Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vandaag iemand in de zaak gehad (Kerkrade) voor een K&N openlucht filter. Zilvere Z3 1.8/1.9 met vrouwelijk schoon op de passagiers-stoel. Een collega van mij heeft hem geholpen, en ik heb ook geen tijd gehad om hem te vertellen dat er nog veel meer leuke optie's waren. ;) De Fram filters vond hij te min, hij reed immers in een Z3!!! :schater:

Link naar reactie

Vandaag in Wormerveer aan de Zaanweg een rode !! 1.8/1.9 met zwarte kap.

Dacht dat ik de enige "Red Devil" in de Zaanstreek was!!

Daarna een wel hele bekende Atlantic Blauwe 1.9 automaat, op weg naar Maaral Zaandam. ;)

Link naar reactie

goh wat toevalig, ik heb er vandaag 2 in de zaanstreek gezien en ik had niet eens gedronken. Eentje had een brandblusser achterop dus dat zal de brandweer wel geweest zijn. :schater:

Link naar reactie

Gisteravond om 19.20 bij de stoplichten bij Nekermann in Sint Jansteen. Een donkerblauwe Z3 open met Belgisch kenteken.

Er zater twee heren in, misschien iemand van onze zuidervrienden?

Reden richting de stoplichten van Morres, maar waren zeker in de richting van de kust aan het rijden....

Sorry geen <_<

Link naar reactie

Dit hele weekend door La Roche... zo'n 34 ZzZ en ZzzZ samen door de Ardennen, Belgen en Nederlanders als wilden door de haarspeldbochten!!! ;) Merlijn, je wagen ziet er top uit met die 4x76 Eisenmann en het geluid al helemaal!!! :m:

Link naar reactie
Dit hele weekend door La Roche... zo'n 34 ZzZ en ZzzZ samen door de Ardennen, Belgen en Nederlanders als wilden door de haarspeldbochten!!!  :lmao:  Merlijn, je wagen ziet er top uit met die 4x76 Eisenmann en het geluid al helemaal!!! :D

Heeft Merlijn een :m: met die 4x76??Is voor de 2.8 niet verkrijgbaar. :D

Link naar reactie
Dit hele weekend door La Roche... zo'n 34 ZzZ en ZzzZ samen door de Ardennen, Belgen en Nederlanders als wilden door de haarspeldbochten!!!  :D  Merlijn, je wagen ziet er top uit met die 4x76 Eisenmann en het geluid al helemaal!!! :D

Heeft Merlijn een B) of een 2.8 met die 4x76??Is voor de 2.8 niet verkrijgbaar. :m:

Merlijn heeft een nieuw model 2.0... Ik moet er wel bij zeggen....... Braspenning Tuned :D :lmao: En zeker wel een 4x76mm, ik heb 4x70mm en die zijn beduidend kleiner... ;) maar in combinatie met de GruppeM airbox.. B) B) B) Het geluid wordt met de dag dieper...

Link naar reactie
Moet toch wel een M zijn, anders ben ik flink bedonderd.  :lmao:

Dat dacht ik ook :m:

Maar goed.... laten we het erop houden dat Braspenning bereid is je wensen op maat te maken... :D maakt hem daarom waarschijnlijk iets duurder dan via de inkoopactie van het Forum.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.