Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Ik heb Zojuist Cora Bossers eens een mailtje gestuurd om te vragen of Ze niet alsnog wilt komen morgen met haar Zoontje. We hebben al lang niets meer van haar vernomen B)

Ik ben benieuwd...........hopelijk heeft Ze de Z3 nog steeds :fez:

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat klopt helemaal!! Dat was ook de charme van de hele rit (al die stops om je benen te strekken.......jaaaa ik heb geen elektrisch dak)

Michiel kan gewoonlijk wél gebruikmaken van het fenomeen electriciteit, maar moest vorige keer óók diverse malen zijn ZZZ in en uit. Yep, kapot...

Benieuwd of 'ie dat nu voor elkaar heeft.

Nee Rob, er waren teveel andere B) prio's. Kan 'm wel wegbrengen, maar da's m'n eer te na :lmao: . Eerst uitvlooien wat ik er zelf aan kan doen........... Edel handwerk dus morgen :huh: !

Michiel.

Link naar reactie

Hi Allemaal,

Zo druk geweest met andere dingen dan met Z3 dat ik al weken niet de tijd heb genomen om weer eens op het forum te snuffelen. En dus de hele organisatie van de 3e rit misgelopen! Gelukkig kreeg ik een reminder van Zedri, waarvoor dank!

Grom :lmao: ... hoe krijg ik dat nou zo snel ingeregeld? Voor zondagavond al een date staan. Ik kan natuurlijk wél bij de start verschijnen en halverwege de middag gewoon linksaf slaan terwijl de rest rechtsaf op het programma heeft staan. B)

Wat vinden jullie? Kan ik de rit ook "deels" meerijden? :huh: Lijkt me wel toppie! Terwijl iemand een antwoord formuleert ga ik met zoonlief overleggen of hij mee wilt. En uh .. ik heb nu geen tijd meer om de auto te poetsen ... geen probleem, toch?

Tot zo!

Groetjes,

Cora

Link naar reactie
Dat klopt helemaal!! Dat was ook de charme van de hele rit (al die stops om je benen te strekken.......jaaaa ik heb geen elektrisch dak)

Michiel kan gewoonlijk wél gebruikmaken van het fenomeen electriciteit, maar moest vorige keer óók diverse malen zijn ZZZ in en uit. Yep, kapot...

Benieuwd of 'ie dat nu voor elkaar heeft.

Nee Rob, er waren teveel andere :D prio's. Kan 'm wel wegbrengen, maar da's m'n eer te na :huh: . Eerst uitvlooien wat ik er zelf aan kan doen........... Edel handwerk dus morgen B) !

Michiel.

Even met Aad praten, morgen. We hadden het vandaag over jouw kap.

Link naar reactie

Rolf (mijn zoontje, de co-pilot) heeft de doorslag gegeven: morgen géén toerrit voor mij :D Ik zal iedere week rondsnuffelen op het forum om op tijd een nieuw georganiseerde rit te signaleren zodat ik hem (Rolf dus) vooraf aan kan geven dat we gaan (zonder overleg .. puh!). Tja, mams is nogal veel uithuizig lately dus is deze zondag voor Rolf. Ik kan het natuurlijk ook anders doen :fez: Zal ik de volgende rit maar organiseren zodat ik zeker weet dat ik er dan wél bij ben?

Ik zet NU zaterdag 17 september én zondag 18 september vast. Wie oh wie kan én wil in dit weekend een rondje Friesland rijden? Reageert U maar met "Ja, ik wil" en voorkeursdatum! :huh:

Huub, lijkt het jou wat om samen met mij een ritje Friesland (elfstedentocht?B)) te organiseren?

Groetjes,

Cora

Link naar reactie

Nou jongens(en meiden), wij gaan toch ook mee hoor als het nog kan natuurlijk??

Z3tje + girlfriend :D

Ik hoor t wel als het een probleem is.

Ben vanavond laat pas weer thuis, en zal dan nog even op het forum kijken :huh:

En anders, see u all tomorrow!!!!

Link naar reactie
Ik zet NU zaterdag 17 september én zondag 18 september vast. Wie oh wie kan én wil in dit weekend een rondje Friesland rijden? Reageert U maar met "Ja, ik wil" en voorkeursdatum! :D

Huub, lijkt het jou wat om samen met mij een ritje Friesland (elfstedentocht?:huh:) te organiseren?

De derde meeting morgen en alweer een nieuwe op stapel.

Een leuk initiatief en dat gaat helemaal goedkomen, Cora en Huub!

Het mag duidelijk zijn: Ja, ik wil!

Voorkeursdatum: geen. Elk van die twee dagen is prima.

Link naar reactie
Nou jongens(en meiden), wij gaan toch ook mee hoor als het nog kan natuurlijk??

Z3tje + girlfriend :huh:

Ik hoor t wel als het een probleem is.

Ben vanavond laat pas weer thuis, en zal dan nog even op het forum kijken :lmao:

En anders, see u all tomorrow!!!!

Ha haaaaaaaaaaaaaaa..............een probleem was het als jullie niet erbij konden Zijn :cool:

Welnu, je hebt je baas ervan overtuigt dat hij/Zij Zwaar weer te verduren kreeg als je geen vrij kreeg huh? B)

Good work buddy, Z3 Forum Rules.... :D

Link naar reactie
Nou jongens(en meiden), wij gaan toch ook mee hoor als het nog kan natuurlijk??

Z3tje + girlfriend :D

Ik hoor t wel als het een probleem is.

Ben vanavond laat pas weer thuis, en zal dan nog even op het forum kijken :huh:

En anders, see u all tomorrow!!!!

Top, blijven jullie tevens eten??? B) :lmao:

Oh en je vriendin heeft vast een naam........... Morgen tussen 9:30 en 10:30 verzamelen in Hillegom... Leuk .... krijgt deze rit toch al heel wat kleur he DJ?? :schater:

Link naar reactie
Rolf (mijn zoontje, de co-pilot) heeft de doorslag gegeven: morgen géén toerrit voor mij B) Ik zal iedere week rondsnuffelen op het forum om op tijd een nieuw georganiseerde rit te signaleren zodat ik hem (Rolf dus) vooraf aan kan geven dat we gaan (zonder overleg .. puh!). Tja, mams is nogal veel uithuizig lately dus is deze zondag voor Rolf. Ik kan het natuurlijk ook anders doen :fez: Zal ik de volgende rit maar organiseren zodat ik zeker weet dat ik er dan wél bij ben?

Ik zet NU zaterdag 17 september én zondag 18 september vast. Wie oh wie kan én wil in dit weekend een rondje Friesland rijden? Reageert U maar met "Ja, ik wil" en voorkeursdatum! :lmao:

Huub, lijkt het jou wat om samen met mij een ritje Friesland (elfstedentocht?:lmao:) te organiseren?

Groetjes,

Cora

Cora, jammer dat je niet kan. Hadden graag de andere Forum babe ontmoet :lmao:

Friesland, beide dagen staan in de agenda's.... Leuk leuk leuk 4e Forum meeting wordt geregeld en de 3e moet nog beginnen!!!! :D :huh: Het gaat goed hier.......

Link naar reactie
Rolf (mijn zoontje, de co-pilot) heeft de doorslag gegeven: morgen géén toerrit voor mij :lmao: Ik zal iedere week rondsnuffelen op het forum om op tijd een nieuw georganiseerde rit te signaleren zodat ik hem (Rolf dus) vooraf aan kan geven dat we gaan (zonder overleg .. puh!). Tja, mams is nogal veel uithuizig lately dus is deze zondag voor Rolf. Ik kan het natuurlijk ook anders doen :fez: Zal ik de volgende rit maar organiseren zodat ik zeker weet dat ik er dan wél bij ben?

Ik zet NU zaterdag 17 september én zondag 18 september vast. Wie oh wie kan én wil in dit weekend een rondje Friesland rijden? Reageert U maar met "Ja, ik wil" en voorkeursdatum! :D

Huub, lijkt het jou wat om samen met mij een ritje Friesland (elfstedentocht?B)) te organiseren?

Groetjes,

Cora

Hoi hoi we hebben wat te vieren...... :lmao: .......Cora is back :huh:

Een rondje Friesland ligt in het verschiet....... :D

Met Cora word het :lmao: en als Huub mee doet [en dat doet hij] B)

Ennuh Uuhhh.....Cora, laat Rolf de :lmao: maar Zien straks, dan weet die wat hij gemist heeft :m:

Link naar reactie
Top, blijven jullie tevens eten??? :D :D

Kan ik dat morgen ook nog beslissen??? want ik heb nog steeds storings dienst, en kan elk moment weg moeten helaas :D :lmao:

Maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk :D :D

Ik kan het dus pas morgen middag/avond beslissen ;)

Oh ja, mijn echte naam is Walter en m'n vriendin heet Natascha( misschien leuk om van te voren te weten, ook al weet ik van de meeste forum member ook hun echte naam niet.... maar ja, daar komen we morgen snel genoeg achter. :rolleyes::blink: )

Link naar reactie
Top, blijven jullie tevens eten??? :D  :D

Kan ik dat morgen ook nog beslissen??? want ik heb nog steeds storings dienst, en kan elk moment weg moeten helaas :lmao: ;)

Maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk :D :D

Ik kan het dus pas morgen middag/avond beslissen :D

Oh ja, mijn echte naam is Walter en m'n vriendin heet Natascha( misschien leuk om van te voren te weten, ook al weet ik van de meeste forum member ook hun echte naam niet.... maar ja, daar komen we morgen snel genoeg achter. :blink: :D )

Tuurlijk, morgen is vroeg genoeg... als je me een mailtje stuurt, merk je waarom ik jullie namen heb gevraagd.. :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.