Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vroeg vertrekken Zondag!

Is prima, maar hou rekening met de mensen die van ver moeten komen (limburg, Leeuwarden.) Ik denk dat het lastig word om voor 10:30 iedereen bijeen te hebben?

Super,

Heb je al eens van een wekker gehoord? :schater:

Je moet er wat voor over hebben :blush:

Voor mij ist geen probleem, maar om te voorkomen dat mensen gaan afzeggen omdat ze op hun vrije zondag om 5 uur moeten gaan rijden lijkt het me zinnig om wat rekening mee te houden. Tenzij mensen zelf voor een overnachting kiezen bv.

Link naar reactie

@Super:

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik was een beetje in een melige bui..

Dus no offence...

Het is inderdaad voor sommige mensen een reden om af te zeggen als ze zo vroeg uit hun vlooienbunker moete komen.

Maar goed, zie je in ieder geval de 24e! :blush:

Link naar reactie
Fijne vakantie :cool:

Dank! Dat gaat lukken.

De rit was leuk, gezellig en mooi! Echte Z3-weggetjes. Maar je hebt wel stof voor twee tourritten. Maakt niet uit wat je weglaat, wat overblijft is óók mooi. En er is nou eenmaal veel tijd nodig voor drankje drinken, motorkapje open en zo.

Tip: laat de drukste stukken eruit.

Link naar reactie
Zowieso is het leuker om te blijven slapen. Dan kan je:

1. gezellig langskomen op de klusdag

2. een lekker :foto: -je doen op de avond tevoren met de andere Zetters :foto:

Vooral het :foto: spreekt me wel aan...... ik moet Huub nog omkopen met een malt... :foto:

Link naar reactie
Dames & Heren...

Ik ga gezellig mee :foto:

Of ik meedoe aan het Buffet laat ik in de loop van de dag nog weten maar ik en Judith zullen van de partij zijn!!!

:foto: Geweldig! Nu ook maar hopen dat het net zoals gisteren was....... Ik kwam totaal verkoold uit de auto 's middags!! Als het zo wordt, zullen er genoeg stops ingelast worden.. :cool:

Link naar reactie

Geloof het of niet, we hebben hier op dit moment stortbuien. :foto: Om 10.30 gaat zeker lukken, ook al wilt de wekker wel eens niet zo meewerken. Maar ben ik nu dan de enigste uit het zuiden?

Pierre --> Misschien

Zedri --> Zou ook komen, heeft nog niks laten weten, maar je kent hem hé. :foto:

Not2Fast?

MarcZ3 --> Bij de spuiter

Jongens laat mij niet alleen!!! :foto: Nog andere deelnemers uit het zonnige Zuiden die zin hebben om op de 24ste samen op te rijden?

Link naar reactie

Vroeg vertrekken Zondag!

Is prima, maar hou rekening met de mensen die van ver moeten komen (limburg, Leeuwarden.) Ik denk dat het lastig word om voor 10:30 iedereen bijeen te hebben?

Doe nou niet of Leeuwarden zoverweg is :foto: Tis 169 km en 1uur 40 rijden naar Hillegom,voor de 23ste en 24ste

Link naar reactie

Vroeg vertrekken Zondag!

Is prima, maar hou rekening met de mensen die van ver moeten komen (limburg, Leeuwarden.) Ik denk dat het lastig word om voor 10:30 iedereen bijeen te hebben?

Doe nou niet of Leeuwarden zoverweg is :foto: Tis 169 km en 1uur 40 rijden naar Hillegom,voor de 23ste en 24ste

:foto: :foto: Dan rij je al bijna 3 keer de hele rit in 1 weekend!!! :schater:

Link naar reactie

Vroeg vertrekken Zondag!

Is prima, maar hou rekening met de mensen die van ver moeten komen (limburg, Leeuwarden.) Ik denk dat het lastig word om voor 10:30 iedereen bijeen te hebben?

Doe nou niet of Leeuwarden zoverweg is ^_^ Tis 169 km en 1uur 40 rijden naar Hillegom,voor de 23ste en 24ste

Volgens routenet is het van mijn lieflijke dorpje aan de IJssel naar Hillegom

149,2 km en doe ik daar 01:41 h over.

Ook mij lijkt het geen enkel probleem dat op de 23ste en 24ste v.v. te rijden.

Link naar reactie

Gisteren maar weer met DJ de hele rit gereden dit keer inclusief alle plas/eet en drink pauzes, het lijkt ons dat rond de 200 km wel te doen is. NH kent heel veel lange rechte stukken weg door de polders waar je flink tempo kan maken....

Was weer schitterend weer ervoor... en ik kwam weer totaal verkoold uit de auto :lol: ...

@DJ moeten nog de starttijd bespreken. Ik ga deze week nog 1x voor het routeboek en daar waar kan nog inkorten.

Link naar reactie

Btw... ik denk dat we 's morgen niet eens in het museum zullen gaan komen. Bij mooi weer kunnen we op het terras buiten zitten..kunnen we gelijk :D ;) maken van al die mooie ZzZ bij elkaar.

Ik heb zo een vermoeden, gezien de reacties dat eigenlijk niemand echt in het museum wil vertoeven. Kun je niet nog eens met je schoonmoeder praten betreffende de ontvangst.. 11,50 voor 2 koffie en een gebakje en geen gebruik van het museum vind ik dan een beetje te...

Link naar reactie
Ja, dan kan je beter die koffie helemaal laten zitten. Misschien willen mensen gewoon iets fris als het heet is. Ik hoef b.v. zelf geen gebak....

Koffie thee en fris :blink: goed idee als ik naar een museum wil ga ik wel naar mijn oma :D

Link naar reactie

Okay BoyZ and GirlZ,

Pleur me op de lijst, inclusivo co-piloot.

Ben nog met Sledgehammer in overleg, weet dus nog niet of we blijven bikken/pitten.

Ik heb nu geen tijd om alles door te leZen maar gaaf word het altijd :D

[Het is wel sexy geworden hierZo met die strings, SM-Mistres en La LopeZ e.d. :D ]

Ben weer effuh weg.......check u later......FreetZZZ.

[And keep up your ;) ].

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.