Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

We kijken wel.... voor wie het leuk lijkt en zondag toch niets anders te doen heeft..... zondag a.s. rond 11 uur vertrek. ChristineXS en ik zullen er iets eerder zijn en een kopje koffie in het museum nemen.

De "Red Devil" zie je wel staan als je besluit mee te rijden..

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie oh wie gaat er morgen mee? DJ? Napoje? iemand? <_< Is natuurlijk altijd leuker met meerdere auto's te gaan en de route tot nu toe te evalueren. Wat houden en wat eruit......

Ik heb me vanmorgen gemeld bij het Ford-museum. Ik kan jullie verzekeren: het wordt een prachtige rit! Noord-Holland heeft heel veel te bieden en ChrisXL weet alle pareltjes heel knap aan elkaar te rijgen.

Voor de deelnemers aan de toerrit op 23 juli 2005, hierbij alvast een voorproefje en raadsel: waar is dit?

IMG_1593.JPG

Link naar reactie
Als ik je dat zou kunnen vertellen, zou ik waarschijnlijk niet hebben deelgenomen. :lmao:

Maar na de rit weet je het! (Dat is trouwens al moeilijk genoeg). <_<

Link naar reactie
Maar na de rit weet je het! (Dat is trouwens al moeilijk genoeg). :lmao:

Jaja, dat was ikke.. <_< De echte satelietfotointerpretatiedeskundigen kunnen met wat moeite en deductie nu ook wel uitvinden waar het is... De foto is genomen om een uur of 3 op zondagmiddag 10 juli 2005.

Link naar reactie
Voor de deelnemers aan de toerrit op 23 juli 2005, hierbij alvast een voorproefje en raadsel: waar is dit?

Geen idee (Zaanstreek misschien??), maar 't ziet er veelbelovend uit. Druk ook, overigens.

Link naar reactie
Volendam of didam  <_<

Volendam is nog 10 keer zo druk. En Didam ligt toch bij Zevenaar (wat dan weer niet in Noord-Holland is)?

Drukte viel trouwens erg mee. Op de foto zie je geen file, maar geparkeerde auto's (behalve natuurlijk die van ChrisXL die er met beschaafde snelheid langs rijdt).

Link naar reactie
Volendam of didam  :D

Volendam is nog 10 keer zo druk. En Didam ligt toch bij Zevenaar (wat dan weer niet in Noord-Holland is)?

Bedoelde Edam :blush:

Link naar reactie

De route moet nu nog even goed onderhanden genomen worden.... Allemaal mooi en wel, maar nu de stukken aan elkaar gezet zijn.......230 km!!!! :blush:

Dat is toch iets teveel van het goede...... DJ.. we zullen deze week toch 's avonds een keer het aangepaste stuk moeten rijden hoor. Zeker 70 km van de route af hoor........ tenzij iedereen zegt: NEE!! ik wil veel rijden.. :D Al met al is de volledige rit 7 uur geweest, inclusief stops, eten, drinken en plassen.

Link naar reactie
De route moet nu nog even goed onderhanden genomen worden.... Allemaal mooi en wel, maar nu de stukken aan elkaar gezet zijn.......230 km!!!! :blush:

Dat is toch iets teveel van het goede...... DJ.. we zullen deze week toch 's avonds een keer het aangepaste stuk moeten rijden hoor. Zeker 70 km van de route af hoor........ tenzij iedereen zegt: NEE!! ik wil veel rijden.. :D Al met al is de volledige rit 7 uur geweest, inclusief stops, eten, drinken en plassen.

En dat met enkele auto's. Een optocht doet er aanmerkelijk langer over. Dat wordt dus inderdaad inkorten, mannen. Althans, mijn mening.

Link naar reactie
Klopt... gaat ook wel gebeuren hoor :D  (wordt weer terug naar de route planner) :D

Moet ik me ook niet mee bemoeien... :blush: Gewoon afwachten, want natuurlijk komt dat allemaal goed! :D

Link naar reactie

In ieder geval..... vandaag heerlijk weer gehad, soms gewoon heet! Lekker gereden, veel gezien. Raketman, het was gezellig, jammer dat je niet mee kan de 24e. maarja vakantie met de family gaat natuurlijk voor.

Fijne vakantie :cool:

Link naar reactie

Wij gaan zeker nog rijden Chris. Overigens komt de foto me erg bekent voor. Is volgend mij die dijk richting Enkhuizen...? Wat voor auto staat er op de brijg? Da's nou toevallig! En die is niet van het museum...

Ik stel voor dat we een stuk Noordwijk eruit laten.We komen toch niet langs het strand daar. Voor de rest zou ik niks willen missen :blush:

Vroeg vertrekken Zondag!

Link naar reactie

Vroeg vertrekken Zondag!

Is prima, maar hou rekening met de mensen die van ver moeten komen (limburg, Leeuwarden.) Ik denk dat het lastig word om voor 10:30 iedereen bijeen te hebben?

Super,

Heb je al eens van een wekker gehoord? :schater:

Je moet er wat voor over hebben :blush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.