Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Zwarte QP met kenteken 75-DD, nee.... de laatste twee letters waren niet BH. :schater:

Vandaag rond 12.00uur

Sledge jij bent goed op de hoogte :schater: dan de idiale maten er nog bij 90/60/90 is het plaatje compleet.

:( :offtopic:

Link naar reactie

Woensdag 21 september bij garage Verbrugge tweemaal (of eigenlijk 3maal, ik was zelf ook met mijn Z3coupe) een Z3. De twee waren beide roadsters. Waarvan er één een Z3M was. Dylotic toevallig? Was voor de eerste keer dat ik deze Z3M tegen kwam. Ik werk in Terneuzen (Rimbro heeft me daar meerdere keren gespot). Wist toen echter nog niet van dit forum af.

Link naar reactie
(Rimbro heeft me daar meerdere keren gespot)

gyropractieker :schater:

Het kan heel goed Dylotic geweest zijn, maar er rijdt ook een imitatie Z3M rond daarzo (maar die is donkerblauw, niet Estoril)

Dus je had/hebt zelf een zwarte MQP ? ;)

Link naar reactie

Zelf rij ik in een Z3 coupe 2.8. van 1999. De Z3M bij garage Verbrugge was estoril blauw. Ik ben vrijwel zeker dat het de auto van Dylotic is. In Axel rijdt er een donkerblauwe Z3M rond. Althans hij ziet er in iedergeval wel zo uit. Kiemen, wielen etc allemaal zo als het hoort. Alleen de keer dat ik er achter reed kreeg ik de indruk dat het een automaat was. Weet dit echter niet zeker. Een volgende keer eens beter opletten of de eigenaar spreken. Verder ken ik in de buurt enkel nog een zwarte Z3 coupe op belgisch kenteken. Waarschijnlijk een 3.0 gezien de uitvoering (chroom kofferbakhandgreep e.d). Twee collega's hebben een Z3 roadster. De ene is een 1.9 in zilver metallic, zwart interieur en de andere is een 2.8 automaat in uni zwart met een beige interieur.

Link naar reactie
In Axel rijdt er een donkerblauwe Z3M rond. Althans hij ziet er in iedergeval wel zo uit. Kiemen, wielen etc allemaal zo als het hoort. Alleen de keer dat ik er achter reed kreeg ik de indruk dat het een automaat was. Weet dit echter niet zeker.

Klopt helemal, hij heeft eens te koop gestaan en toen hebben we hier op het forum alle specs gezien.

Volgens mij door Verbrugge geleverd, helemaal af fabriek in M look :lol:

Verder: dat moet inderdaad Dylotic zijn geweest, helaas zien we hem hier weinig meer :lmao:

Zelf was ik dit weekend nog in Hulst met de MQP ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.