Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

(pas op voor de flitspalen!)

Ik ga de zaterdag nacht nog de route rijden met een spuitbus......... weet je nog Schoorldam??? :(:blush: :lmao:

Ja, ik heb zelden zo hard geremd. B) En? is ie al binnen?

Pas op dat je niet in beeld komt!

Link naar reactie
Volgens het weerbericht op het journaal kunnen we de zonnebrillen wel thuis laten Zondag :muur:

Is het WEKEN mooi weer..... :ok:

hm........volgens onze Frieze weerman wordt het alleen maar weer beter weer.... <_<

Link naar reactie

maar op dit moment... <_<

Het regent harder dan ik hebben kan

Harder dan ik drinken kan

Het regent harder dan de grond aankan

Harder dan ik hebben kan

Link naar reactie

@ Napoje,

Is een mooi nummer van Blof, de Zeeuwse band!!

Maar goed, on topic <_<

Gisteren ging ik mijn ouders ophalen op Schiphol. In Zeeland mooi weer, maar richting Rotterdam/Amsterdam steeds bewolkter en later ook regen.

Op de terugweg was het erg bewolkt en regenachting boven de grote riolen, maar toen we richting Bergen op Zoom reden werd het steeds lichten en zonniger. Bij terugkomst in Hulst scheen zelfs de zon!!

Daarom is het leuk dat ik in de provincie woon met de meeste zonuren per jaar.

Zal zondag proberen wat zon mee te nemen, maar geloof niet dat Ivo een trekhaak heeft :muur:

Link naar reactie
Zal zondag proberen wat zon mee te nemen, maar geloof niet dat Ivo een trekhaak heeft :muur:

Nou en? Het is toch een stationwagen. <_<

Link naar reactie
Ik begin me zo langzamerhand serieus af te vragen of het niet beter is om het een weekje uit te stellen.... :rolleyes:

Je idee is begrijpelijk, bedenk wél dat dan (veel?) mensen niet kunnen wegens andere andere geplande bezigheden. <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.