Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Denk eraan om het in Bakkum te houden, vandaar is het voor iedereen vrij eenvoudig om later verder huiswaart te rijden. Korten we ook de route gelijk wat in...

Goeie plek! Gaan we daarna even uitwaaien op het strand. en koffie drinken bij m'n ouders.

Ik ben voor!

Link naar reactie
Bakkum - Hulst is 219 km...... :o

Maar goed, je moet er wat voor over hebben als je broertje zo'n leuk speledingetje heeft..... :blush:

hm...... Haarlem - Vaals was anders ook al zo'n 243 km. :blink: Moet toch makkelijk te doen zijn in die :muur: :offtopic: ??

Link naar reactie
Chris,

Klopt helemaal, maar Ivo woont nog iets noordelijker.....

Ik moet dus nog vanaf de woonplaats van Ivo naar Hulst rijden met mijn eigen auto, is nog een half uurtje....

ah.. oke... :blink: was ff vergeten dat je al zo vroeg als eerste op pad moest naar Ivo..

Link naar reactie

HAHA ;) , de pc is gereanimeerd en ik ben weer online!!!

7 pagina's ongelezen berichten B) : da's niet zo mooi :schater:

Heb als guest ons toerrit-lijntje de afgelopen dagen gevolgd. Voorlopig is dat het belangrijkste onderwerp, wat mij betreft.

CU :foto: all zondag a.s.!

Michiel.

Link naar reactie
HAHA ;) , de pc is gereanimeerd en ik ben weer online!!!

7 pagina's ongelezen berichten B) : da's niet zo mooi :schater:

Heb als guest ons toerrit-lijntje de afgelopen dagen gevolgd. Voorlopig is dat het belangrijkste onderwerp, wat mij betreft.

CU  :foto:  all zondag a.s.!

Michiel.

Blij dat je er ook weer bij bent B) miste je al. ;)

Link naar reactie
HAHA ;) , de pc is gereanimeerd en ik ben weer online!!!

7 pagina's ongelezen berichten B) : da's niet zo mooi :schater:

Heb als guest ons toerrit-lijntje de afgelopen dagen gevolgd. Voorlopig is dat het belangrijkste onderwerp, wat mij betreft.

CU :foto: all zondag a.s.!

Michiel.

Welkom terug Michiel, hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Leuk je zondag weer te treffen. Succes met het doorworstelen van een hoop zin en onzin. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.