Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Donderdag 4 maart 2004, om 08:40 u.

A59 Waalwijk > Raamsdonksveer

Blauwe Z3 Coupe, volgens mij zelfs een M (tweelingbroer :lmao: )

Was jij dat Pierre? ^_^

Link naar reactie

Niet te geloven!

Vandaag op de terugweg A16 bij Breda, richting Antwerpen > zilvergrijze Z3 Coupe (2.8 of 3.0), nog even gezwaaid naar de eigenaar.

Wie o wie? ^_^

Link naar reactie

Ikke in ieder geval ook niet, weet dat het vloeken in de kerk is maar rijd geen M-coupe maar een zwarte M-roadster ^_^

Deze staat bovendien in de garage te wachten tot hij ergens in april gekeurd en gekentekend wordt!

groetjes,

Pierre

PS Waar blijft dat voorjaar nu, kan ik eens een keertje naar buiten foto's maken!

Link naar reactie

En weer een zeldzame:

Zwarte (of DBlauwe) Z3 Coupe, A58 Etten-Leur>Breda, vandaag om +/- 18:00 u.

Helaas WEER in de andere richting :angry:

Link naar reactie
zaterdag 14 maart om ± 15.00 uur in Amsterdam Westerpark Estorilblauwe Z3 Mcoupé of

MRoadster, m'n vriendin ziet het verschil niet ;) maar ik moest mezelf

meteen melden :rolleyes: want ik zat toch in Nijmegen :unsure::lol::lol:

WieOWie was het wel ??

ikke niet ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nee, dat zal ik niet geweest zijn. Mijn Elise stond toen bij de dealer voor APK.

Elises zijn in NLD wat ruimer voorhanden dan M coupe's. Zeg pakweg 125 Elises in NLD!

Tip: we zijn vorige week met 8 Elises in de UK wezen scheuren, met name Lake District (NW UK, onder grens met Schotland) is waanzinnig. Moet vast ook erg goed te doen zijn met MCoupe!

Dennis

Link naar reactie

Ik heb er weer 1;

woensdag 7 april 2004

16:45 u

A16 Rotterdam > Breda, bij het tankstation Hendrik Ido Ambacht: zilveren M Roadster met hardtop.

Ted misschien?

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb al een paar keer in de buurt van Kanaleneiland, Utrecht een zwarte Roadster zien rijden (3 spaaks en chromen vinnen, erg strakke wagen!)...wil wel weten of dat een bekende hier is.

Oh, en ook wil ik weten wie er net als ik in Vianen (Ut) in een zilveren Z3 Roadster rijd, was ik verdikkie de enige in de buurt met een Z3 voor een paar weken, rijd er nog een rond en dan ook nog eens dezelfde kleur :huh:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Iemand gespot door ee MC rijder uit Engeland;

Black MC. Parked by some canal in the centre of Amsterdam. No idea which canal though!!
Link naar reactie

Ik zag gisteravond op de Prinsengracht iid ook een zwarte coupe staan, maar volgens mij was het geen M (kon niet te lang kijken omdat ik ook nog wat wandelaars ed moest ontwijken).

Als de Engelse collega wat verder over de Prinsengracht had gegaan, dan had hij die van mij ook nog kunnen spotten.

Link naar reactie

Vandaag (woensdagmiddag) een zilvergrijze (M?) Coupe in Waalwijk ... gespot door een collega, wiens dag helemaal goed gemaakt werd B)

Link naar reactie
Iemand gespot door ee MC rijder uit Engeland;
Black MC. Parked by some canal in the centre of Amsterdam. No idea which canal though!!

Ben op de hoogte van de zwarte MC in A'dam, heb hem zelf ook al enkele malen gezien,

heb echter nog niet de kans gehad om hem/haar attent te maken op dit forum.......

Link naar reactie
Saw another one in Rotterdam (Silver) almost opposite a renowned 'nightspot' called Mayfair.

My tour of Holland is now over so I shall be less of a pest!!

Link naar reactie
QUOTE 

Saw another one in Rotterdam (Silver) almost opposite a renowned 'nightspot' called Mayfair.

My tour of Holland is now over so I shall be less of a pest!!

Denk dat niemand hier zal toegeven dat je zijn auto bij de mayfair hebt gezien als je weet wat dat is. :lol::lol::lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.