Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

Da's mooi... btw op je kaartje heb ik ook een aantal paadjes gezien tussen Naarden en Huizen (wat meer richting Ijsselmeer) zijn die een optie om mee te nemen? We zullen tevens eens goed naar de stops moeten kijken en waar we meer door de dorps/stadskernen kunnen rijden.

Link naar reactie
  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vrijdag is voor mij ook goed.

Die wegen tussen Naarden en Huizen zijn echt een aanrader, vooral het gedeelte

rond Oud-Valkeveen.

Yup, ik wilde nog even kijken of er voldoende parkeer ruimte is voor 30+ Z3 op het Gooimeer lookout point.. ^_^ Maar dat ga ik voor vrijdag niet meer halen, of het moet nog even voor 10en zijn....

Remmuz, zou jij weer een aantal van die A3 kaarten kunnen printen? Was errug makkelijk voor het overzicht.

Link naar reactie
Vrijdag 10.00 uur ..... en nee, ik ga hem dit keer niet wéér wassen .. slijt de lak te veel :schater:

Hard rijden door de regen.... heb je een soort waterstraal cleaning. Alleen jammer dat ie zo smerig opdroogt!!! <_<

Link naar reactie
We zullen tevens eens goed naar de stops moeten kijken en waar we meer door de dorps/stadskernen kunnen rijden.

Als het maar niet van die met-toeristen-volle dorpen en plaatsen zijn, zoals Volendam. De vervelende opmerkingen waren daar niet van de lucht! <_<

Link naar reactie

Vind de tourrit erg leuk maar maak het niet te lang vind het onderdeel meet&greet erg leuk en moet niet het onderspit delven door een te lange tour.

Doordat we met een enthousiaste groep ZZZ zijn en het er steeds meer worden moet je uitkijken dat je niet een hindert opject word op de openbare weg.Gezien de laatste rit we een paar onverwachtte stops hadden gemaakt en de gezichten van de andere weggebruikers niet echt begrip uitstraalden en ik mijzelf wel een beetje opgelaten voelde.

Link naar reactie
Doordat we met een enthousiaste groep ZZZ zijn en het er steeds meer worden moet je uitkijken dat je niet een hindert opject word op de openbare weg.

Die hinder ben je met name in dorpen en steden. Huub heeft gelijk als 'ie stelt dat de groep alleen maar groter wordt. Misschien moet je een maximum aantal laten rijden. Heb je bijvoorbeeld 30 auto's, rij dan met 2x 15. De ene groep vertrekt bijvoorbeeld 20 minuten later.

Heb eens een toer gedaan met ca. 30 motoren. Er waren zgn marshalls die kruisingen "afzetten" en het verkeer "regelden". Klinkt misschien overdreven en voor ons natuurlijk niet van toepassing, maar ik geef daarmee aan dat de algemene veiligheid zeer serieus werd genomen.

Link naar reactie

Als het goed is moeten iig de onverwachtse stops bij deze rit tot het verleden behoren. De kolonne zal verdeeld worden in groepen van elk zo'n 5 à 6 auto's met als eerste rijder één die de weg kent. Zo hoef je niet onnodig langs de weg te wachten totdat iedereen er weer is, maar op de uitgezochte hergroepeer punten.

Wat betreft de met touristen overvolle dorpjes, denk dat het wel meevalt met deze rit <_<

Link naar reactie
Als het goed is moeten iig de onverwachtse stops bij deze rit tot het verleden behoren. De kolonne zal verdeeld worden in groepen van elk zo'n 5 à 6 auto's met als eerste rijder één die de weg kent. Zo hoef je niet onnodig langs de weg te wachten totdat iedereen er weer is, maar op de uitgezochte hergroepeer punten.

Wat betreft de met touristen overvolle dorpjes, denk dat het wel meevalt met deze rit :lol:

Kijk, dat is goed nieuws! ;)

Link naar reactie
Het wachten is op de datum voor een meeting in het oosten....................... :lol: ;)

Geduld is een schone zaak. Maar ik zal Michiel eens voorzichtig polsen... Wat zeg ik, die reageert wel als 'ie dit leest. ;)

Link naar reactie
;) Wij willen ook graag mee.

18 september 10.00uur bij vd Valk Eemnes? Rijden we de rit in colonne?

Crusader, je stond al op de lijst, als nr. 11 :lol: (ergens in dit forum heb jij jezelf op 31 juli jl. al opgegeven). Zie ook het eerste bericht van deze topic.

De aanvangstijd van 18 september is nog niet écht bekend (dacht ik ;) ) ... a.s. vrijdag gaan we weer proefrijden en dat is om 10.00 uur

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.