Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Gister bij Heemstede in de file naar Zandvoort (wij reden de andere kant op) nog 2 Z's gezien.

Eentje zwaaide uit zichzelf, de andere keek alleen maar verdwaasd toen ik toeterde.. :lol:

mmm. daar stond ik ook meer dan een uur vast :( helaas heb ik je niet gezien.

Link naar reactie

Net terug van een korte vakantie in Keulen.

Ben op zaterdag 27 augustus vanuit Keulen richting Eifel gereden, richting Nurburgring.

Onderweg 1 keer in de file een grijze QP met verder geen type aanduiding, alleen maar de letters QP op de rechterkant van de kofferbak. Was wel leuk om te zien, waren dezelfde letters als de originele letters.

Verder was een 6 uurs race op de Nurburgring en Nordschleife samen, daar racete een rode Z3 coupe mee, en man wat een geluid.....

Mooi land Duitsland, misschien eens een meeting in de Eifel, is errug leuk rijden daar... :blush:

Link naar reactie
Mooi land Duitsland, misschien eens een meeting in de Eifel, is errug leuk rijden daar... :angry:

Helemaal mee eens, heb er diverse malen motor gereden en 't is altijd leuk. Ook het eten en drinken is daar dik voor elkaar. Prima omgeving voor een meeting met overnachting! :guitar:

Link naar reactie
Mooi land Duitsland, misschien eens een meeting in de Eifel, is errug leuk rijden daar... :angry:

Helemaal mee eens, heb er diverse malen motor gereden en 't is altijd leuk. Ook het eten en drinken is daar dik voor elkaar. Prima omgeving voor een meeting met overnachting! :guitar:

Zaten wij idd ook veel (toen we nog met de motor reden) :lmao:

Ardennen op en de Eifel af B)

Link naar reactie
een 6 uurs race op de Nurburgring en Nordschleife samen

da's net genoeg voor 1 rondje :guitar::angry:

Was een organisatie van de VLN (Vereinigung Langbahnstrecke Nurburgring).

Voor de gelegenheid voegen ze de twee circuits samen, dus in totaal 23 km. Wat een drukte op en rond het circuit, dat wil je niet weten...

Enne Ivo, je weet nog hoe het met de Alfa afliep na twee rondjes :lmao:

Link naar reactie
Kan tegenwoordig knappe plaatjes schieten met m'n telefoon (2MP!)

merk en type even vermelden! Die moet ik ook hebben!

Samsung D600 moet het ook kunnen, maar is die er al :huh:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gister bij Heemstede in de file naar Zandvoort (wij reden de andere kant op) nog 2 Z's gezien.

Eentje zwaaide uit zichzelf, de andere keek alleen maar verdwaasd toen ik toeterde.. :lol:

mmm. daar stond ik ook meer dan een uur vast :( helaas heb ik je niet gezien.

Nou misschien was ik dat wel, ik zat ook in die drukte en ben mooi bij die nieuwe rotonde op de zandvoortse laan omgekeerd. Ik heb sinds 3 weken een zwarte Z3 en moet nog even wennen aan het groeten van andere Z3 rijders. Ik ga het zéker doen ! ! :D

Link naar reactie
Nou misschien was ik dat wel, ik zat ook in die drukte en ben mooi bij die nieuwe rotonde op de zandvoortse laan omgekeerd. Ik heb sinds 3 weken een zwarte Z3 en moet nog even wennen aan het groeten van andere Z3 rijders. Ik ga het zéker doen ! ! :rolleyes:

heee, grappig! Welkom hier iig

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.