Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! hier de organisatie van de 3e Toerrit op 24 juli 2005

Dit maal dus in Noord Holland.

We starten en eindigen in het Ford museum

Haarlemmerstraat 36

2181HC Hillegom

Tel:  0252 518118

Fax: 0252-517615

Dit omdat het een handige omgeving is om te verzamelen.

We gaan verzamelen tussen 09:30 en 10:00. Inschrijving vind dan plaats op het terras.

om ongeveer 10:30 moeten we toch echt gaan rijden want we hebben een lange rit voor de boeg. Onderweg zijn er genoeg stops voor een drankje en hapje en een sanitaire pitsstop.

De tocht eindigt rond 18:00 in Bakkum. Daar kan je via de provincialeweg (flitsers!) bij de A9 komen. We gaan dan eten in Gonzales waar je lekker kan barbequen. E.v. kunnen liefhebbers na het eten nog even een wandelingetje op het strand maken waar we dan vlakbij zijn.

aanmeldingen:

1. DJL en Eva (all-in) 2.8 roadster

2 .peesnoot en (a.s.) vrouw (all-in) 1.9 roadster ->met dank aan Chistine XS!!!

3. Chris XL en Christine XS (all-in) 2.8 roadster

4. Remmuz en bijrijdster (all-in) 2.8 roadster

5. Rob en Veerle (all-in) 1.8 roadster

6. Napoje en bijrijdster (all-in) 1.9 roadster

7. Sledge 2x (??) 1.9 roadster

8. Aad, Ellie en Sari (all-in) 1.9 roadster

9. Huub, Reinate en Sumo (all-in) 2.8 QP special edition

10.Michiel 2x (all-in) 2.8 roadster

11.Superduper met vrouwlief Mirjam (all-in) 3.0 roadster

12.Tobiastoeter en Ans (all-in) 2.8 roadster

13.Ivo en Rimbro (all-in) ;) QP

14.Roodkapje x2 (all-in) 2.8 roadster

15.ivodl en judith (t.o.a.) 1.8 roadster

16. Zedri en copiloot (t.o.a.) 2.8 roadster

17. Sebastiaan x2 (diner) 2.8 coupe

18. Raph x2 (geen diner) 1.9 roadster

19. Jeroen en Ilja (diner) 1.9 roadster

20. Johan en Maasje (geen diner) Z4 3.0

21.felix 2.8 roadster 1x (diner) eh..2.8 roadster

tot de 24e!

Chris XL en DJLeonardo

<stemtopic>

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moi ;) diner weet ik nog niet. Moet ik even met vriendinnetje overleggen. (ben inderdaad erg te spreken over het indonesische :schater: ) (ps zet even duidelijk de datum in de header)

Link naar reactie

Lijkt me leuk, maar moet nog even overleggen en eventuele oppas regelen.

Hoe doe je dat met die externe cateraar? Komen die in het museum van je ouders? Kan je daar ook nog een beetje 'blijven plakken'? Of verkassen de mensen na het eten naar een andere locatie.

Link naar reactie
Hoe doe je dat met die externe cateraar? Komen die in het museum van je ouders? Kan je daar ook nog een beetje 'blijven plakken'? Of verkassen de mensen na het eten naar een andere locatie.

Het is gewoon een vaste cateraar die de spullen brengt.

Schoonouders overigens... ;) Ik denk dat we heus nog wel kunnen pimpelen. Maar 't gaat wel een keer dicht. 't is geen cafe n.l.

Ik zal wel even overleggen wat betreft de sluitingstijd. Maar ik denk dat ik zelf vrij snel wel naar huis wil hoor, na zo'n lange dag.

Remmuz staat erbij...

Link naar reactie
hebben jullie al iets van tijden? IVM de terugreis. ;)

Aangezien de route nog niet klaar is zijn alle tijden nog onder voorbehoud.

We hadden voorlopig tussen 10:00 en 11:00 verzamelen bedacht.

Ik vermoed dat we rond 18:00 terug zijn en tegen 19:00 gaan eten.

Zal zeker tot 21:00 uur duren. misschien nog een uurtje napimpelen voor diegenen die wat dichterbij wonen.

Link naar reactie

Nemen jullie nog een rondje (circuit) Zandvoort op in de route. Of in ieder geval een flink stuk (afgesloten voor ander verkeer) zeeweg? Met name in het donker is die zeeweg fantastisch, omdat er hele kleine lampjes in het wegdek liggen in de bocht... Ook mooie fotolocatie op de boulevaar (mits het niet te druk is.. ;) )

Link naar reactie

Zandvoort en rijden in het donker zouden erg mooi zijn maar zitten d'r niet in denk ik. Tenzij ik onze lieve heer zo ver krijg dat hij voor 1 keertje speciaal voor ons op 24 juli de schemering kan inzetten om 4 uur 'smiddags ;)

En Zandvoort afhuren zit niet in ons budget, denk ik. sorry.

Link naar reactie
Nemen jullie nog een rondje (circuit) Zandvoort op in de route. Of in ieder geval een flink stuk (afgesloten voor ander verkeer) zeeweg? Met name in het donker is die zeeweg fantastisch, omdat er hele kleine lampjes in het wegdek liggen in de bocht... Ook mooie fotolocatie op de boulevaar (mits het niet te druk is..  :lol: )

het is dan juli... ben jij wel eens in juli in zandvoort geweest? probeer daar eens tig auto's bij elkaar te houden. No Way! Kan je beter naar wijk aan zee of zoiets als er strand in moet. Kan je gratis langs de duinen, richting pier, parkeren. (oke niet echt hip ;) )

Link naar reactie

Fantastisch, weer zo'n Z3 treffen. Helaas komt het voor mij net iets te vroeg want dan zit ik in de zon op Tenerife.

Ik hoop dat er iemand in september nog zo'n rit wil organiseren. Indien het in oktober valt dan graag in de 1e week. Anders ben ik helaas weer niet beschikbaar.

En ik wil er wel graag een keer bij zijn. ;)

Link naar reactie

Ik zal eens met de baas overleggen, maar dat komt wel goed ^_^

Wat ik me alleen goed kan herinneren van de eerste meeting is dat ik de hele tijd in het museum stond te popelen om te gaan rijden dus wat mij betreft mag je dit overslaan...

Link naar reactie
Wat ik me alleen goed kan herinneren van de eerste meeting is dat ik de hele tijd in het museum stond te popelen om te gaan rijden dus wat mij betreft mag je dit overslaan...

Best way to put it ^_^ Bovendien heb ik niet zo veel met oude autos...

Link naar reactie

Het museum is vrij van toegang, dus je HOEFT niet. Tijdens het verzamelen zouden mensen een rondje kunnen doen, of bij terugkomst. Niks moet.

In het museum gedeelte mag Sumo helaas niet mee. Maar in de horeca gedeeltes is ie uiteraard van harte welkom. Mocht je even door het museum willen, moet je het maar zeggen dan past een van ons wel even op 'm.

Link naar reactie
I Maar in de horeca gedeeltes is ie uiteraard van harte welkom.

Daarb ging het ff om ^_^

En Chrisxl Sumo kan best wel een dikke rokende sigaar draaien

Link naar reactie

I Maar in de horeca gedeeltes is ie uiteraard van harte welkom.

Daarb ging het ff om :D

En Chrisxl Sumo kan best wel een dikke rokende sigaar draaien

Die rookt Chris dan wel voor je op :m:

:muur: hm.... dan moet ik steeds naar het horeca gedeelte.......... :huh:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.