Ga naar inhoud

Teutoburgerwald rit 2016 - 28 augustus


Delta737

Aanbevolen berichten

We gaan de route donderdag nog een keer voorrijden, vrijdag komen de definitieve routebestanden beschikbaar.

Daarnaast toch besloten om de groep in te splitsen (naar goed voorbeeld van de Limborit) in twee groepen, aangezien er toch wel wat punten in zitten waar het moeilijk is om een dergelijke groep bij elkaar te houden. We hebben Freek & Irene (Bonfire) bereid gevonden om ook een groep voor te rijden. De groepsindeling volgt.

  • Like 1
Link naar reactie

osnabruck wel maar verder niet dacht ik,controle is er nauwelijks.

Zeker als je bij parkeren in de stad in een parkhaus parkeert,daar is het prive terrein en word er niet gecontroleerd.

 

De eventuele boete is € 40

 

 

Google vertelt je alles.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Ik denk dat de dinerlocatie nog buiten de zone ligt, maar morgen kan ik het je met zekerheid zeggen, want wij rijden de route morgen nog voor. Wij gokken het er overigens sowieso op, zoals Sander aangeeft, de pakkans is laag.

 

Nog even wat updates:

- De weersverwachtingen zijn uitstekend :)

- Zoals gezegd zullen de routebestanden vrijdag beschikbaar zijn

- Voor de liefhebbers staat er een extra route op mijn MyRoute-account vanaf Hotel Leugermann van circa 75 kilometer (voor wie zaterdag al zin heeft om een stukje te sturen)

- We hebben toch nog een extra aanmelding :)

- Vanavond zal ik de groepsindeling toevoegen aan het openingstopic

Link naar reactie

Mooi geregeld Herbert. Vooral ook het weer. Had slechter gekund. Nog 1 dag werken. Auto staat er al klaar voor. Mooi plan van het extra rondje. Gaan dat er zeker even bijpakken.

wordt er bij Luegermann nog een eet afspraak gemaakt op zaterdag?

Link naar reactie

wij vertrekken morgen al die kant op, nu het zo prachtig weer is maken we er maar een kleine vakantie van.

we hebben voor 5 dagen een appartement geboekt bij Lienen / Bad Iburg, ligt net onder Osnabrück, in een prachtig oud vakwerkhuis.

Via vvv Tecklenburg, goed en goedkoop :)

#zin in!

  • Like 1
Link naar reactie

Daar zijn ze dan, de routebestanden. De gebruikers van MyRoute-app kunnen ze hier ook vinden.

Er zijn 4 delen. Aan het einde van deel 4 klopt TomTom niet helemaal (TomTom wil je daar over een karrespoor hebben en kent de asfaltweg niet waar ik ons langs wil hebben), maar als je achter de groepsleider aan rijdt (beide met Garmin) komt het helemaal goed :-)
Voor de liefhebber is ook nog een extra route beschikbaar vanaf Hotel Leugermann.

@Bonfire goed idee, wie doen er allemaal mee??

 

P.S. tijdens de route zelf is GEEN milieusticker noodzakelijk.

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur geleden, Delta737 zei:

Daar zijn ze dan, de routebestanden. De gebruikers van MyRoute-app kunnen ze hier ook vinden.

Er zijn 4 delen. Aan het einde van deel 4 klopt TomTom niet helemaal (TomTom wil je daar over een karrespoor hebben en kent de asfaltweg niet waar ik ons langs wil hebben), maar als je achter de groepsleider aan rijdt (beide met Garmin) komt het helemaal goed :-)
Voor de liefhebber is ook nog een extra route beschikbaar vanaf Hotel Leugermann.

 

Ik heb de GPX bestanden omgezet naar BMW navigatie route bestanden. Dit had ik voor de Limborit ook gedaan en ging prima.

In de bijlage TTW2016 met instructie.zip vind je ook een (Word) instructie hoe ik het gedaan heb.

Ik weet niet of anderen dezelfde navigatie hebben en een mogelijk met USB connector in het handschoenenvakje. Ik heb zelf een Z4 e89.

Succes.

 

TTW2016 met instructie.zip

  • Like 1
Link naar reactie

Afgelopen donderdag waren er wegwerkzaamheden op weg naar Tecklenburg (startlocatie), mogelijk is dit zondag nog het geval. Je kunt de omleiding volgen. 

Als je op een gegeven moment aankomt in Tecklenburg, en het navigatiesysteem je linksaf wilt hebben om Bismarckhöhe te bereiken staat daar ook een bord dat je er niet langs kunt. Het hotel is echter prima bereikbaar, dus je kunt de straat (Am Weingarten) rustig inrijden. 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.