Ga naar inhoud

Europatour III 20 t/m 28 juni 2015 - Toscane (INSCHRIJVING GESLOTEN)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Ja ik zit in die app groep, maar ik ga natuurlijk niet de duizenden kletsberichtjes lezen :clown:

Er zijn eigenlijk 2 dingen die ik heel goed kan negeren: app groepjes en faceboek mailtjes :lol:

Voor dit soort cruciale info mag Rob gewoon de TS aanpassen :wink:

ok, dus ik moet een zwitserlandvignet regelen.... (jammer van al die passen die we dan mislopen....)

Ik zal 'm proberen met plakband oid op de ruit te plakken, want vorige keer werd ik helemaal gek van de lijmresten...

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ja dat kan ook, maar is de zichtbare kant niet ook gelijk de plakkant?

Wellicht dat op een stukje plastic plakken en dat weer op de ruit met een plakbandje.

Link naar reactie

^^^ Ik had de stikker eens met 'onzichtbaar' plakband op de ruit geplakt.

Ik werd door de Zwitzerse douanier uit de rij gehaald, moest de stikker er als nog op plakken en als beloning werd m'n auto helemaal doorzocht.

aangepast door DSign
Link naar reactie
  • Administrator

Gewoon erop plakken, evt met een plat ouderwets scheermesje eronder steken en loshalen. Daarna wasbenzine en klaar.

We rijden 1 bergpas op de heenweg Guido, op de terugweg kun je tig passen rijden, het laatste stuk Zwitserland is sowieso passvrij en moet je met 80 over de snelweg sukkelen :lol:

En wat Roger al zei... we hebben een appgroep :P

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ga afhaken helaas

Ik had geen officiële aanmelding van je gehad, los van het berichtje dat je evt in een tent mee wilde. Overigens was de inschrijftermijn allang verlopen, maar toch bedankt voor het afmelden :thumbs_up:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Over een week zitten we heerlijk met een drankje in Chiavenna mensen.

De bestandjes zijn klaar en komen er aan. Zin 'an!

11406793_10153323654405359_1958921659948

Link naar reactie

over een weekje.... :sFun_banana2:

Maar vooralsnog ben ik gestaag een heleboel onderdelen van m'n wagen aan het afhalen.. :sCo_chinscratch:

Wie overnacht er trouwens allemaal in de buurt van maastricht? en waar?

(ik heb nog niets geregeld en weet nog niet wat ik ga doen)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Voor zover ik weet alleen Jurgen & Marjan, Lawrence & Amanda en Gerry. Wij trappen 'm 's ochtends 'an.

Link naar reactie

Zo ken ik je weer Guido, schroef de boel er maar eens flink af en vervang het door supercharger spul.

Altijd spannend wat de Z dan doet op vakantie :lol:

Link naar reactie

Omdat de Global Warming dit jaar niet doorzet (wisselvallig weer /T 19graden volgende week) en het in Toscane dan wel 29 graadjes is, hebben we voor een weekje een retourtje Eindhoven -Pisa geboekt. (25 juni-1 juli + huurauto).

Zo'n Ryanair retourtje kan al v.a. 90 euro p.p!

Heeft de organisatie nog tips voor een leuk hotel in de buurt? :)

Link naar reactie
  • Administrator

Waarom nou niet een weekje eerder Henkie? Als jij landt zijn wij alweer bijna foetsie... :(

Rond welke plaats willen jullie verblijven?

Link naar reactie

Dochter is 24/6 jarig en viert het bij ons (oude jeugdvrienden uitgenodigd).

De interesse gaat uit naar een hotel in de buurt van Volterra, op een heuvel, met uitzicht over de omgeving en voorzien van een zwembad :lol: .

Aantal sterren niet belangrijk, wel wat exclusief, geselecteerd publiek, waar mee we op het terras een beetje op niveau kunnen communiceren en een spaatje rood kunnen drinken :drank:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Hotel zit helaas vol Henk, net ff gekeken voor je. Andere suggesties? Qua voorlopige planning van ons als volgt: Donderdag rustdag, vrijdag Lucca & Pisa, zaterdag 's ochtends/begin middag rondrit door Toscane langs o.a. vulkanisch gebergte (erg gaaf!).

Link naar reactie

Programma klinkt goed. Komen pas donderdagavond aan.

Vroege ochtend vlucht was niet gewenst ivm met verjaardagvondje er vooraf.

Denk om 20.00 uur de huurwagen te hebben. 2uur rijden?

Wat is de naam v/h hotel? zal proberen iets in die buurt te boeken.

Link naar reactie

Even op Booking.com wat fotos vergeleken en de donderdagnacht kunnen boeken in ParkHotel Le Fonti (langer boeken was niet mogelijk).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.