Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Gistermorgen 9 aug. om een uur of 08:30 ingehaald in de bocht A15>A20 door blauwe M Roadster nam afslag Vlaardingen.

André

hoef je je niet voor te schamen Andre :blink:

Link naar reactie

gisteren op de A58 richting Zeeland t.h.v. Wouwse Plantage: ik dacht Napoje tegen te komen, maar het was een andere fraaie Z3 :D

Eerst er een tijdje achteraan getuft, daarna toch maar voorbij. ff wachten tot men kijkt en dan duim omhoog: glimlach kon er vanaf ;)

Daarna: gas erop en de Eisenmann (jaja, ff daggie weg met de MQP) zijn werk laten doen :D

Link naar reactie

Vanmiddag rond 14:30 Atlanta Blauwe (denk ik) 1.8/1.9 vanuit Zaandam naar Noordzee kanaal door het industrie gebied.. Was jij dat Napoje???

Later rond 17:00 op de Westzijde, Zaandam een Boston Groene 1.8/1.9 met een enthousiaste jongedame, we zwaaiden naar elkaar.

Link naar reactie
Vanmiddag rond 14:30 Atlanta Blauwe (denk ik) 1.8/1.9 vanuit Zaandam naar Noordzee kanaal door het industrie gebied.. Was jij dat Napoje???

Later rond 17:00 op de Westzijde, Zaandam een Boston Groene 1.8/1.9 met een enthousiaste jongedame, we zwaaiden naar elkaar.

nee chris... het enige industriegebied waar ik geweest ben was molletjesveer bij de gamma...

Link naar reactie
enthousiaste jongedame
Michiel?
Nou..........hij zegt wel dat ie twee huishoudens heeft......zou het....... :schater::schater:

Neuneuneu :( , als je het doet moet je het goed doen en ook onderscheid maken in de auto's............. Wat zeg ik? Dat is het EERSTE wat je moet doen :schater: (en dan niet alleen onder :lmao: motorkap.

Michiel ;) .

Link naar reactie
Rond 16:00 op de A1 t.h.v. Laren, Zwarte roadster met hardtop en xenon.

Kan er maar 1 geweest zijn denk ik; DJLeonardo?

KLOPT! op weg naar Limburg..... :D Het hardtopje op, was heerlijk rustig onderweg... Aangezien er voor de binnehemels nog niet genoeg gegadigden zijn maar met de HT. In Limburg 2 nachtjes doorgebracht en zaterdag het dakkie d'r af in Maastricht B) waar inderdaad de zon scheen :)

Overigens op weg van Tegelen naar Maastricht op 80 weg een groene roadster tegengekomen die vriendelijk zwaaide :D

Link naar reactie
Overigens op weg van Tegelen naar Maastricht op 80 weg een groene roadster tegengekomen die vriendelijk zwaaide :D

Tja, groen hè :D : vriendelijke mensen. En ik was 't niet.

Michiel :P .

Je had 't kùnnen zijn, Michiel. ;)

Link naar reactie

Nog een groene vandaag (de 18e aug). Op de A59 vanut Den Bosch, vlak na knooppunt Empel.

Een QP (2.8?) met de kap open op de vluchtstrook. Eigenaar stond te wachten op hulp, neem ik aaan :lol:

Helaas was ik met collega op weg, anders was ik ff gestopt ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.