Ga naar inhoud

Teutoburgerwald rit 2016 - 28 augustus


Delta737

Aanbevolen berichten

Mooi dat de diner locatie nu ook vast staat. Gelukkig in de buurt waar we voor de 2e nacht al hadden geboekt.

Onze hotel locaties zijn nu (voor als het iemand ook maar iets interesseert :) ) tot nu toe:

1e nacht: Gasthaus zum Dörenberg, Bad Iburg

2e nacht: advena Hotel Hohenzollern City Spa, Osnabrück

 

Al (nog maar) weer onze 2e Z tour rit en kijken er naar uit!

Zal de kosten overmaken.

 

Wanneer komen de GPX / BMW navigatie bestanden?

aangepast door tne7laa
Link naar reactie

^^ geen probleem Jeroen. :) Dichterbij de grens wou ik ook wel, maar was routetechnisch helaas niet haalbaar. En het is uiteindelijk toch maar 20 minuten verder t.o.v. vorig jaar

^ De routebestanden komen in GPX (garmin) en ITN (TomTom) beschikbaar, maar reken er niet op dat deze te vroeg beschikbaar zijn (laten we zegen uiterlijk 26 augustus). Na de eerste keer voorrijden heb ik flink moeten sleutelen aan de route, dus een tweede keer voorrijden moet ik zeker nog doen om te weten of alles nu wel goed loopt.

aangepast door Delta737
  • Like 1
Link naar reactie

Allen, even misschien een beetje offtopic maar wij willen na dit weekeinde nog een midweek in een huisje doorbrengen.

De vraag is of dit gebied goed vertoeven is om wat te wandelen en te relaxen. En natuurlijk misschien nog wat meer ritjes te doen. :lol:

Misschien heeft iemand zelfs wel een suggestie voor een verblijf. Oh ja, we zijn wel gewend om in wat 'modernere' huisjes te zitten. :sCo_unsure:

Ok, heb het geprobeerd. Dank!

Je kunt natuurlijk een privé bericht sturen.

aangepast door tne7laa
Link naar reactie

Hallo Peter & Henny

ik heb twijfels of je een complete midweek vermaak hebt in  het Teutoburgerwald. Of je moet een wandelaar zijn. Zou vanuit Osnabrück de keuze maken om door te rijden richting de Harz. (Grensgebied tussen oude oost en west Duitsland). Onze ervaring is dat daar veel te bekijken is. En ook een mooi cabrio toergebied. Wij hebben geen ervaring daar met huisjes. Wij zijn van de hotels en pensions. Die zijn daar betaalbaar voldoende. 

Aanraders zijn oa Goslar en Quedlinburg.

als je meer informatie wilt. Laat het even weten.

  • Like 1
Link naar reactie

Net iets minder oostelijk, ligt het Weserbergland, als het ware tussen het Teutoburger Wald en de Harz. Daar zijn ook mooie stukken (helaas net te ver voor een 1-daagse rit vanaf Tecklenburg). Kijk bijvoorbeeld eens naar de wegen rondom Bad Pyrmont, bij Polle, Köterberg etc, zitten mooie stukken bij.

Zoals Freek aangeeft, in de Harz kun je de mooie wegen bijna niet missen en is veel te zien, maar nog wel een behoorlijk eindje rijden vanaf Osnabrück.

Link naar reactie

^ Dat is het hotel waar ik al gereserveerd had. Volgens mij kun je beter op de normale manier boeken dan gebruik te maken van deze 'aanbieding'. 

 

Paar dingetjes:

- Genoemde bedrag is per persoon, op basis van twee personen, dus feitelijk geldt de dubbele prijs: 198 euro

- Er komt nog 20 euro aan 'reserveringskosten' bij: maakt 218 euro

- Je moet 2 nachten blijven, 1 kan niet

- Je moet vooraf betalen en annuleren kan niet

 

Ik heb via Booking gewoon een kamer voor één nacht geboekt, die ik tot een dag van tevoren kan annuleren, voor € 108.

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Je hebt toch nog een mooie groep bij elkaar gekregen Herbert, top!

 

Ik heb nog even gekeken of ik linksom, rechtsom nog iets kon regelen, maar is mij helaas niet gelukt :( 

Link naar reactie

De inschrijving is in principe gesloten. 18 auto's is inderdaad een leuke groep, ik heb er zin in!

Mocht iemand nu toch nog mee willen, dan is er wel wat te regelen. :)

 

@BMW-Z-CSi heel jammer Rob:unsure: Ik moet hem nog een keer voorrijden, dus als je dan nog mee wilt....

aangepast door Delta737
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.