Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-z3-benzin-blau-f44d51c4-87e0-4c03-bda0-6e359dc15f79

 

Die meneer weet dat het een Z3M is, Hij weet ook dat Estorilblauw een zeldzame kleur is.

Toch vraagt hij er slechts 7K voor. Zou hij niet weten dat deze ca 25K waard is?

Link naar reactie
  • Administrator

Als ik geld zou kunnen verdienen aan het geode antwoord zou ik inzetten op een scam. Wat me sowieso erg verbaast is dat de advertentietekst met geen woord rept over de achtergrond van de auto (US / Canadion import). Lijkt dus eerder een combinatie van wat beelden en een andere advertentietekst ...

Link naar reactie
  • Administrator
15 uur geleden zei mohikaan:

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-z3-benzin-blau-f44d51c4-87e0-4c03-bda0-6e359dc15f79

 

Die meneer weet dat het een Z3M is, Hij weet ook dat Estorilblauw een zeldzame kleur is.

Toch vraagt hij er slechts 7K voor. Zou hij niet weten dat deze ca 25K waard is?

 

Die had ik ook al gezien :) Moet foute boel zijn.

 

Had op Vavato een amerikaanse Z3M gezien, heb effe het VIN nummer in the USA laten checken,

Wat blijkt ! Total loss verklaart door de verzekeringsmaatschappij aldaar. Zie je op de foto`s niks van :)

 

 

Link naar reactie

Mss is die auto niet van hem en vraagt hij alleen maar een aanbetaling, of is het een handige goochelaar en sta je na afloop met een verkeerd kentekenbewijs in je hand.

Link naar reactie

Lijkt wel een africaanse advertentie zo'n mooi interieur met  slechts 

 

168.840 km 
 07/2000  (???)
 236 kW 321 PS  (amerikaans  ! ?)
 
Maar goed stroop lijkt het wel .
Link naar reactie

Er staan weer een paar pareltjes in Duitsland te koop. Allereerst een ///M Coupe in de kleur Imola rot. Net als mijn ///M Roadster betreft het hier een pressewagen:

 

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z3-m-coupe-bmw-pressefahrzeug-cham/256407061.html?action=homeRviReco

 

Het andere pareltje is deze ///M Roadster in de kleur Alpina Weiss. Een S54. Voor een op het eerste gezicht een zeer schappelijke prijs.

 

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z3-m-roadster-s54-facelift-325ps-winterpreis-burgthann-oberferrieden/223470739.html?action=vipReco

 

Ik heb overigens het idee dat de prijzen van Z3 ///M Roadsters (en coupes) weer wat aan het normaliseren zijn.

 

 

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

Oeps, de coupe is wat voor @Emi, en die roadster, amerikaanse import maar wel met een s54 en ik denk niet de hoofdprijs en een super coole kleur. Met een witte blijf je zitten is tegenwoordig niet meer zo geldig, jammer de centjes zitten niet in mijn achterzak......

Link naar reactie
1 uur geleden zei Frenkie:

@ZZZ-Woudsend Die QP is blijkbaar al weg....."dieses Fahrzeug is nicht verfügbar".

 

Zo! Dat is hard gegaan. Is inderdaad inmiddels weg!

 

3 uur geleden zei pampus:

Oeps, de coupe is wat voor @Emi, en die roadster, amerikaanse import maar wel met een s54 en ik denk niet de hoofdprijs en een super coole kleur. Met een witte blijf je zitten is tegenwoordig niet meer zo geldig, jammer de centjes zitten niet in mijn achterzak......

 

Ik vind hem in het wit echt schitterend. Helemaal in combinatie met dat blauwe leer. Het is dat ik het geld even niet mijn achterzak heb. Anders was ik inmiddels onderweg naar Duitsland.

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden zei ZZZ-Woudsend:

Ik vind hem in het wit echt schitterend. Helemaal in combinatie met dat blauwe leer. Het is dat ik het geld even niet mijn achterzak heb. Anders was ik inmiddels onderweg naar Duitsland.

 

Echt gaaf zo`n witte met blauw interieur. Dan zou je dus echt iets hebben wat hier niemand heeft !

Link naar reactie

Onze advertenties zijn met de grootste zorgvuldigheid opgesteld. Type- en specificatiefouten in onze advertentie zijn voorbehouden.

 

Foutje is in je voordeel en Guus kennende is een bezichtiging altijd mogelijk.voor een check

Link naar reactie

En deze staat al een hele tijd te koop en is nogal in prijs gedaald, vroegen ze eerst 55k voor.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.