Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

:party: Nu ik trouwens naar de bolide van Huub heb gekeken bij de Members Gallery, lijkt hij verdacht veel op de auto die ik dus gisteren heb gezien in Terneuzen, maar nummerbord was anders! :D

B) Was jij het dan toch Huub ;)

Link naar reactie

Denk niet dat ik het ben geweest was rond de klok van twee uur aan de kruistocht door C-land begonnen ben ook niet bij de chiropraciter geweest,en ik ben ook niet echt kalende en zal in het vervolg melden dat ik een rondje om ga!!Heb nog wel een pitstop in Middelburg gemaakt.

Groet huub

Link naar reactie

Heb voor het eerst een Coupé gezien! (sinds ik zelf een Z3 heb let ik er ook wat meer op...), en moet toegeven dat het echt een mooie wagen is, heel anders dan ik altijd dacht! Love it or leave it was het toch ;)

Was in Rotterdam vlakbij het Marconiplein, een zwarte 2.8 met volgens mij BBS velgjes er onder, kenteken begon met "86". (heb het zelfs nog ingesproken op m'n palmtop om niet te vergeten :D )

Link naar reactie
Heb voor het eerst een Coupé gezien! (sinds ik zelf een Z3 heb let ik er ook wat meer op...), en moet toegeven dat het echt een mooie wagen is, heel anders dan ik altijd dacht! Love it or leave it was het toch ;)

Was in Rotterdam vlakbij het Marconiplein, een zwarte 2.8 met volgens mij BBS velgjes er onder, kenteken begon met "86". (heb het zelfs nog ingesproken op m'n palmtop om niet te vergeten :D )

Het zal toch niet "ons" Huub geweest zijn ???

Link naar reactie

Heb vandaag geen "rondje"gereden vandaag de kronen voor lief gelaten en ben nu nog met een catering klus bezig voor 50 personen(hobby)was niet in Rotterdam.Maar wel leuk dat ik weer verdacht was. :D

Groet Huub

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag om ca 17.15 uur op de A76-N281 richting Heerlen een blauwe M-coupe, heb nog ff gezwaaid!!

Wie o wie was dat of weet wie dit was, leuk om er eens eentje bij ons in het Zuiden te zien rondrijden! In Zeeland niks gezien, maar die van Ivo stond vermoedelijk al in de garage bij de dealer ;)

groet,

Pierre

Link naar reactie

Werkroute met Virgin Express B)

Nog een zilvergrijze M Roadster gezien daar ook, en 2 F 355 spiders, een berg S8-en, Carrera 4Ssen etc. etc :sleepy: Hoge levensstandaard dar in Zweden :D

Weer terug in NL trouwens en M is ook weer gemaakt B)

Link naar reactie
Ik Zag gister nog een Zwarte Roadster bij het Ziekenhuis in Heerlen. Zag er heel mooi uit.

Ging richting de A76. Er kwam ook een hele, hele mooie Zilveren 3 serie touring achter mij aan,

met een dame achter het stuur. SchnitZer wielen en striping, donkere achterruiten.

Ik dacht nog: Het Zal toch niet Pierre met Zijn vrouw Zijn geweest ? :D

In Duitsland [waar anders] nog 4 andere Z3 Roadsters geZien. Gelukkig allemaal topless.

En ikke zag een mooie blauwe Z3 met dikke wielen richting Heerlen rijden op de Kennedylaan zal toch niet Zedri zijn geweest B) :lmao: :lol:

Waren inderdaad met de kids bij de KNO-arts geweest, was zelf met de emMie naar het werk dus ff met het vrouwtje daar afgesproken vandaar die twee auto's! Zij weer terug naar haar werk en ikke weer naar het mijne.

Heb laatst op de N281 een blauwe M coupe gezien:D

groet,

Pierre

PS De touring heeft trouwens geen striping ;)

Link naar reactie
En ikke zag een mooie blauwe Z3 met dikke wielen richting Heerlen rijden op de Kennedylaan zal toch niet Zedri zijn geweest B) :D :D

Waren inderdaad met de kids bij de KNO-arts geweest, was zelf met de emMie naar het werk dus ff met het vrouwtje daar afgesproken vandaar die twee auto's! Zij weer terug naar haar werk en ikke weer naar het mijne.

Heb laatst op de N281 een blauwe M coupe gezien:D

groet,

Pierre

PS De touring heeft trouwens geen striping B)

Pierre, we hebben elkaar geZien!!!

Mijn vrouwtje Zei nog: Daar kwam ook een mooie Z aan,

maar ik keek te lang vooruit, Zag je in de spiegel.

Klopt het dat jij richting A76 ging en jouwn vrouw richting Welten?

Damn, ik had handen en voeten uitgestoken als ik het had geweten.

;) :lol: :sadder:

Ook p.s. Heb ik die striping dan uit entousiasme erbij gefantaseerd?

:rolleyes: Te veel SchnitZer freak!! :wub:

Link naar reactie
Pierezz, waarom heb ik jou dan nog nooit gezien, als je door heerlen tuft (cq, crosst).

Jij moet toch verdacht dicht bijwonen.

En Sledgehammer dan:

Donderdag Zag ik een Ziveren Z in Heerlen op de groene boord, ter hoogte van Albert Hein,

Ik was Zelf met de Voyager, mijn werkpaard op grijs kenteken. Ik stopte naast de Z waar ook een dame met rood haar als bijrijdster naast de bestuurder Zat. Ik aan het Zwaaien....

Ik kreeg verbaasde blikken, Zo van: Kunnen we jou?

Vandaag, omstreeks 10.00 uur nog een Zilveren Z topless op de A76 richting Heerlen geZien.

Sledgehammer cruising door Limburg?

Nu wil ik wel Zeggen waar ik woon maar dan is de spanning eraf he?:sadder:

:cool: See you next time baby... ;) Zedri from....... :rolleyes:

Link naar reactie
Pierre, we hebben elkaar geZien!!!

Mijn vrouwtje Zei nog: Daar kwam ook een mooie Z aan,

maar ik keek te lang vooruit, Zag je in de spiegel.

Klopt het dat jij richting A76 ging en jouwn vrouw richting Welten?

Damn, ik had handen en voeten uitgestoken als ik het had geweten.

:lol: B) :sadder:

Ook p.s. Heb ik die striping dan uit entousiasme erbij gefantaseerd?

;) Te veel SchnitZer freak!! :wub:

Volgens mij zijn wij de eersten in deze rubriek die mekaar gezien hebben en er via het forum achterkomen :rolleyes: Hoewel niet helemaal, zag alleen in een flits een jonge meid met lange haren zitten die ook mijn kant opkeek, dus alleen de auto en de bijrijdster maar niet Zedri :D

Mijn vrouwtje heeft nog ff achter jou aangereden kon zich die ZZZ nog herinneren, en ikke weer richting Heerlen de N281 op (die weg met al die flitspalen), de A76 ligt hier ongeveer parallel aan maar deze kun je hier niet oprijden :D

groet,

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.