Ga naar inhoud

Teutoburgerwald rit 2016 - 28 augustus


Delta737

Aanbevolen berichten

Omdat er nog niet veel ritten zijn gepland, organiseren we, na de leuke en geslaagde Teutoburgerwald rit vorig jaar, de Teutoburgerwald rit 2016! Op 28 augustus zullen we wederom het mooie Teutoburgerwald doorkruisen, op korte afstand van de Nederlandse grens, en toch al aardige heuvels, mooie uitzichten en zelfs enkele haarspeldbochten! 

 

Programma
De startlocatie wordt wederom hotel Bismarckhöhe, Am Weingarten 41-43, Tecklenburg (circa 45 minuten van de Nederlandse grens).
Verzamelen vanaf 9.00 uur, de start is om 10.00 uur.
17606429.jpg
 

De lunch zal plaatsvinden bij Auf 386m, Grotenburg 50, Detmold.

image.jpg

Dit is bij een van de grootste toeristische attracties van het Teutoburgerwald, namelijk het Hermannsdenkmal. Hier vandaan heb je een schitterend uitzicht.
Hermannsdenkmal.jpg

Kort na de lunch zullen we de andere grote toeristische attractie van het Teutoburgerwald aan doen, de Externsteine.

44-7058-1397749842.jpg

Het diner zal plaatsvinden bij Gasthaus Huxmühle, An der Huxmühle 14, Osnabrück

biergarten_13.jpg
 

Betalingsgegevens:
De kosten exclusief diner zijn €25 per persoon, inclusief diner (exclusief drankjes) €57,50 per persoon

NL45 RABO 0301710082 (H.B. Dijkman, Eext) - graag onder vermelding van "TTW-rit + forumnaam"

 

N.B. Let op: bij de Externsteine is het betaald parkeren. €2,50 per auto (ongeacht de duur van het parkeren).

Als je het Hermannsdenkmal wilt beklimmen (naar het uitzichtsplatform) kost dit €3 per persoon, toegang tot de Externsteine is ook €3 per persoon. Een combi-ticket kost €4,50. Of je dit wilt is uiteraard je eigen keuze. Groepskorting is helaas niet mogelijk.

 

N.B.2 Het is in Duitsland niet zo gebruikelijk dat je overal kunt pinnen als in Nederland. Het is daarom raadzaam contact geld mee te nemen.

Aanmelding is in principe gesloten. Aanmelden kan nog in overleg


Bij het aanmelden graag even aangeven of je van plan bent om 's avonds mee te dineren!
Naam - Aantal personen - Rit inclusief lunch - Diner - Groep#; oranje = betaald
1. Delta737 (Herbert & Hendrika) 2YY - 2
2. Bonfire (Freek & Irene) 2YY - 1

3. Individual (Jeroen) 1YN - 1

4. nickvankerkoerle (Nick & Colinda) 2YY

5. sandere39 (Sander & Petra) 2YY - 1

6. tne7laa (Peter & Henny) 2YY - 2

7. Menko (Menko & Hildegard) 2YY - 2 

8. Cabriogirl72 (Judith & Herman) 2YY - 2

9. Z-ttree (Ed & Carla) 2YY - 2

10. DTM fan (Simone & Willem) 2YY - 2

11. Z4-us (Ingrid & Klaas-Jan) 2YN - 2
12. e85rg (Roel & Jens) 2YY - 1

13. Helenhooft (Helen & Aaron) 2YN - 1

14. Marco & Fernando (via Facebook) 2YN - 2

15. MadMarky (Mark?) 1YY - 1

16. don1999 (Edwin) 1YY - 1

17. don1999 (Don en Martien) 2YY - 1

18. RemcoZ3 (Remco & ?) 2YN - 1

19. GuidoK (Guido) 1YY - 2


Aangemeld: 18 auto's, 32 personen. Diner: 23x, 9x N

aangepast door Delta737
Link naar reactie

Hmm het is idd vrij vlak voor de europatour. An sich is het voor mij niet zo ver (1,5 uur) maar ik weet nog niet hoe ik die week ga indelen.

Maar kudos voor het initatief, een mooie omgeving ook.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Ik dacht al, waar blijft 'ie... en dan komt 'ie en dan kan ik nie... :(:(:(

 

Maar voor een ieder die vorig jaar niet is mee geweest... meegaan!!

Link naar reactie

Top idee! Mooie omgeving en opzich helemaal niet zo ver voor mij.

Ik wacht nog even met de definitieve inschrijving omdat ik nog niet weet wanneer ik precies terug ben van vakantie, maar ik hou jullie op de hoogte :)

Link naar reactie

Helaas ben ik dan bij de Grand Prix Spa om Max Verstappen weer eens te zien winnen :lol:

volgende keer dan maar want heb de rest dit jaar wel kunnen rijden 

Link naar reactie

Leuk!! Best wel zin in, maar even op reserve want ik kan mijn agenda rond die tijd nog niet overzien.

kom er op terug ;)

Link naar reactie

^^

Alles is een optie, maar dat mensen wel of niet kunnen hou je altijd.

Ik heb juist gekozen voor zo laat mogelijk voor de Europatour, in de verwachting dat de meesten dan weer terug zouden zijn van hun vakanties.

Link naar reactie

We vonden de Limborit zo leuk dat we deze rit ook wel mee willen doen.

We zullen nu dan ook weer de nacht ervoor en erna in een hotel in de buurt overnachten.

 

noteer maar:

2 personen (Peter en Henny) voor lunch en diner.

Leuk!

  • Like 2
Link naar reactie

En ja! Wij gaan ook graag mee met de rit door deze prachtige omgeving.

ik denk dat ook wij er weer een lang weekend van maken, dus op zoek naar een leuk slaapadresje.

 

Menko en Hildegard, dus 2 x all in ;)

aangepast door Menko
Link naar reactie

Direct op woensdag gekeken bij hotelBismarckhohe. GEEN kamers meer te reserveren. Ook niet een compleet weekend.

In de omgeving gevonden:

Hotel Leugermann in Ibbenburen.  Prijs oi aanvaardbaar en goede recensies. Er zijn kamers.

is hiervoor meer interesse? Ik zie dat meerdere er een weekend van willen maken.

 

Herbert ik ga ervan uit dat er bij Bismarckhohe niets is afgesproken.?

 

 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.