Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Okay BoyZ and GirlZ,

Pleur me op de lijst, inclusivo co-piloot.

Ben nog met Sledgehammer in overleg, weet dus nog niet of we blijven bikken/pitten.

Ik heb nu geen tijd om alles door te leZen maar gaaf word het altijd  ;)

[Het is wel sexy geworden hierZo met die strings, SM-Mistres en La LopeZ e.d. :D ]

Ben weer effuh weg.......check u later......FreetZZZ.

[And keep up your  ;) ].

Ecact 500, Zedri.

Hoe komt het toch dat ik zeker wist dat je zou komen? ;) ;) ;)

Overigens, weinig girlZ hier, inmiddels. Zelfs Cora, die zo enthousiast begon, has gone. :D

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er zal tijdens deze meeting een mini concours d'elegance gehouden worden.

Graag aan de oud Forum gangers hun assistentie gevraagd voor jury werkzaamheden. De prijs gaat naar de mooiste Z van het lid dat het kortste bij het Forum aangesloten is.

Ik hoor het al :schater: .......... de die- hard- core Forummers... maar mijn auto is toch ook mooi <_< ???

Natuurlijk!! Al onze auto's zijn stuk voor stuk de mooiste van Nederland, of zoals BB het zegt de enigste van Nederland!!! Dit is alleen voor de mensen die pas met hun Z beginnen en nog zoekende zijn naar hoe en/of wat.

Ik denk dat wij daar aardig een "helpende hand" in kunnen zijn.

:m:maar bedenk wel dat het dan in de centjes kan lopen :blink:

Dus alle nieuwe Forum leden en anonieme gasten( wordt gelijk lid!) jullie zijn welkom en dingen gelijk mee naar de prijs.

Hoe Zit het met dit idee? Wat is de prijs die je kunt winnen?

Ik wil wel jureren hoor, maar hoe willen jullie dit precies doen?

Link naar reactie
Er zal tijdens deze meeting een mini concours d'elegance gehouden worden.

Graag aan de oud Forum gangers hun assistentie gevraagd voor jury werkzaamheden. De prijs gaat naar de mooiste Z van het lid dat het kortste bij het Forum aangesloten is.

Ik hoor het al :schater: .......... de die- hard- core Forummers... maar mijn auto is toch ook mooi <_< ???

Natuurlijk!! Al onze auto's zijn stuk voor stuk de mooiste van Nederland, of zoals BB het zegt de enigste van Nederland!!!  Dit is alleen voor de mensen die pas met hun Z beginnen en nog zoekende zijn naar hoe en/of wat.

Ik denk dat wij daar aardig een "helpende hand" in kunnen zijn.

:D maar bedenk wel dat het dan in de centjes kan lopen :blink:

Dus alle nieuwe Forum leden en anonieme gasten( wordt gelijk lid!) jullie zijn welkom en dingen gelijk mee naar de prijs.

Hoe Zit het met dit idee? Wat is de prijs die je kunt winnen?

Ik wil wel jureren hoor, maar hoe willen jullie dit precies doen?

De prijs is nog geheim, maar zeker de moeite waard! Ik PM het je wel.....

We bekijken alle auto's een goed.... en degene die het meeste blinkt :m: (of zoiets) wint de prijs... (enne hij/zij moet de upgrade niet al hebben)

Het is allemaal alleen maar gekheid natuurlijk.... maar wel een serieuze prijs hoor :lmao:

Link naar reactie
Hallo allemaal! hier de organisatie van de 3e Toerrit op 24 juli 2005

aanmeldingen:

15.ivodl en judith (t.o.a.) 1.9 roadster

Ivo, heb je stiekum een andere ZZZ gekocht? :lol:

Link naar reactie
Hallo allemaal! hier de organisatie van de 3e Toerrit op 24 juli 2005

aanmeldingen:

15.ivodl en judith (t.o.a.) 1.9 roadster

Ivo, heb je stiekum een andere ZZZ gekocht? :lol:

Tja, ik denk ik zeg niets, mag ik me ook een keertje 100cc groter voelen :lol:

Eeven wat anders, Juut en ik zohten een hotelletje en vonden wel wat in Haarlem(zuid) maar zijn er al mensen die iets hebben geboekt?

Vond het de vorige keer wel gezellig om even na, en in dit geval, even voor te babbelen onder het genot van een drankje :fez:

Link naar reactie

Wij zijn in eerste instantie nog niet van plan om te overnachten,maar waar in Haarlem/zuid zitten jullie???

Link naar reactie

d'r schijnt ook een leuk hotelletje in Hillegom te zitten. Is misschien wel handig om dan naar huis te kunnen kruipen (achteruit dan wel te verstaan) :huh:

Ik zal die cc d'r maar weer afhalen he :D

En Sebastiaan...genoteerd

Link naar reactie

Ik zou me graag nog willen aanmelden voor as. zondag. :D :huh: B)

Vorige keer in limburg was ook al top zodoende wil ik dit niet missen

het diner moeten we helaas overslaan.

Z3 1.9 aut 1996 Zilvergrijs

gr Ralph

PS waarschijnlijk zit de auto vol B)

Link naar reactie

WIJZIGING!

Vanwege de lengte van de tocht zijn we niet op tijd terug om in het museum te gaan eten.

Officieel sluit het museum om 17:00 maar als wij pas om 19:00 terug zijn moeten ze het personeel dus 2 uur naar huis sturen, gedoe dus.

Gelukkig is er een nieuw Wok restaurant geopend vlak naast het museum. We gaan daar met z'n allen voor 12,50(!) eten. De Z's kunnen geparkeerd op het terein van het museum.

Ik hoop dat jullie d'r allemaal net zo veel zin in hebben als wij!

Tot Zondag (en zaterdag voor de klussers)

Link naar reactie

hmm, misschien een plan om de toer wat korter te maken (moet ook nog naar huis tuffen na het eten) .... :m:

(doet me denken aan mijn eerste tip vor de tocht ;) )

Link naar reactie
hmm, misschien een plan om de toer wat korter te maken (moet ook nog naar huis tuffen na het eten) .... :m:

(doet me denken aan mijn eerste tip vor de tocht ;) )

Bij de vorige tocht kwamen we om 6 uur aan. Nu een klein uurtje later. Moet kunnen toch?

We zijn vorige keer ook gewoon na het eten naar huis gereden...

Link naar reactie

Dat wokken klinkt prima! Heb er al super zin in!!

Ik sluit me wel aan bij Ivo. Als het kan om de tocht iets korter te maken zou ik ook voorstander zijn. Niet alleen wordt het dan iets minder laat ivm het nog naar huis rijden, maar er moet natuurlijk ook lekker de tijd zijn om uitlaatjes, filters, velgen ed te bekijken en vergelijken. Da's natuurlijk ook LoL! ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.