Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

It wasn't me zedri. Maar als ik de volgende keer een voyager langs zie komen zal ik even zwaaien.

Wat voor kleur heeft jou Z eigenlijk? paars zwart? met grijze raamlijsten, en dikke velgjes? (zo aan je avatar te zien)

@ pierrez: I'll be watching u, and i will find u!!! :D

Ja en helaas kennen jullie al mijn vervoermiddelen, kan me niet zoals Zedri verbergen in een Voyager en het regent ook al weer hier dus de moter pakken zit er ook al niet in :cool: :D

Link naar reactie
Ja en helaas kennen jullie al mijn vervoermiddelen, kan me niet zoals Zedri verbergen in een Voyager en het regent ook al weer hier dus de moter pakken zit er ook al niet in :cool: :D

:D Jouwn vrouw laten rijden in de touring en Zelf achterin gaan liggen dan? :D

Link naar reactie
Pierre,

Wat voor motor rij je en je vrouw heeft ook nog een ,toch. :D

Huub

:D Een BMW R1100s voor Pierre en de vrouw een cruiser :D

Uiteraard SchnitZer custom builded!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Wat voor kleur heeft jou Z eigenlijk? paars zwart? met grijze raamlijsten, en dikke velgjes? (zo aan je avatar te zien)

Montreal blau metallic met chrome line exterieur, 18 " AC-SchnitZer rensport type 2 wielen. :D

Die wielen Zaten eronder toen ik het beestje kocht.

Word nu toch echt tijd dat ik eens lid word van de members-gallery :D

Link naar reactie
Wat voor kleur heeft jou Z eigenlijk? paars zwart? met grijze raamlijsten, en dikke velgjes? (zo aan je avatar te zien)

Montreal blau metallic met chrome line exterieur, 18 " AC-SchnitZer rensport type 2 wielen. :D

Die wielen Zaten eronder toen ik het beestje kocht.

Word nu toch echt tijd dat ik eens lid word van de members-gallery :D

Link naar reactie

Neen jongens, moet ik nu alles verklappen, die snelle machines, die choppers en crossers hebben we gehad, zelfs een K1,

Wij zijn inmiddels ouwe knarren dus ook ouwe motoren :D : een r60/2 uit 1966 met een steib seitenwagen en een R90S uit 1974, natuurlijk BMW :D

Drie maal raden waar mijn vrouwtje mee rijdt ;) ,

Huub hoe weet je dat nu weer, dat zij ook motor rijdt :D

Maar Zedri, heb laatst een Schnitzer R1100S gezien in oranje het water liep me zo uit de mond, helaas geen eurootjes meer over en ook geen plek in de garage

groeten,

Pierre

Link naar reactie
Maar Zedri, heb laatst een Schnitzer R1100S gezien in oranje het water liep me zo uit de mond

Ik weet hoe dat voelt. Dat Ze mij nog niet weggejaagd hebben bij Kohl,

al die natte plekken die ik daar veroorZaak. :D

Link naar reactie

Pierre,

In het verre verleden op dit forum is dat eens tersprake gekomen en hebben/hadden ook naar je leeftijd geraden,maar je liet niks los. :D

Groet Huub

Maar dit word wel heel erg :D sorry Ivo.

Link naar reactie
Kunnen mijn mede-limburgers mij is vertellen, wat er zoal te doen is bij kohl? Moet toch wel een bijzonder bedrijf zijn, als jullie daar elke week op de stoep staan.

Kohl is een machtig mooie plek om eens even te relaxen. Lekker rond lopen in een showroom vol met de mooiste BMW automobilen en motoren. Ook is er een AC-SchnitZer afdeling en staan er altijd wel een paar mooie SchnitZers tussen de "gewone" bimmers.

Lekker even koffie of iets anders drinken, broodje erbij? No problem.

Bovenop heb je nog een restuarant waar je echt goed kunt eten.

Hou je van motoren? Ducatie, Kawasaki, Buel en wat Zoal nog meer, ik geloof vier etage's.

Iedere keer dat ik daar kom valt er wel iets bijZonders te Zien, of niet Pierre?

Check eens http://www.kohl.de :D

Link naar reactie

Kohl is echt Super :D ^_^

Kom er wel niet elke week maar regelmatig, heb hier ook de auto´s in onderhoud!

Gewoon ff met de kleine wat auto´s bekijken als Mama moet werken of gewoon een lummeldagje voor papa ff bij Schnitzer langswippen en de nieuwe modellen bekijken! :D

Zoals al genoemd door Zedri is er inderdaad van alles te zien:

-Supergrote BMW dealer van auto´s en motoren met ook heel veel andere motoren

-Schnitzer en Steinmetz in het pand

-Opel dealer ligt er naast (voor als je ff wil zien hoe goed wij het hebben)

-Honda motordealer ligt ernaast

-Grote occasionhal

-Restaurant en een gezellig cafeetje midden in de showroom

Regelmatig is er wel weer een presentatie van een nieuw model (auto of motor) zoals dit weekend de 1 serie met dan lekker (gratis) eten en drinken!

Ook een leuke plek om eens een keer met wat ZZZ rijders af te spreken! ;)

Link naar reactie
Grote occasionhal

Ben er al een paar keer bij Kohl geweest, maar waar staan al die occasions dan, in een aparte hal? of bedoel jij dat gedeelte links van de balies? :wub:

Grtz, marc

Er Zijn twee gedeeltes waar occasions staan: Links en rechts van de grote parkeerplaats.

Aan de linkerkant, lijkt wel een grote kweekkas, word ook landrover verkocht.

Ook staan hier vaker nieuwe auto's die nog afgeleverd moeten worden.

DeZe kweekkas bestaat al uit twee verdiepingen, al is de bovenste niet Zo groot.

En dan is er nog "het achterste" gedeelte van de parkeerplaats. Hier staat wat bij elkaar zeg!!

Zo stond er Zomaar de nieuwe 1 serie en wie had hem niet geZien?? Juist ja, Zedri.

Ik krijg er in elk geval de nodige uurtjes om...... :)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.