Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Donderdag 4 maart 2004, om 08:40 u.

A59 Waalwijk > Raamsdonksveer

Blauwe Z3 Coupe, volgens mij zelfs een M (tweelingbroer :lmao: )

Was jij dat Pierre? ^_^

Geplaatst:

Ik was het in ieder geval niet, ook al ben ik wel je tweelingbroer.

Of iemand is zo leuk geweest hem vannacht uit de garage te

halen :lmao: terwijl ik heerlijk lag te :lmao: zijn jullie

ook zo blij dat de F1 weer begint of ben ik de enige freak

hier ^_^

Geplaatst:

Niet te geloven!

Vandaag op de terugweg A16 bij Breda, richting Antwerpen > zilvergrijze Z3 Coupe (2.8 of 3.0), nog even gezwaaid naar de eigenaar.

Wie o wie? ^_^

Geplaatst:

Ikke in ieder geval ook niet, weet dat het vloeken in de kerk is maar rijd geen M-coupe maar een zwarte M-roadster ^_^

Deze staat bovendien in de garage te wachten tot hij ergens in april gekeurd en gekentekend wordt!

groetjes,

Pierre

PS Waar blijft dat voorjaar nu, kan ik eens een keertje naar buiten foto's maken!

Geplaatst:
Hij was het!: :D

:lmao: :angry: :lmao: :lol: ^_^ :o :lmao: :lol:

Geplaatst:

En weer een zeldzame:

Zwarte (of DBlauwe) Z3 Coupe, A58 Etten-Leur>Breda, vandaag om +/- 18:00 u.

Helaas WEER in de andere richting :angry:

Geplaatst:

zaterdag 14 maart om ± 15.00 uur in Amsterdam Westerpark Estorilblauwe Z3 Mcoupé of

MRoadster, m'n vriendin ziet het verschil niet ;) maar ik moest mezelf

meteen melden :rolleyes: want ik zat toch in Nijmegen :unsure::lol::lol:

WieOWie was het wel ??

Geplaatst:
zaterdag 14 maart om ± 15.00 uur in Amsterdam Westerpark Estorilblauwe Z3 Mcoupé of

MRoadster, m'n vriendin ziet het verschil niet ;) maar ik moest mezelf

meteen melden :rolleyes: want ik zat toch in Nijmegen :unsure::lol::lol:

WieOWie was het wel ??

ikke niet ;)

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Vrijdagavond 26 Maart om ongeveer 18:45 voor Amsterdam CS

Jij in een zwarte MCoupé met bruin lang haar........ik in een

blauwe MCoupé, met m'n tong uit m'n mond but looking :wacko:

Geplaatst:

Nee, dat zal ik niet geweest zijn. Mijn Elise stond toen bij de dealer voor APK.

Elises zijn in NLD wat ruimer voorhanden dan M coupe's. Zeg pakweg 125 Elises in NLD!

Tip: we zijn vorige week met 8 Elises in de UK wezen scheuren, met name Lake District (NW UK, onder grens met Schotland) is waanzinnig. Moet vast ook erg goed te doen zijn met MCoupe!

Dennis

Geplaatst:

Ik heb er weer 1;

woensdag 7 april 2004

16:45 u

A16 Rotterdam > Breda, bij het tankstation Hendrik Ido Ambacht: zilveren M Roadster met hardtop.

Ted misschien?

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb al een paar keer in de buurt van Kanaleneiland, Utrecht een zwarte Roadster zien rijden (3 spaaks en chromen vinnen, erg strakke wagen!)...wil wel weten of dat een bekende hier is.

Oh, en ook wil ik weten wie er net als ik in Vianen (Ut) in een zilveren Z3 Roadster rijd, was ik verdikkie de enige in de buurt met een Z3 voor een paar weken, rijd er nog een rond en dan ook nog eens dezelfde kleur :huh:

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb er ook weer eentje, Estoril blauwe MCoupé just like me......

Zondag 13 juni ±14:30 Haarlemmerweg in Amsterdam.

WieOWie????

Geplaatst:

En m'n schoonouders hebben ook iemand gespot,

Zondag 13 juni ± 14:00 A6 bij Almere blauwe Z3coupé of dat het een

///M was weten ze niet. Leek op die van mij :D

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Iemand gespot door ee MC rijder uit Engeland;

Black MC. Parked by some canal in the centre of Amsterdam. No idea which canal though!!
Geplaatst:

Ik zag gisteravond op de Prinsengracht iid ook een zwarte coupe staan, maar volgens mij was het geen M (kon niet te lang kijken omdat ik ook nog wat wandelaars ed moest ontwijken).

Als de Engelse collega wat verder over de Prinsengracht had gegaan, dan had hij die van mij ook nog kunnen spotten.

Geplaatst:

Vandaag (woensdagmiddag) een zilvergrijze (M?) Coupe in Waalwijk ... gespot door een collega, wiens dag helemaal goed gemaakt werd B)

Geplaatst:
Iemand gespot door ee MC rijder uit Engeland;
Black MC. Parked by some canal in the centre of Amsterdam. No idea which canal though!!

Ben op de hoogte van de zwarte MC in A'dam, heb hem zelf ook al enkele malen gezien,

heb echter nog niet de kans gehad om hem/haar attent te maken op dit forum.......

Geplaatst:
Saw another one in Rotterdam (Silver) almost opposite a renowned 'nightspot' called Mayfair.

My tour of Holland is now over so I shall be less of a pest!!

Geplaatst:

Zilveren M Roadster, zondagavond A2 richting Amsterdam, t.h.v. Maarssen.

Ikzelf andere kant op :lol:

Klaaz misschien :lol:

Geplaatst:
QUOTE 

Saw another one in Rotterdam (Silver) almost opposite a renowned 'nightspot' called Mayfair.

My tour of Holland is now over so I shall be less of a pest!!

Denk dat niemand hier zal toegeven dat je zijn auto bij de mayfair hebt gezien als je weet wat dat is. :lol::lol::lol:

Geplaatst:

kappersauto wordt pooierbak :lol::lol:

Geplaatst:

Gisteravond (11-7-2004) vanaf stoplichten bij Sint Jansteen richting rotonde Zoetevaart Hulst, zwarte BMW Z3 M Roadster, belgische kenteken!

:lol:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.