notok:

In Italie heb ik een hotel met internet op de kamer Rob, dus maak je niet te veel illusies <_< Maar met Chris even weg zakt het wel behoorlijk terug ja..

OK SD, da's leuk! :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Oke Oke ... Ik bedoelde dus ipv

Wie oh wie gaat er nog mee??

Wie gaat er nog meer mee??

De lijst tot nu toe:

ChrisXL

Zedri

DJ Leonardo

Rob

Ivodl

Tobiastoeter

Remmuz

Superduder

Cora

Roodkapje

Crusader

j.alders

André

Huub

Berre

MarcelZ3

Mark

Navigator

Edwin

ZCoupeFreak

aangepast door ChrisXL
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.