Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

28 deelnemers! Record :(

Ach, die goede oude tijd...wat waren we toen nog jong en nerveus

:m:

Forum_Meeting_08.jpg

:D ik zie daar dikke jassen en hier en daar een hardtop, winter ? :lol:

Normaal gesproken wel........... alhoewel.... er zijn er ook die midden in de zomer liever ingeblikt rijden met hun roadster hoor :schater::schater:

:santa: ja inderdaad zo heb je zo heb je mensen fietsbellen en uh achterlichten :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
:santa: hoop dat ze uit hun dak gaan en inschrijven als member op het forum  :ok:

Met de Z-power gaat ook dat lukken! Ik heb ze op de lijst gezet (zie eerste bericht)

:blink: ik zal ze ook alvast wegwijs maken op het forum kunnen ze al vast lezen dat hun naampjes genoteerd staan :ok:

Maak ze gewoon het volgende wijs: zodra je op de lijst staat ben je verplicht je in te schrijven op dit forum :D Wat denk je? Komt dat een beetje betrouwbaar over of is het een beetje te pusherig :blush:

:santa: ach beetje pushen mag :rambo: laten ze eerst maar eens op hun gemak meemaken hoe gezellig het is met al die Z jes :blush:

Link naar reactie
28 deelnemers! Record :blink:

Ach, die goede oude tijd...wat waren we toen nog jong en nerveus

:blush:

Ivo met name en wij als deelnemers hebben de basis gelegd, Ivo. Da's een mooi goed.

Zeg "oudjes" .. gaan we sentimenteel lopen te doen? :D

Nee hoor. We zijn nog steeds jong. :blush: En we worden ongetwijfeld ook dit keer weer verrast. :rambo:

Link naar reactie
Chris, ik had iets gelezen op zroadster.net over een M-blok. Is dat hetgene? :blink:

Nee joh....... die is wel in bestelling......ze liggen alleen niet voor het oprapen :D

Het wachten is tot er weer zo'n mannetje zijn 4 cylinder //M in de prak rijdt...

Nee... de verandering is cosmetisch. Je kent ze toch wel..........vrouwen, altijd maar met het uiterlijk bezig :blush:

Link naar reactie
28 deelnemers! Record :D

Ach, die goede oude tijd...wat waren we toen nog jong en nerveus

:rambo:

Ivo met name en wij als deelnemers hebben de basis gelegd, Ivo. Da's een mooi goed.

Zeg "oudjes" .. gaan we sentimenteel lopen te doen? :blush:

Nee hoor. We zijn nog steeds jong. :blush: En we worden ongetwijfeld ook dit keer weer verrast. :ok:

Ivo wordt niet verrast want hij kent de route én de bijbehorende verrassingen al. Maar jij mag gerust nerveus worden hoor :blink:

Link naar reactie
Chris, ik had iets gelezen op zroadster.net over een M-blok. Is dat hetgene?  :blink:

Nee joh....... die is wel in bestelling......ze liggen alleen niet voor het oprapen :blush:

Het wachten is tot er weer zo'n mannetje zijn 4 cylinder //M in de prak rijdt...

Nee... de verandering is cosmetisch. Je kent ze toch wel..........vrouwen, altijd maar met het uiterlijk bezig :rambo:

Ow, gaat het dan om de auto of.... :D :ok:

4 cilinder ///M, wat bedoel je daarmee? :blush:

Link naar reactie
Chris, ik had iets gelezen op zroadster.net over een M-blok. Is dat hetgene?  :blink:

Nee joh....... die is wel in bestelling......ze liggen alleen niet voor het oprapen :blush:

Het wachten is tot er weer zo'n mannetje zijn 4 cylinder //M in de prak rijdt...

Nee... de verandering is cosmetisch. Je kent ze toch wel..........vrouwen, altijd maar met het uiterlijk bezig :rambo:

Ow, gaat het dan om de auto of.... :D :ok:

4 cilinder ///M, wat bedoel je daarmee? :blush:

Ik snap 'm evenmin.

Link naar reactie
Chris, ik had iets gelezen op zroadster.net over een M-blok. Is dat hetgene?  :blink:

Nee joh....... die is wel in bestelling......ze liggen alleen niet voor het oprapen :blush:

Het wachten is tot er weer zo'n mannetje zijn 4 cylinder //M in de prak rijdt...

Nee... de verandering is cosmetisch. Je kent ze toch wel..........vrouwen, altijd maar met het uiterlijk bezig :ok:

Ow, gaat het dan om de auto of.... :D :ok:

4 cilinder ///M, wat bedoel je daarmee? :rambo:

Ik snap 'm evenmin.

Niet alle //M zijn de 3.2 6 cylinder.

Je hebt de oudere //M motoren die zelfs 4 cylinders zijn. Die kun je zonder veel problemen in de 1.8 of 1.9 inbouwen. Kom je ook niet in de problemen met de APK keuringen.. de auto blijft immers een 4 cylinder :blush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.