Ga naar inhoud

Europatour III 20 t/m 28 juni 2015 - Toscane (INSCHRIJVING GESLOTEN)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zoooo, de routeboeken zijn gedrukt en ingebonden, de rolbeugels zitten weer in de auto, al het kunststof even met Loctite Siliconspray mooi gepoetst, morgen nog een uurtje werken en dan................ VAKANTIE!!! :punk::petje::cool::thumbup::gathering::cool2::drank:

Link naar reactie
  • Administrator

Thx Jeroen! Wanneer Guido een testritje maakt, betekent dat over het algemeen dat het spul daarna toch nog even losgaat omdat er nog gefinetuned moet worden :lol:

Link naar reactie

Thx Jeroen! Wanneer Guido een testritje maakt, betekent dat over het algemeen dat het spul daarna toch nog even losgaat omdat er nog gefinetuned moet worden :lol:

Het was allemaal prima voor zover ik kon zien :wink:

Nu alleen nog ff wat huishoudelijke zaken regelen (een stofzuiger er doorheen, vignet regelen etc)

Link naar reactie
  • Administrator

Vignet net gehaald. Pas op dat ze je geen alcoholtester aansmeren... officieel moet je ze bij je hebben in Frankrijk maar er wordt niet meer voor bekeurd.

Ik heb er in elk geval 2 bij mij :lol:

Link naar reactie

heel veel plezier in mijn allermooiste vakantiestreek !

Ik heb zo vaak getwijfeld om mee te gaan maar dat gaat niet vanwege de zaak.

Ik trek volgende week wel een paar flessen Supertoscans open om het te verzachten.

Have fun !

Link naar reactie

in Siena ingang Sud nemen daar de meeste kans om je auto te parkeren

aangepast door wilhelmus
Link naar reactie

Dan zien we jullie bij het ontbijt gezellig! :lol:

Inmiddels direct via het hotel, (niet booking.com) de boeking kunnen verlengen tot zondagochtend.

We kunnen jullie dus uitzwaaien :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Geniet ervan, Toscane is erg mooi dus dat genieten gaat zeker lukken.

Rij voorzichtig en enjoy

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.