Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Pierre? Ik weet wel dat de 6-cilinders altijd een dubbel uitlaateinde hebben.

Pcies, Pierre neemt ons gewoon in de maling. ;) :huh:

En een Lopez butt :D

Link naar reactie
mijn 1.9 heeft een ovaal eindstukje,. :D

Sledge moet je nu even naar je ZZ lopen en nog maar eens goed zien ik weet zeker dat je vier ronde hebt :schater:

Link naar reactie
Vanavond toen we vanuit Zeedorp richting huis reden.

Aan de rotonde bij Vogelwaarde blauwe (Estoril?) Z3 roadster, Dylotic misschien?

:D

Jep.. rijden er hier niet zoveel van dus moet ik wel geweest zijn. Zo rij ik

altijd van Kloosterzande naar mijn werk. (Terneuzen)

Link naar reactie
Dit is volgens mij niet standaard hoor, mijn 1.8 uit 96 had ook een enkele ovale.

Daar hebben we het eerder over gehad. Ook mijn 1.8 ZZZ uit 2000 had een ovale uitlaat. Standaard!

En kijk naar de foto, de pijpjes zijn net iets te klein, zodat de uitsparing in de bumper net iets te groot lijkt en de pijpjes staan iets scheef ten opzichte van elkaar. Dat zal toch zo niet van BMW komen?

Link naar reactie
Mijn intuïtie speelde op Rob. ;) Nee geen id, kan ook een 1.8 zijn geweest. Maar hij had wel een ovaal eindstukje.

Dat lukte dan aardig... -_-

Ovalen eindstukje? O, dan was het een 1.9. :schater:

Link naar reactie
38 ZzZ vandaag door het Zeeuwse.... grotendeels de Midden Zeeland route. Ook een aantal forumleden. Was leuk 2e roodkapje te ontmoeten! :fez:

jajaja, ik voelde me schuldig toen ik (in de Peut) langs Goes reed, maar de :m: was niet gewassen en ik had een andere hobby uit te voeren ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.