Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Heeft die Eisenmann de zelfde opbouw als die 4x70 van jou dan??of heeft hij twee dempers.

Dezelfde opbouw als die van mij, klopt.

Blijft dus een vreemd verhaal die eisenmann 4x70/76 was technisch niet mogelijk om de twee pijpen van 76 aan elkaar te lassen op een verandwoordelijke manier volgens Sportwheels.Sledge die van jou kwam rechtstreeks van Eisenmann toch??

Link naar reactie

Ben er wel tevreden mee hoor, maar dat links en rechts niet symmetrisch zijn stoort toch wel.

Inderdaad photoshop natuurlijk, maar er is een persoon op het Duitse forum die dit echt voor mekaar heeft gekregen met een G-power uitlaat. Gewoon een extra plaat aan de achterzijde gelast, en volgens mede forumleden zou het totaal niet opvallen. Wie weet een vakkundig plaatbewerker/lasser?

Link naar reactie
@ Huub: Ja, en 76mm was niet mogelijk. Superduper eens vragen, die heeft precies te horen gekregen waarom het niet ging.

Was ik bij :D

Link naar reactie
Ben er wel tevreden mee hoor, maar dat links en rechts niet symmetrisch zijn stoort toch wel.

Inderdaad photoshop natuurlijk, maar er is een persoon op het Duitse forum die dit echt voor mekaar heeft gekregen met een G-power uitlaat. Gewoon een extra plaat aan de achterzijde gelast, en volgens mede forumleden zou het totaal niet opvallen. Wie weet een vakkundig plaatbewerker/lasser?

Onze eigen Aad :D

AAD

Link naar reactie
Ben er wel tevreden mee hoor, maar dat links en rechts niet symmetrisch zijn stoort toch wel.

Inderdaad photoshop natuurlijk, maar er is een persoon op het Duitse forum die dit echt voor mekaar heeft gekregen met een G-power uitlaat. Gewoon een extra plaat aan de achterzijde gelast, en volgens mede forumleden zou het totaal niet opvallen. Wie weet een vakkundig plaatbewerker/lasser?

Onze eigen Aad :blink:

AAD

Natuurlijk is het mogelijk om een nep ovalen plaat achter de rechter pijpen te lassen, oppassen dat het niet te erg nep wordt ,want dan schiet je je doel voorbij.

Link naar reactie
Moet natuurlijk wel een repica van de linker zijde worden. Dus mooi van RVS en een opstaand randje. Na mijn vakantie ga ik eens wat informatie winnen. B)

Als je het toch wilt maken zou ik de uitlaat 10 cm diep maken met aan beide zijde

een deksel zodat je de rand krijgt die je bedoeld als je de plaatjes aan de kopse kant ongeveer een 6 mm naar binnen laat vallen, en je hebt geen resonantie, omdat het een doos is geworden

Link naar reactie

Weet niet of ik hetzelfde idee in mijn hoofd heb, uitleggen gaat nou eenmaal een beetje moeilijk. Ik dacht aan een elips vormige plaat, met daaromheen een omgevouwen rand. Deze rand word aan de achterzijde erop gelast. In ieder geval, zondag hebben wij de hele dag de tijd om dit B) verhaal te bespreken. :lmao:

(topic-morphing) :huh:

Link naar reactie
Weet niet of ik hetzelfde idee in mijn hoofd heb, uitleggen gaat nou eenmaal een beetje moeilijk. Ik dacht aan een elips vormige plaat, met daaromheen een omgevouwen rand. Deze rand word aan de achterzijde erop gelast. In ieder geval, zondag hebben wij de hele dag de tijd om dit  B) verhaal te bespreken.  :lmao:

(topic-morphing)  :huh:

Precies wat ik bedoel die ellips vormige gevouwen plaat is dan ongeveer 10cm breed , met aan beide zijde een deksel gelast, die ongeveer een 5 mm naar binnen ligt.

Link naar reactie

Heb mij toch vandaag een vette M-Coupé gezien!!! Imolarot, Schnitzer velgen 19", verlaagd, super.... :huh: Aan de Duitse grens, op de nieuwstraat. En of dat nog niet genoeg was, stond er ook nog ergens een totaal door Schnitzer getunde 5 serie touring langs de weg. Zucht.... :D Volgens mij een promotie wagen, want de Schnizter stikker zat groot op de zijkant geplakt.

Precies deze:

2004acschnitzerbmwacs5tourings.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.