Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Ik begin me zo langzamerhand serieus af te vragen of het niet beter is om het een weekje uit te stellen.... :rolleyes:

Welnee.... je kunt niet zomaar uitstellen. Afspraken zijn gemaakt/ afgezegd. Zondag gaat de rit gewoon door. Je kunt altijd je hardtop erop zetten toch?? :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begin me zo langzamerhand serieus af te vragen of het niet beter is om het een weekje uit te stellen.... :rolleyes:

Welnee.... je kunt niet zomaar uitstellen. Afspraken zijn gemaakt/ afgezegd. Zondag gaat de rit gewoon door. Je kunt altijd je hardtop erop zetten toch?? :schater:

Zeg jij nou maar niks, je hebt zelf ook een hardtop <_<

Link naar reactie
Je weet het weer van volgende week ook niet, altijd afwachten wat `t wordt :rolleyes:

Kan me nog herinneren dat ik samen met Ivo naar een meeting ging van Alfa 147's (zijn leasebak toen).

Was in november, de hefstigste buien en waaien dat het deed (de hardste storm in de afgelopen 10 jaar). Moesten zelfs de route veranderen, omdat er een boom over de weg lag.

Hebben gewoon gereden en het was erg gezellig en leuk.

Dus je ziet maar, als er van die freaks bij elkaar komen, maakt het niet uit wat voor weer het is. Gaat om het bijeenkomen toch?

Link naar reactie
Nu zeggen ze weer dat het zaterdag minder wordt dan zondag:

http://weerkamer.nl/

:rolleyes::( :D .... we zijn gewoon zondag allemaal met de auto's aanwezig.... is het mooi weer, kappen eraf (en blikopeners voor de QP's), is het regen kappen er op of voor sommigen de HT erop ;) en de QP'S blijven ongeschonden :schater::schater:

Gewoon niet meer op het weer letten, is slecht voor je bloeddruk. B)

Link naar reactie
Nu zeggen ze weer dat het zaterdag minder wordt dan zondag:

http://weerkamer.nl/

:rolleyes::( :D .... we zijn gewoon zondag allemaal met de auto's aanwezig.... is het mooi weer, kappen eraf (en blikopeners voor de QP's), is het regen kappen er op of voor sommigen de HT erop B) en de QP'S blijven ongeschonden :schater::schater:

Gewoon niet meer op het weer letten, is slecht voor je bloeddruk. B)

Moet ik inderdaad op letten, want ik heb een lage bloeddruk ;)

Heb net even gekeken bij accuweather.com en iedere weersite ziet het weer anders. (mooi geschreven he).

We komen gewoon en we zien het wel B)

Link naar reactie
Ik begin me zo langzamerhand serieus af te vragen of het niet beter is om het een weekje uit te stellen.... :rolleyes:

smelt je van water?

Link naar reactie
Ik begin me zo langzamerhand serieus af te vragen of het niet beter is om het een weekje uit te stellen.... :rolleyes:

smelt je van water?

Maakt het toch des te spannender in de bochten :(

DJ weet wel wat ik bedoel :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Ik begin me zo langzamerhand serieus af te vragen of het niet beter is om het een weekje uit te stellen.... :rolleyes:

smelt je van water?

Jij hebt makkelijk praten mister "inmecouppeetjezitiklekkerdroog" :(

Nee, maar serieus, de helft van het plezier zit 'm in het weer. Dat geld denk ik ook voor de QP's. Ik vind het een beetje zonde van zo'n evenement als het "in het water valt" that's all.

Link naar reactie
Heren

Afgelopen z3 bijeenkomst kwam het met bakken uit de hemel maar toch was het een top dag.

Wel 3 of 4 keer kap open, kap dicht, kap open, kap dicht etc.

verheug me op zondag weer of geen weer :(

Dat klopt helemaal!! Dat was ook de charme van de hele rit (al die stops om je benen te strekken.......jaaaa ik heb geen elektrisch dak)

Link naar reactie
Dat klopt helemaal!! Dat was ook de charme van de hele rit (al die stops om je benen te strekken.......jaaaa ik heb geen elektrisch dak)

Michiel kan gewoonlijk wél gebruikmaken van het fenomeen electriciteit, maar moest vorige keer óók diverse malen zijn ZZZ in en uit. Yep, kapot...

Benieuwd of 'ie dat nu voor elkaar heeft.

Link naar reactie
B) Weer of geen weer, komt wel goed. :D

Hélemaal mee eens........... ;)

Alhoewel het mij nog steeds dwars Zit dat het daags na "onZe" Limburgia meeting het mooiste weer was.......

F*ck You :skull: Pluvius...... :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.